SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm, goeie vraag. Ik kan me zo eigenlijk niet herinneren dat ik iets over een open relatie heb gelezen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:33 schreef cowman het volgende:
Btw Sam, was Pien nou degene die een openrelatie had?
Jawel i.v.m. neurotransmitters en hormonenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij houdt er dus ook niet van als een jongen je veel knuffels/zoenen (m.a.w.: fysieke aandacht) schenkt?
Oh toch wel. Ik was al bang dat ik mijn spontane knuffel-aanvallen moest minderenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:35 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Jawel i.v.m. neurotransmitters en hormonenVoelt goed haha
Daar kan je wel achter komen via dategeschiedenis. Als je die niet kan tracen kom je er wel achter wanneer je hij/zij na jou gelijk anderen date.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:29 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Misschien willen ze wel aandacht van jou specifiek.
En ik vind de meeste mensen nogal nep.
Maar wel tegenstrijdig aangezien je stikt als je teveel aandacht van een man krijgt. Dus waarom zou je hem dan na gaan trekken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:37 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Daar kan je wel achter komen via dategeschiedenis. Als je die niet kan tracen kom je er wel achter wanneer je hij/zij na jou gelijk anderen date.
True about the second thing. Mijn opvatting geldt dan ook voor vriendschappen.
Maak ik me ook best schuldig aan hoor, maar ik weet wel wie mijn echte vrienden zijn (en dat zijn er maar erg weinig) en wie niet voor mij door het vuur zou gaan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:37 schreef Inloggen het volgende:
[..]
True about the second thing. Mijn opvatting geldt dan ook voor vriendschappen. Test het maar eens door een paar dagen niet op Whatsapp te komen. Degene die je bellen zijn de mensen die je echt missen. De rest Appt wel een willekeurige persoon die regelmatig online is.
Zie dit nu.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:37 schreef Inloggen het volgende:
Test het maar eens door een paar dagen niet op Whatsapp te komen. Degene die je bellen zijn de mensen die je echt missen. De rest Appt wel een willekeurige persoon die regelmatig online is.
Je haalt twee dingen door elkaar. Wanneer een man mij extreem veel aandacht geeft word ik argwanend. Er klopt dan iets niet in mijn ogen. Ik zou dan ook liever geen relatie willen aangaan met iemand waarvan ik zijn omgeving niet kan zien. Een omgeving is een reflectie van jouw persoonlijkheid en andersom. Dat is essentiële informatie om te bepalen of iemand relatiemateriaal is.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Maar wel tegenstrijdig aangezien je stikt als je teveel aandacht van een man krijgt. Dus waarom zou je hem dan na gaan trekken?
Hmm. Bij mij ook.
Is je huis opgeruimd? Of bedoel je omgeving figuurlijk?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:44 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Je haalt twee dingen door elkaar. Wanneer een man mij extreem veel aandacht geeft word ik argwanend. Er klopt iets niet. Ik zou dan ook liever geen relatie willen aangaan met iemand waarvan ik zijn omgeving niet kan zien. Een omgeving is een reflectie van jouw persoonlijkheid en andersom. Dat is essentiële informatie om te bepalen of iemand relatiemateriaal is.
Omgeving als in werkomgeving, vriendenkring en overige sociale netwerken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:45 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Is je huis opgeruimd? Of bedoel je omgeving figuurlijk?
Mag ik ook antwoord geven?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:33 schreef cowman het volgende:
Btw Sam, was Pien nou degene die een openrelatie had?
Je huis is dus opgeruimd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Omgeving als in werkomgeving, vriendenkring en overige sociale netwerken.
Je huis zegt inderdaad ook wat over je. Maar ik zou een man niet via zijn woning willen leren kennen. Daar gebeuren andere dingenTjah, na de seks kan ik me nog steeds bedenken wanneer ik niet gecharmeerd ben van de puinhoop, daar niet van
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:32 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb nu een match met een schat van een dame
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja sorry, onze opmerkingen hiervoor werden genegeerd. Ging er maar vanuit dat ik geen antwoord ging krijgen van jouquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef Pienata het volgende:
[..]
Mag ik ook antwoord geven?
Ja dat was ik.
Nuchterheid voorkomt zweverigheid. Kennis maakt nuchter. Dromen laat zweven.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je die eerste zin?
Niet genegeerd, maar het echte leven riep!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:52 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja sorry, onze opmerkingen hiervoor werden genegeerd. Ging er maar vanuit dat ik geen antwoord ging krijgen van jou
Uh, dat heb ik niet gezegd. Mijn huis is op moment een rommel, omdat ik een tentamenweek had.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Je huis is dus opgeruimd.
Hoe wil je een man dan leren kennen? Ik begrijp niet wat je met omgeving bedoelt. Tevens, veel mensen spiegelen hun omgeving vaak ook veel rooskleuriger voor dan daadwerkelijk het geval is. Net als henzelf.
Valt wel mee volgens mij. Hier op fok misschien bijvoorbeeld wel meer. Maar ook genoeg normale en leuke/knappe mensen zitten gewoon op internet. Maar die hoor je gewoon minder wat dat betreft omdat het bewijzen van hun uiterlijk niet zo belangrijk is voor hen..quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Je huis is dus opgeruimd.
Hoe wil je een man dan leren kennen? Tevens, veel mensen spiegelen hun omgeving vaak ook veel rooskleuriger voor dan daadwerkelijk het geval is. Net als henzelf.
Dat klopt, dat dacht ik op te maken tussen de regels.quote:Op vrijdag 15 november 2013 20:01 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Uh, dat heb ik niet gezegd. Mijn huis is op moment een rommel, omdat ik een tentamenweek had.
Ik heb niets tegen daten via internet. Uitsluiten doe ik niet, maar er veel van verwachten ook niet. Het eist veel meer tijd en energie om diegen echt te leren kennen en iets op te bouwen.
Wat kan ik nog meer vertellen over omgeving? Ik begrijp niet wat je er niet aan snapt. Vergeet niet dat alle details een persoon maken.
Dat het hier gewoon lekker snel gaat bedoelt menquote:Op vrijdag 15 november 2013 20:03 schreef Inloggen het volgende:
Wat is het verschil tussen slowchat en dit? Ik vind mezelf vrij inhoudelijk reageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |