Ik vind het een kinderfeest. Mijn ouders zijn er ook gewoon mee gestopt zodra we wisten dat sinterklaas niet bestond. Kerst is veel toffer.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Oooo... Ach. Tjeempie. Niet leuk?
(Ik vier Sinterklaas al mijn hele leven erg grondig)

quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Homemade marsepeinKlinkt geweldig!
Selestha, klinkt als heerlijk gezinsvoedsel wat je maaktEn Ross wil eens in de zoveel tijd ook een pastabake (en ik vind dat best kcalrijk
). Ook nog wat verzinnen voor vanavond, misschien maak ik ook wel een hachee. Of sudderlapjes
Over kcalrijk gesproken: zijn moeder kan wel goed bakken en toetjes maken, dus die heeft nu al een aantal keer een pudding gemaakt. Zit je vol na je pastabake, krijg je breadpudding-of crumble.Lekker hoor, maar is net een baksteen zo na je avondetenquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Homemade marsepeinKlinkt geweldig!
Selestha, klinkt als heerlijk gezinsvoedsel wat je maaktEn Ross wil eens in de zoveel tijd ook een pastabake (en ik vind dat best kcalrijk
). Ook nog wat verzinnen voor vanavond, misschien maak ik ook wel een hachee. Of sudderlapjes

Geen bechamel in mijn geval, maar wel veel kaas jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:06 schreef Myraela het volgende:
Oh, gewoon pasta dus, maar omdat het in de oven gaat met extra bechamel en kaas?

Is niet of of hè?quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het een kinderfeest. Mijn ouders zijn er ook gewoon mee gestopt zodra we wisten dat sinterklaas niet bestond. Kerst is veel toffer.

quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:07 schreef Selestha het volgende:
Zit je vol na je pastabake, krijg je breadpudding-of crumble.

Ok, dat is wel cool gedaan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Is niet of of hè?Ik vind Kerst ook gaaf.
Maar wel een zwak voor Sinterklaas, altijd al gehad. Gelukkig heb ik een schoonfamilie waarin iedereen het ook zwaar serieus neemt. Iedereen neemt zelfs altijd een aantal vrije dagen op voor het maken van surprises.
Vorig jaar mocht ik samen met mijn lief in de woonkamer plaatsnemen in een levensgroot nagebouwd achtbaankarretje van kippengaas en papier maché (ja echt), waarna er een pretparkquiz werd gestart (met getimede fragmenten op de teevee), met een kadootje per goed antwoord.
Om maar een voorbeeld te noemen.

Oh kan ik wel even doen jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:15 schreef minilot het volgende:
[..]! Oh, die Britten!
![]()
Hee, doe eens foto's van je nieuwe huis / nieuwe dorp / de toetjes!

Dan heb je wel even wat anders te doen dan foto's maken, dunkt me!quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:16 schreef Selestha het volgende:
..maar vandaag zijn lief en ik alleen na 10 uur

Zo gebeurd johquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan heb je wel even wat anders te doen dan foto's maken, dunkt me!

Oh dat ook maar lief heeft nachtdienst gedraaid dus die slaapt nog evenquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan heb je wel even wat anders te doen dan foto's maken, dunkt me!

Ik heb een plan voor de bank.. Hehehequote:Op zaterdag 16 november 2013 10:18 schreef Myraela het volgende:
Seksen in het bed van je schoonouders.

O, dat boeit mij niet zo. Altijd al zoveel pret met zelf maken, dat ik verder niet kritisch ben op wat ik terugkrijg.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:19 schreef borisz het volgende:
Sinterklaas![]()
surprises. Iedere keer als ik mijn best deed kreeg ik wat matigs terug.

Wij deze het een keer op het middelbaar, krijg ik een gedicht vol met beledigingen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 10:19 schreef borisz het volgende:
Sinterklaas![]()
surprises. Iedere keer als ik mijn best deed kreeg ik wat matigs terug. Ja bad luck of the draw maar toch
. Of dat het een cadeautje van 10 gulden was en dat bijna iedereen met een CD-bon aan kwam zetten

Heb nu nog 4 foto's geupload inclusief foto's van liefquote:Op zaterdag 16 november 2013 10:41 schreef minilot het volgende:
En hoe zit dat met de boodschappen? Kun je een beetje aan interessante produce en kruiden en specerijen komen of is het behelpen in zo'n dorp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |