Haha ja, we zitten naast elkaar en IB gaf het 'deels' antwoord hardopquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop serieus dat jullie dit ook in het echt bespreken
Wut, waarom zou ik? Fok werkt toch prima?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop serieus dat jullie dit ook in het echt bespreken
Koester het maarquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wut, waarom zou ik? Fok werkt toch prima?
Persoonlijk contact![]()
Meneerroos en ik zitten ook beide met de laptop op schoot op FOK!quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wut, waarom zou ik? Fok werkt toch prima?
Persoonlijk contact![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Op zich valt het mee, is alleen raar bij dingen oppakken enzoGelukkig geen ledematen gebroken of iets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
herkenbaarquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Meneerroos en ik zitten ook beide met de laptop op schoot op FOK!
nee maar ligt meer aan mijn griep dan aan Oma Kookt haha.quote:
Beterschap dan maarquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar ligt meer aan mijn griep dan aan Oma Kookt haha.
Ik ga ook slapen nu want voel me ineens, sinds laatste uur, een vaatdoek. En moet morgen klimrek voor mn nichtjes en neefjes spelen.
Beterschap Toekquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee maar ligt meer aan mijn griep dan aan Oma Kookt haha.
Ik ga ook slapen nu want voel me ineens, sinds laatste uur, een vaatdoek. En moet morgen klimrek voor mn nichtjes en neefjes spelen.
Begin je nou al weerquote:
Hi mopjequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet op Fb vandaag wel smakelijk lachen om Queller die een foto van een man naar Greys postte en vond dat die op Henk leek!![]()
![]()
Hai Queller![]()
En te-rechtquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaha ja, ik voelde me bijna bezwaard dat ik het niet zag
Sterkte girlquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:47 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hoe dan ook, Den Knoblauch moet ook aan de bak, dat wordt wennen maar ik kan dat vast , met een beetje hulp en dus ook jullie tips![]()
Nee hoor....quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Begin je nou al weer
[..]
Hi mopje
[..]
En te-recht
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:41 schreef Queller het volgende:
[..]
Begin je nou al weer
[..]
Hi mopje
[..]
En te-recht
Maggi ook meteen maar kopen dan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik krijg honger van jullie
Maar idd Krees, worchestersaus is net als ketjap, maggi enzo; onmisbaar
Meneer I. gooit echt overal maggi door, wij hebben een fles van 0,8 literquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |