Hoewel de ware gedaante van SecretMM in nevelen is gehuld,quote:
Je maakt me nieuwschierig MMquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel de ware gedaante van SecretMM in nevelen is gehuld,
zijn er vele aanwijzingen dat zij zich toch wel heeft verluld.
Ik zal de gedichten tot nader order bewaren op een veilige plek,
Waarschijnlijk dat ik ze zo rond de 12/13e december nog een check...
Dat vroeg ik niet Druifquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon, ze zijn tevreden over me en ik mag de ingeslagen weg blijven volgen...
quote:
quote:
Zodra je je omgekleed hebt, dan zien we het wel...quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:49 schreef Etcetera het volgende:
Net mijn verjaardagscadeautje gekregen van E.![]()
foto's volgen nog, beloofd
(Maar Etcie, je was toch begin november jarig? Ja, maar de werkelijkheid ging weer anders dan we bedacht hadden dus nu heb ik het (zelf) besteld en het is vandaag met de post gekomen
)
Moet jij anderen beoordelen of mag je, heel modern, je eigen beoordeling doen en die dan verdedigen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net een aantal beoordelingsformulieren ingevuld, blijft toch altijd lastig om sommige dingen te verwoorden.
Die geeft me gewoon een loeb, dan kan ik tenminste speurneuzenquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Drie à vier weken wachten voordat je een cadeautje mag uitpakken is moeilijk voor je en nu kan je je nieuwsgierigheid ook al weer niet bedwingen. Jouw Secret Santa krijgt op deze manier wel een makkie aan jou...
Een loeb?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Die geeft me gewoon een loeb, dan kan ik tenminste speurneuzen
oh crap, het is met een pquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een loeb?
Spreek jij je teksten hier in of...?
Tssssquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zodra je je omgekleed hebt, dan zien we het wel...
Ik noem zoiets eerder een sieraadquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is toch ook een nek kledingstuk?
Ik schrok al, mijn vriendin is binnen nu en een week jarig...quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:49 schreef Etcetera het volgende:
Net mijn verjaardagscadeautje gekregen van E.![]()
foto's volgen nog, beloofd
(Maar Etcie, je was toch begin november jarig? Ja, maar de werkelijkheid ging weer anders dan we bedacht hadden dus nu heb ik het (zelf) besteld en het is vandaag met de post gekomen
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |