abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133293379
Ik heb nu een match met een schat van een dame :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133293395
Btw Sam, was Pien nou degene die een openrelatie had?
pi_133293436
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:33 schreef cowman het volgende:
Ehm, goeie vraag. Ik kan me zo eigenlijk niet herinneren dat ik iets over een open relatie heb gelezen.
pi_133293498
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:29 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Jij houdt er dus ook niet van als een jongen je veel knuffels/zoenen (m.a.w.: fysieke aandacht) schenkt?
Jawel i.v.m. neurotransmitters en hormonen :P Voelt goed haha
pi_133293530
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:35 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Jawel i.v.m. neurotransmitters en hormonen :P Voelt goed haha
Oh toch wel. Ik was al bang dat ik mijn spontane knuffel-aanvallen moest minderen :P
Waarom kan je trouwens niet DM'en?
pi_133293602
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:29 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Misschien willen ze wel aandacht van jou specifiek.

En ik vind de meeste mensen nogal nep.
Daar kan je wel achter komen via dategeschiedenis. Als je die niet kan tracen kom je er wel achter wanneer je hij/zij na jou gelijk anderen date.

True about the second thing. Mijn opvatting geldt dan ook voor vriendschappen. Test het maar eens door een paar dagen niet op Whatsapp te komen. Degene die je bellen zijn de mensen die je echt missen. De rest Appt wel een willekeurige persoon die regelmatig online is.
pi_133293722
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:37 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Daar kan je wel achter komen via dategeschiedenis. Als je die niet kan tracen kom je er wel achter wanneer je hij/zij na jou gelijk anderen date.

True about the second thing. Mijn opvatting geldt dan ook voor vriendschappen.
Maar wel tegenstrijdig aangezien je stikt als je teveel aandacht van een man krijgt. Dus waarom zou je hem dan na gaan trekken?

Hmm. Bij mij ook.
pi_133293728
quote:

[..]
True about the second thing. Mijn opvatting geldt dan ook voor vriendschappen. Test het maar eens door een paar dagen niet op Whatsapp te komen. Degene die je bellen zijn de mensen die je echt missen. De rest Appt wel een willekeurige persoon die regelmatig online is.
Maak ik me ook best schuldig aan hoor, maar ik weet wel wie mijn echte vrienden zijn (en dat zijn er maar erg weinig) en wie niet voor mij door het vuur zou gaan.
pi_133293844
quote:
Test het maar eens door een paar dagen niet op Whatsapp te komen. Degene die je bellen zijn de mensen die je echt missen. De rest Appt wel een willekeurige persoon die regelmatig online is.
Zie dit nu.
Ik kom zo vaak dagen niet op Whatsapp. Het is een armoede wanneer je niet een dag zonder kan, of niet even kunt wachten met reageren als je in gezelschap bent. Ik krijg dan neigingen om die telefoon uit het raam te gooien.

Al heb ik wel vaak contacten gehad die ik niet kon of nog niet gezien had. Die ga ik niet out of the blue bellen. Sowieso, ik ben erg laks in reageren.
pi_133293852
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:40 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Maar wel tegenstrijdig aangezien je stikt als je teveel aandacht van een man krijgt. Dus waarom zou je hem dan na gaan trekken?

Hmm. Bij mij ook.
Je haalt twee dingen door elkaar. Wanneer een man mij extreem veel aandacht geeft word ik argwanend. Er klopt dan iets niet in mijn ogen. Ik zou dan ook liever geen relatie willen aangaan met iemand waarvan ik zijn omgeving niet kan zien. Een omgeving is een reflectie van jouw persoonlijkheid en andersom. Dat is essentiële informatie om te bepalen of iemand relatiemateriaal is.
pi_133293921
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:44 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Je haalt twee dingen door elkaar. Wanneer een man mij extreem veel aandacht geeft word ik argwanend. Er klopt iets niet. Ik zou dan ook liever geen relatie willen aangaan met iemand waarvan ik zijn omgeving niet kan zien. Een omgeving is een reflectie van jouw persoonlijkheid en andersom. Dat is essentiële informatie om te bepalen of iemand relatiemateriaal is.
Is je huis opgeruimd? Of bedoel je omgeving figuurlijk?
pi_133293986
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:45 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Is je huis opgeruimd? Of bedoel je omgeving figuurlijk?
Omgeving als in werkomgeving, vriendenkring en overige sociale netwerken.

Je huis zegt inderdaad ook wat over je. Maar ik zou een man niet via zijn woning willen leren kennen. Daar gebeuren andere dingen :D Tjah, na de seks kan ik me nog steeds bedenken wanneer ik niet gecharmeerd ben van de puinhoop, daar niet van :P
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:50:31 #213
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133294117
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:33 schreef cowman het volgende:
Mag ik ook antwoord geven? :D

Ja dat was ik. :P
pi_133294120
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Omgeving als in werkomgeving, vriendenkring en overige sociale netwerken.

Je huis zegt inderdaad ook wat over je. Maar ik zou een man niet via zijn woning willen leren kennen. Daar gebeuren andere dingen :D Tjah, na de seks kan ik me nog steeds bedenken wanneer ik niet gecharmeerd ben van de puinhoop, daar niet van :P
Je huis is dus opgeruimd. :P

Hoe wil je een man dan leren kennen? Tevens, veel mensen spiegelen hun omgeving vaak ook veel rooskleuriger voor dan daadwerkelijk het geval is. Net als henzelf.

[ Bericht 1% gewijzigd door Seriemoordenaar op 15-11-2013 19:57:35 ]
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:52:02 #215
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_133294182
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:32 schreef kurk_droog het volgende:
Ik heb nu een match met een schat van een dame :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
pi_133294204
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef Pienata het volgende:

[..]

Mag ik ook antwoord geven? :D

Ja dat was ik. :P
Ja sorry, onze opmerkingen hiervoor werden genegeerd. Ging er maar vanuit dat ik geen antwoord ging krijgen van jou :P
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:53:35 #217
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133294250
Wel leuk een gedoogde slowchat omdat het nog lijkt op een nieuwe reeks.
we dan
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:54:06 #218
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_133294272
Lijkt wel een SC-topic dit...

Woensdagavond een date :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_133294337
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 18:44 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Hoe bedoel je die eerste zin?
Nuchterheid voorkomt zweverigheid. Kennis maakt nuchter. Dromen laat zweven.
  vrijdag 15 november 2013 @ 19:56:06 #220
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_133294349
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:52 schreef cowman het volgende:

[..]

Ja sorry, onze opmerkingen hiervoor werden genegeerd. Ging er maar vanuit dat ik geen antwoord ging krijgen van jou :P
Niet genegeerd, maar het echte leven riep! :P

Wat had je nog graag willen weten, haha.
pi_133294552
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Hoe wil je een man dan leren kennen? Ik begrijp niet wat je met omgeving bedoelt. Tevens, veel mensen spiegelen hun omgeving vaak ook veel rooskleuriger voor dan daadwerkelijk het geval is. Net als henzelf.
Uh, dat heb ik niet gezegd. Mijn huis is op moment een rommel, omdat ik een tentamenweek had.

Ik heb niets tegen daten via internet. Uitsluiten doe ik niet, maar er veel van verwachten ook niet. Het eist veel meer tijd en energie om diegen echt te leren kennen en iets op te bouwen.

Wat kan ik nog meer vertellen over omgeving? Ik begrijp niet wat je er niet aan snapt. Vergeet niet dat alle details een persoon maken.
pi_133294645
Wat is het verschil tussen slowchat en dit? Ik vind mezelf vrij inhoudelijk reageren.
  vrijdag 15 november 2013 @ 20:04:27 #223
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_133294671
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Hoe wil je een man dan leren kennen? Tevens, veel mensen spiegelen hun omgeving vaak ook veel rooskleuriger voor dan daadwerkelijk het geval is. Net als henzelf.
Valt wel mee volgens mij. Hier op fok misschien bijvoorbeeld wel meer. Maar ook genoeg normale en leuke/knappe mensen zitten gewoon op internet. Maar die hoor je gewoon minder wat dat betreft omdat het bewijzen van hun uiterlijk niet zo belangrijk is voor hen..
we dan
pi_133294705
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:01 schreef Inloggen het volgende:

[..]

Uh, dat heb ik niet gezegd. Mijn huis is op moment een rommel, omdat ik een tentamenweek had.

Ik heb niets tegen daten via internet. Uitsluiten doe ik niet, maar er veel van verwachten ook niet. Het eist veel meer tijd en energie om diegen echt te leren kennen en iets op te bouwen.

Wat kan ik nog meer vertellen over omgeving? Ik begrijp niet wat je er niet aan snapt. Vergeet niet dat alle details een persoon maken.
Dat klopt, dat dacht ik op te maken tussen de regels.

Ik had het al aangepast, ik had over je vorige reactie heen gelezen.

Iemand echt leren kennen vergt een open mind. Iets opbouwen doe je op basis van vertrouwen. Of je nu via internet date of niet, je date met personen, daar zit geen verschil in vind ik. Heel nuchter dit, nietwaar. :)
pi_133294774
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 20:03 schreef Inloggen het volgende:
Wat is het verschil tussen slowchat en dit? Ik vind mezelf vrij inhoudelijk reageren.
Dat het hier gewoon lekker snel gaat bedoelt men ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')