Daar ben ik voorquote:
Je hebt het al gevondenquote:
Davidquote:
Done.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
GGMM, je zou mij eens een positieve note moeten geven voor constante positieve bijdrage aan VBL
Je bent znder dat ik op 1 stond hier gekomenquote:
Ik verdien er ook 1.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:56 schreef Insomnia_ het volgende:
GGMM, je zou mij eens een positieve note moeten geven voor constante positieve bijdrage aan VBL
oh. heh.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent znder dat ik op 1 stond hier gekomen
Oh, ik stond gister wel op 1 trouwensquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh. heh.
Dan ben ik weer weg hoorHad ik niet door, sorry
Ik heb niet eens een kans gekregenquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
Sorry, ik deel maar 3 positieve notes per jaar uit en dit jaar zijn Gramulanon, johannes_vermeer en insomina_ de gelukkigen.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
Sorry, ik deel maar 3 positieve notes per jaar uit en dit jaar zijn Gramulanon, johannes_vermeer en insomina_ de gelukkigen.
sta jij ooit niet op 1?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik stond gister wel op 1 trouwens
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
quote:
Je had 11 maanden de tijd pics van je tieten toe te sturen. Nooit heb ik wat gezien.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een kans gekregen
Oke, misschien 4.quote:
Ja hoor, deze maand pas 7 keerquote:
quote:
hommo.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
Ik stuur heul nooit picsquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had 11 maanden de tijd pics van je tieten toe te sturen. Nooit heb ik wat gezien.
[..]
Oke, misschien 4.
quote:
Precies, daarom.quote:
Jammer, ik was je van plan een zeer lange tijd aan het lijntje te houden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben jij simpel om te kopen zeg. Houd het maar bij die 3. Zo is er niets leuk aan.![]()
Hallo, kan jij mij een positieve note gegeven voor mijn respectvolle gedragingen ten opzichte van jou.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, ik was je van plan een zeer lange tijd aan het lijntje te houden.
Wie ben jij dan kutnewbie?quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Hallo, kan jij mij een positieve note gegeven voor mijn respectvolle gedragingen ten opzichte van jou.
Tss, laat maar, ik hoef al geen note meer van jouquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, daarom.
[..]
Jammer, ik was je van plan een zeer lange tijd aan het lijntje te houden.
Gaat je niks aan, kutmod.quote:
Invasie, we worden hierna allemaal ontvoerdquote:
Dan niet joh.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tss, laat maar, ik hoef al geen note meer van jou
Kom vechten dan a mattie.quote:
Niet te vertrouwen die mods.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Invasie, we worden hierna allemaal ontvoerd
oke.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:05 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Kom vechten dan a mattie.
Morgenavond achter de dikke eik, neem je zusje mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |