SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomme zegheeft ze zichzelf laten ontdoen van haar mooie lange lokken. Dit verpest haar hele uitstraling.
Ter illustratie, zo zag ze er eerst uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: kan niet genieten van de side-boob van Jennifer Lawrence, doordat ze zichzelf bijna kaal heeft laten knippen.
Ik zou de klacht zelfs wat breder willen trekken: vrouwen die hiermee hun uiterlijk verpesten
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Erg hč?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
Nee wat zonde![]()
Waarom doen die meisjes dit zichzelf aan
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
Nee wat zonde![]()
Voor een vrouw, zeker gezien haar voorheen lange lokken, is dat al bijna kaal.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:32 schreef Brummetje_ het volgende:
Bijna kaal.
Jezus wat een verschrikkelijke aansteller ben je TS!
3 millimeter, dát is pas bijna kaal!
Omdat ze dat ZELF mogen bepalen!!quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:30 schreef datismijnmening het volgende:
Nee wat zonde![]()
Woehahahahaha!quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Voor een vrouw, zeker gezien haar voorheen lange lokken, is dat al bijna kaal.
Zo simpel en oppervlakkig zijn dat het afknippen van haren een reden is om niet meer op iemand te vallenquote:
Ik stel voor dat we een verzoek indienen bij de Tweede Kamer en dat haar korter dan schouderlengte bij de wet verboden wordtquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:33 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Omdat ze dat ZELF mogen bepalen!!
Deze man weetquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een verzoek indienen bij de Tweede Kamer en dat haar korter dan schouderlengte bij de wet verboden wordt![]()
En dat gekke opscheren ook
Dat heeft dus geen zin, ze is Amerikaansquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we een verzoek indienen bij de Tweede Kamer en dat haar korter dan schouderlengte bij de wet verboden wordt![]()
En dat gekke opscheren ook
Want je valt op een Hollywood-ster vanwege haar lieve karakter en omdat ze goede lasagne maakt, in plaats van omdat je het een lekker wijf vindtquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo simpel en oppervlakkig zijn dat het afknippen van haren een reden is om niet meer op iemand te vallen![]()
Mongool.
Ja, als ik van kort haar had gehouden was ik wel homo gewordenquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo simpel en oppervlakkig zijn dat het afknippen van haren een reden is om niet meer op iemand te vallen![]()
Mongool.
Aankaarten bij de VNquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat heeft dus geen zin, ze is Amerikaans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |