quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Lekker flossen met het vachtjequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Gb eet graag de echte, met tanden en staart en al!
Stiekem zijn de kikkers in bakpak nog koeler!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oiquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik herken het wel. Toegeven is een stuk makkelijker dan rationeel nadenken en het kost een stuk minder tijd.
Ik zit ook 2de lijn. Kreeg een maand geleden de rekening van een jaarhad ik niet meer verwacht.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:52 schreef Laysa het volgende:
Ah, blijf je dan nog wel een beetje gezond? Als in, neem je wel fatsoenlijk voedingsstoffen op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon worcestersaus kopenquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:45 schreef Greys het volgende:
In het kader van de bezuinigingen, is worcestersauce vergelijkbaar met iets? Met ketjap? Of chilisaus? Ik ken het niet en ik heb het nodig in Ingetje haar varkenshaasje-kruidenkaas recept, maar als ik het ook door iets kan vervangen dat ik al heb, scheelt dat weer
Of is het iets dat jullie vaak gebruiken en zo ja, in wat?
Is basis ja, maar je moet wel een eigen bijdrage betalen. Ik moest 220 betalen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oi1ste lijn was ik aanvullend voor, 2de lijn is basis
scheelt weer gelukkig. 1x in de 2 weken moet ik heen nu.
En de comorbiditeit maakt het ook niet heul easy om op te lossen
Ja hoor....quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ah, blijf je dan nog wel een beetje gezond? Als in, neem je wel fatsoenlijk voedingsstoffen op?
Ja, daar gebruik ik het dus ook altijd voor. Zelf hamburgers maken!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Gewoon worcestersaus kopen![]()
In de burgerts
Ja, van vorig jaar ja. Dit jaar is dat niet meer. En mijn behandeling is dit jaar begonnenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is basis ja, maar je moet wel een eigen bijdrage betalen. Ik moest 220 betalen.
Die comorbiditeit die suckt echt heel hard ja, dat merk ik al als ik ergens een bultje/pijntje voel; 'kanker, ik ga dood' -> hallo OCD
Jep, ga om de twee weken nog langs, maar dat is nu meer vanwege andere problemen dan OCD. OCD is nu maar een klein onderdeel van de behandeling.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, van vorig jaar ja. Dit jaar is dat niet meer. En mijn behandeling is dit jaar begonnenVolgend jaar is het ook niet. \O/
Maar je bent nog wel onder behandeling? Of doe je het nu "on your own" ?
Klotequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:57 schreef IrishBastard het volgende:
Wel vervelend dat ik van dit weekje waarschijnlijk een zenuwbeschadiging of iets heb over gehouden
Mijn linker duim, en wijsvinger een kleeeein beetje, tintelt nu bij aanraking alsof hij 'slaapt', heb er dus ook geen volledig gevoel in
Is na twee dagen nog niet veel minder, dus zal wel even gaan duren
Op zich valt het mee, is alleen raar bij dingen oppakken enzoquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar gebruik ik het dus ook altijd voor. Zelf hamburgers maken!
Heb je geen oven voor nodig, Greys, dus no worries!
*opslaat*quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:03 schreef roos85 het volgende:
Over burgerts gesproken, gebruik altijd dit recept (jummie)
http://www.spiffsbbq.nl/2010/11/hamburgers.html
Alleen doe ik de uitjes niet door gehakt, maar gewoon bovenop de gegrilde burgert
Doel je nu op mij?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik bedoelde het meer in z'n algemeen, en had wel de indruk dat je het ene liever uitsloot door eerst 'het andere te willen proberen'. Als ik dat terugvoer op dingen die ik in mijn omgeving zie, dan wordt dat vooral aanmodderen en 'ik heb toch geen hulp nodig, er mankeert tocht niets aan me' achtige taferelen.
Vandaar
Deelsquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik loop een beetje achtermaar:
[..]
Doel je nu op mij?
Nou, wij hebben een hele poos terug kruidnoten gehaald (halverwege/driekwart oktober ofzo) en die zijn in die afsluitbare bakken van de ikea gegaan en zijn nog steeds lekker hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:44 schreef Laysa het volgende:
Bluh ik heb kruidnoten gehaald....En alleen maar omdat mn nichtje van 3 vanmiddag een nootje voor haar had en een nootje voor tante Laysa, nootje voor haar, nootje voor tante laysa.
![]()
ik heb nu al spijt, want die zak moet natuurlijk op
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik loop een beetje achtermaar:
[..]
Doel je nu op mij?
Ik hoop serieus dat jullie dit ook in het echt besprekenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
DeelsEn look where it got you
Ze kan toch gewoon door het raam? doen wel meer mensen hierquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Pas jij door CV installaties?Dan zet ik m'n schoentjekisten wel vanavond
Breng me niet op ideeënquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ze kan toch gewoon door het raam? doen wel meer mensen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |