Jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:49 schreef minilot het volgende:
Ah, okee! Klinkt in orde!
En is dat je vriendje, daar zo leunend op die balustrade?
Uuuuh nee, dat is geen Yorkshire manquote:
Dat is West-Yorkshire, het dialect verschilt per gebied. Hier is het een zwaar dialect in die mate dat ik het heb moeten leren verstaan en het nu leer sprekenquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:05 schreef minilot het volgende:
O, ik dacht dat Leeds ook Yorkshire was, maar nu ik het Google is het westelijker. Ofzo?
Ja goed voedsel is wel een groot onderdeel van de cultuur hierquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:08 schreef minilot het volgende:
..ik lees in het UK-topic:
"..15 December de Great Yorkshire Pie-athlon! 6km rennen met 3 Pie stations"
Je woont op een toffe plek!
Dankjequote:Op zaterdag 16 november 2013 11:26 schreef Isabeau het volgende:
Wat een leuke typisch Engelse foto's, Selestha!
Ross z'n moeder bleef zeggen dat hij naar Denmark was verhuisd. Dat heeft wel 2 jaar geduurd voor ze eindelijk Netherlands begon te zeggen. Alsof het heel ver weg is. Het is nota bene een buurlandquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:30 schreef Selestha het volgende:
DankjeHet is hier ook echt wat je van Engeland verwacht qua sfeer en landschap, precies wat ik altijd zo mooi vond aan het land
Je merkt overigens wel als je hier langer verblijft dat Engeland best een eiland-mentaliteit heeft, vrijwel alles op TV is UK gerelateerd en over de EU of andere continenten hoor je bijna niets. In Nederland is men veel meer gericht op andere landen.
Ja 100% Engels al is hij half Iers/Half Schots aangezien zijn vader een Schot is en zijn moeder een Iersequote:Op zaterdag 16 november 2013 11:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohhh cool Seles! En toffe tatooerg Engels volgens mij ook..
Oh zo erg zijn mijn schoonouders nietquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross z'n moeder bleef zeggen dat hij naar Denmark was verhuisd. Dat heeft wel 2 jaar geduurd voor ze eindelijk Netherlands begon te zeggen. Alsof het heel ver weg is. Het is nota bene een buurland
De tattoo ziet er ook Engels uit.. die dunne lijnen stijl.quote:Op zaterdag 16 november 2013 11:35 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja 100% Engels al is hij half Iers/Half Schots aangezien zijn vader een Schot is en zijn moeder een IerseMaar opgegroeid in Yorkshire en wat mij betreft duidelijk een Engelsman
Overigens zijn al zijn tattoos zijn eigen ontwerp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.nrc.nl/youp/2013/11/16/lokpietjes/"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Dat zal best jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 11:30 schreef Selestha het volgende:
Je merkt overigens wel als je hier langer verblijft dat Engeland best een eiland-mentaliteit heeft, vrijwel alles op TV is UK gerelateerd en over de EU of andere continenten hoor je bijna niets. In Nederland is men veel meer gericht op andere landen.
De staf is weg.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:
owww nu hangt de staf in een boom.. hoe moet dat nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |