Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:41 schreef Zomerzon01 het volgende:
En vrouwen zeggen altijd tegen elkaar dat ze elkaars kapsel mooi vinden. Hoeft niet te betekenen dat ze dat ook vinden, maar is meer uit beleefdheid.
Mijn echte vriendinnen doen dat gelukkig ook.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:45 schreef Deetch het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Als een man een andere man vraagt "wat vind je van mijn kapsel" dan zal het antwoord luiden: "ben je homo of zo?"
Alleen een echte vriend zou wel een eerlijk antwoord geven als het kapsel lelijk staat.
QFT.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:41 schreef Zomerzon01 het volgende:
En vrouwen zeggen altijd tegen elkaar dat ze elkaars kapsel mooi vinden. Hoeft niet te betekenen dat ze dat ook vinden, maar is meer uit beleefdheid.
Ik denk dat dat er ook aan ligt hoe het haar er uit ziet en gedragen wordt. Als je dan heel dun haar hebt en al grijs en kalend begint te worden dan ziet het er niet uit. Maar als je nog een volle bos mooi haar hebt vind ik daar niks mis mee.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:50 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
QFT.
In het begin vinden ze dat korte haar maar niks, maar het is wel handig met de kinderen.
En wees eens eerlijk. Vrouwen van boven de 40 met heel lang haar is ook wel weer ordinair.
Het argument voor modetrend kan ik bij 20+ nog wel voorstellen, die zijn er immers gevoelig voor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:50 schreef Zomerzon01 het volgende:
Maar sommige vrouwen vinden dus echt dat ze er dan knapper op worden.
En misschien een beetje een soort van modetrend ofzo. Er zijn ook beroemdheden die dat ineens doen. De meningen of dat mooi is zijn daarover verdeeld.
Ben je zo homofoob dat alleen al het idee van wakker worden naast een dame met kort haar misschien door jouw slaperige brein geassocieerd wordt met 'slapen naast een gast' dat per definitie kort haar voor ALLE vrouwen niet meer kan?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ach ja... ik heb wel eens vrouwen afgewezen omdat ze kort haar hadden.. i'm sorry maar ik hoef niet wakker te worden en even denken dat ik naast een vent in bed lig.
Nee ben niet homofoob, maar ik vind het gewoon echt afschuwelijk lelijk.. of moet ik het maar mooi vinden omdat jij het wel mooi vind?.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je zo homofoob dat alleen al het idee van wakker worden naast een dame met kort haar misschien door jouw slaperige brein geassocieerd wordt met 'slapen naast een gast' dat per definitie kort haar voor ALLE vrouwen niet meer kan?
Hoe kortzichtig ben je dan?
Het ziet er gewoon niet uit!quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je zo homofoob dat alleen al het idee van wakker worden naast een dame met kort haar misschien door jouw slaperige brein geassocieerd wordt met 'slapen naast een gast' dat per definitie kort haar voor ALLE vrouwen niet meer kan?
Hoe kortzichtig ben je dan?
Nee is je goed recht hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nee ben niet homofoob, maar ik vind het gewoon echt afschuwelijk lelijk.. of moet ik het maar mooi vinden omdat jij het wel mooi vind?.
IK ben van MENING dat een vrouw met kort haar MOOIER zou zijn als ze lang haar had.
maar hey als jij er geen problemen me hebt, be my guest ik houd het liever bij vrouwen met lang haar
Dus als een dame jou afwijst omdat ze vindt dat gel echt niet meer kan anno 2013, vind je dat ook heel normaal?quote:
Iedereen heeft zijn smaak toch?, ik ben ook afgewezen omdat ze vonden dat ik te veel spieren had (ben niet aan het opscheppen voordat mensen gaan zeggen "kijk hem stoer doen").quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee is je goed recht hoorIk vind het alleen frappant dat je een vrouw zou afwijzen alleen maar omdat ze kort haar heeft, ik bedoel hoeveel vrouwen die jij kent hebben altijd dezelfde haarstijl? En dat het een factor is kan ook nog begrijpen, maar niet een bepalende factor.
Als ik kijk naar de vriendinnengroep van mijn ex (leeftijd rond 27-28 jaar, meeste nog zonder kinderen) dan waren de onderlinge verhoudingen juist altijd erg vriendelijk en ondersteunend. Ik kreeg misschien niet alles mee maar ik heb eerlijk gezegd nooit het idee gehad dat er afgunst in het spel was of sprake van groepsdruk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:19 schreef female81 het volgende:
Misschien speelt aardig gevonden willen worden door andere vrouwen wel een rol? Het gevoel 'een van hen' te willen zijn, onder vrouwen erg belangrijk. De rest heeft het overwegend kort, en jijzelf vervolgens ook.
Vrouwen kunnen elkaar nogal controleren en onder de duim houden, en met kort haar lijk je al snel veel minder 'bedreigend'.
En je hebt ook aardig wat vrouwen die het afknippen omdat ze zogenaamd serieuzer over willen komen. 'Ik ben geen meisje meer, ik ben nu een volwassen vrouw, en daar hoort kort haar bij'. ()
Ikzelf, zo'n beetje op een leeftijd beland dat het erg gebruikelijk is om het af te knippen, moet er niet aan denken, trouwens. Wát korter (lees: halflang), als dat op latere leeftijd beter staat: prima. Écht kort: nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |