Goede aanleiding om een thuglife tattoo te nemenquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:28 schreef Divje het volgende:
Stiekem heb ik 10 cent minder betaaldliving on the edge. #WOLO
Had die 10 cent nodig voor een blikje GPquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:30 schreef kensei het volgende:
[..]
Goede aanleiding om een thuglife tattoo te nemen
quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:38 schreef kensei het volgende:
[..]
Lees gewoon de fucking OP luie donder
quote:Vermeld wel even je social club account naam, zodat we je makkelijk kunnen vinden bij RSC
Het is een elegy met chrome als primary, en ice white als secondairy. Maar het is eigenlijk meer een grap, we doen er vrijwel niks mee. Meeste crewleden hebben hem ook niet zo, alleen iets van 8 mensen ofzoquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:43 schreef Fylax het volgende:
De FOK Crew Car, welke is dit en wat moet ik er allemaal op aanpassen zodat het ECHT de fok crew car is?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:06 schreef kensei het volgende:
Krijg toch allemaal de kolere, ik ga roken
http://www.beginnenmetroken.nl/?pagina=cursusquote:Voor deze cursus is een vooropleiding aanbevolen, maar niet vereist.
Goed. U heeft dus besloten om te beginnen met roken, een verstandig besluit. Misschien heeft u wel eens stiekem naar rokers in uw omgeving gekeken en denkt u dat om goed te kunnen roken u over een fijn motoriek dient te beschikken of dat voor een soepele inhaleerbeweging een jarenlange training vereist is. U vergist zich. Om te kunnen roken hoeft u niet over een bepaald talent te beschikken. Iedereen kan roken!
In deze cursus gaan we in op zowel de fysieke aspecten (hoe steek ik een sigaret op? Hoe zorg ik ervoor dat ik de sigaret niet per ongeluk in mijn neus steek?) als de mentale aspecten (hoe weet ik wanneer het tijd is voor de volgende sigaret? Hoe vertel ik het mijn kinderen?) van het roken.
Allereerst komen de fysieke vaardigheden aan bod. We leren u stap voor stap (het is handig om voor deze oefeningen een spiegel bij de hand te hebben) om een sigaret uit het pakje te halen, om de sigaret in uw mond te steken en we vertellen u meer over de verschillende aansteektechnieken. In tegenstelling tot andere cursussen zult u ook onderwezen worden over de een aantal basis-uitdruktechnieken. Wij zijn van mening dat dat men een echte roker niet herkent aan opzichtig, zogenaamd nonchalant, rondgepaf. Nee, de ware roker onderscheidt zich door het hele rookproces van begin tot eind met plezier en speels gemak te volbrengen. Het uitmaken van de sigaret is daar een integraal onderdeel van en wordt vaak ten onrechte verwaarloosd.
Wanneer u alle handelingen beheerst kunt uzelf vol zelfvertrouwen richten op de moeilijkere onderdelen van het roken. In deze cursus behandelen we: het omgaan met niet-rokers, het roken in stress- en panieksituaties en het roken in een asbak-schaarse omgeving. Voor nog zwaardere onderwerpen als `roken onder water�en �shag draaien zonder handen� verwijzen wij u naar onze vervolgcursus: 'Inhaleren en penetreren door de eeuwen heen�. Een historische beschouwing over tabakswaren en erotiek die uw slaapkamer in vuur en vlam zal zetten.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:15 schreef kamikazebanaan het volgende:
Geen shoarma deze ochtend helaas
Wel een hoop vervelende klanten net zoals jij wel eens vervelende honden hebt die elkaar aanvliegen of schijten op de stoep waar je zelf in gaat staanquote:
Vliegen jouw klanten elkaar aan met halters? Of schijten ze op de loopband?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:18 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
Wel een hoop vervelende klanten net zoals jij wel eens vervelende honden hebt die elkaar aanvliegen of schijten op de stoep waar je zelf in gaat staan
Zonder Chrome vogelvrijquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:44 schreef kensei het volgende:
[..]
Het is een elegy met chrome als primary, en ice white als secondairy. Maar het is eigenlijk meer een grap, we doen er vrijwel niks mee. Meeste crewleden hebben hem ook niet zo, alleen iets van 8 mensen ofzo
je moest eens weten...baasjes hebben vaak het zelfde gedrag als hun honden hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vliegen jouw klanten elkaar aan met halters? Of schijten ze op de loopband?
Ojee. Ik ga vanaf volgende week een hondje van een stripper uitlaten...quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:57 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
je moest eens weten...baasjes hebben vaak het zelfde gedrag als hun honden hoor
ik zou er mee stoppenquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ojee. Ik ga vanaf volgende week een hondje van een stripper uitlaten...
Nopequote:Op vrijdag 15 november 2013 13:09 schreef delano.888 het volgende:
Zijn er 4 deurs cabrio's (schuifdak) in GTA5? Ik wil er graag 1
Jammerrrrr.quote:
Ligt eraan wat je wil. een Rapid GT of 9f Cabrio zijn lekker snel, een Felon GT is tof maar rijdt redelijk kut. Zion Cabrio is een snelle coupe. En dan heb je nog de Weezer cabrio (kutquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jammerrrrr.
Wat is de beste met schuifdak online?
Djeezus jij hebt er verstand van zie ikquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil. een Rapid GT of 9f Cabrio zijn lekker snel, een Felon GT is tof maar rijdt redelijk kut. Zion Cabrio is een snelle coupe. En dan heb je nog de Weezer cabrio (kut), Ubermacht Sentinel (bmw m3 type, rijdt fijn maar trekt traag op), Carbonizarre rijdt klote maar is wel snel. Er is ook nog een SLS AMG lookalike, de Surano. Rijdt kut maar ziet er übervet uit
Je hebt ook nog de Coquette, een chevrolet met open dakje, geen cabrio. Die is erg fijn te tunen
Kan je eigenlijk niet echt helpen wb de beste cabrio
Ik wil een Vacca cabrio
Ik wil een vacca met een mooie voorgevelquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:30 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik wil een vacca met een mooie achterkant
Niks mis mee imoquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:31 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik wil een vacca met een mooie voorgevel
Komt er uiteindelijk op neer wat je zelf het fijnst vind rijdenquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Djeezus jij hebt er verstand van zie ikik wil gewoon een schuifdak en het liefst een snelle
ik ga ze wel eens allemaal proberen te jatten en uitzoeken.
Vind die achterkant wel bruut eigenlijkquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:30 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik wil een vacca met een mooie achterkant
Mehquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind die achterkant wel bruut eigenlijkbeter dan die van de infernus
Niks mis mee.quote:
Nee, deze:quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:37 schreef delano.888 het volgende:
Is die coquette die cabrio met metalen sluitend dak ipv leer?
Ja maar ik bedoel het dak die open en dicht gaat is toch inc metalen behuizing ipv leer bij deze?quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Niks mis mee.
[ afbeelding ]
Bifta
[..]
Nee, deze:
[ afbeelding ]
Maar dan met open dakje.
Bij deze gaat het dak niet open of dicht. Altijd open of altijd dicht, is te regelen bij LSC. Is niet echt een cabrio dusquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel het dak die open en dicht gaat is toch inc metalen behuizing ipv leer bij deze?
Ah zo thanks.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Bij deze gaat het dak niet open of dicht. Altijd open of altijd dicht, is te regelen bij LSC.
Auto met metalen dakje is volgens mij een Ubermacht Sentinel.
Ik merk het ja fucking hendigquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:41 schreef Pizzapuntje het volgende:
Gullie het d'r wel verstand van, van auto's!
Bazenbakquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:43 schreef delano.888 het volgende:
Ik denk dat ik voor die ubermacht ga, die is best tof en met het dak dicht heb je dus gewoon een beschermende metalen behuizing (door leer schiet je makkelijker heen online volgens mij).
En de ramen gaan mee open/dicht met het dak, fucking epic
Zo ben ik ookquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:49 schreef delano.888 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geen fuck geeft om die super snelle ultra modellen, die gewoon TE snel gaan vaak? Ik vind een toffe gepimpte auto veel vetter dan een te snelle bak waarmee ik continue de bocht uit vlieg.
Ik wil wel snelheid + goede handling hebben, daardoor heb ik niet in elke klasse de auto die ik het mooiste vind. Niks aan te doen tot er grotere garages komen helaasquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:49 schreef delano.888 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die geen fuck geeft om die super snelle ultra modellen, die gewoon TE snel gaan vaak? Ik vind een toffe gepimpte auto veel vetter dan een te snelle bak waarmee ik continue de bocht uit vlieg.
Nieuwe DLCquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:54 schreef Divje het volgende:
Kan niet wachten op Grass Route 2 trouwens..![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:03 schreef kensei het volgende:
Ik ga jullie allemaal djoeken met gebroken flessen
quote:Here are just a few of our favorite new ones that are on the way:
"Grass Route II" (Race): In this sequel to the original popular Grass Route Race, go off-road in an epic heat starting on the North bank of the Zancudo River through the treacherous wetlands with a triumphant finish on the beach in North Chumash.
"Survival on Del Perro Pier" (Survival): Skip the ferris wheel for a deadlier kind of thrill ride as you take on waves of relentless enemies at this beachfront attraction.
"View of Vespucci" (Parachuting): This leap sends you from 2,980 feet, down towards Vespucci Beach, weaving through palm trees to land on the basketball courts of the rec center. If you've got skills, it's possible to freefall through the first few checkpoints before even opening your chute.
"Paleto Beach" (Team Deathmatch): The locals complain that not a lot happens in this sleepy town, so do them a favor and wake 'em up with a barrage of gunfire exchanged between you and a rival team. This Team Deathmatch takes place right on the romantic shoreline for 4-8 players.
"Sundae Driving" (Bike Race): Sure to be a new fan-favorite motorbike race, menace Vespucci Beach on your two-wheel rocket, taking breakneck corners as you try and best the competition.
Expect these and lots more Jobs to be added to Grand Theft Auto Online next week.
quote:New Vehicles
Hit the shore with four sand-and-surf-ready vehicles perfect to take on the all new Beach Bum Races and Vehicle Deathmatches: the BF Bifta dune buggy, the rugged Canis Kalahari off-road truck, the Bravado Paradise beach camper van and making a special return to the GTA series, the fast and stylish Speeder speedboat. All four vehicles will be available at no in-game cost, with the land-based vehicles accessible from the southernsanandreassuperautos.com website and the Speeder available
New Weapons
Expand your arsenal with two new free weapons - the compact yet deadly SNS Pistol and the brutal new Broken Bottle melee weapon which is quite effective at delivering the appropriate message in up close and personal encounters. Each weapon will be available gratis from any Ammu-Nation location in GTA Online and will be added straight into each of the three characters' inventory in Story Mode.
New Customization Options
You'll be able to deck out your GTA Online character with all new beach-ready customization options including stylish board shorts, neon surfer attire, wild tribal tattoos, shaggy hair for that West Coast laissez-faire vibe and more...
Kwaliteitspostquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:05 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bam.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:49 schreef delano.888 het volgende:
sowieso #instacrewoutfitquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:08 schreef Divje het volgende:
Dat roze/turquoise broekje gaat er komen natuurlijk voor de ultieme strandswag.
ja iknow, maar die naam is van beste vriend van mequote:Op vrijdag 15 november 2013 14:42 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik had je vanochtend al geaccepteerd G
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja iknow, maar die naam is van beste vriend van me
??quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zit er nu ook in, wordt wel op prijs gesteld als hij ook een FOK! account heeft trouwensquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
Meh ik vind het niet zon probleem, als je gewoon afentoe met elkaar speelt. Heel veel crewleden hebben ook hooguit 1x in het topic gepost om vervolgens nooit meer wat te laten horen. We zitten nog lang niet vol dus vind het niet zo'n probleem. Als iemand ermee zit kunnen we er wel over stemmen ofzoquote:
Nou vooruit, omdat ik in een goede bui ben stem ik voor.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Meh ik vind het niet zon probleem, als je gewoon afentoe met elkaar speelt. Heel veel crewleden hebben ook hooguit 1x in het topic gepost om vervolgens nooit meer wat te laten horen. We zitten nog lang niet vol dus vind het niet zo'n probleem. Als iemand ermee zit kunnen we er wel over stemmen ofzo
Oh wacht , stemmingswisseling, ik weet het niet zeker meer.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:50 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat ik in een goede bui ben stem ik voor.
Ik wil stemmen!quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:50 schreef kensei het volgende:
[..]
Meh ik vind het niet zon probleem, als je gewoon afentoe met elkaar speelt. Heel veel crewleden hebben ook hooguit 1x in het topic gepost om vervolgens nooit meer wat te laten horen. We zitten nog lang niet vol dus vind het niet zo'n probleem. Als iemand ermee zit kunnen we er wel over stemmen ofzo
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:51 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Oh wacht , stemmingswisseling, ik weet het niet zeker meer.
Dit topic is voor 75% offtopic slowchatquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:51 schreef Fylax het volgende:
Hij heeft speciaal hiervoor een acc gemaakt, kunnen we nu weer ontopic ?
Hahahah oki ;pquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:52 schreef kensei het volgende:
[..]
Dit topic is voor 75% offtopic slowchat
Had je mattie dan niet effe zelf hier kunnen posten met het verzoek? Hadden we hem meteen kunnen leren kennen, FB, twitter allesch, geen privacy jwtquote:
OMG OMG OMG GENIAAAL IDEEquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef kensei het volgende:
Boh ik heb een goed idee, crew whatsappgroep
En dat noem je een goed idee?quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef kensei het volgende:
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef kensei het volgende:
Elkaar snachts lekker wakker bellen anoniemquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En dat noem je een goed idee?fucking hell wat een slecht idee
Exact waarom het een slecht idee isquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Elkaar snachts lekker wakker bellen anoniem
Jij zou er ook niet in mogen, alleen de elitequote:Op vrijdag 15 november 2013 14:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En dat noem je een goed idee?fucking hell wat een slecht idee
Dit dus, ik sla over hahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:56 schreef delano.888 het volgende:
Word je voortaan 's nachts gebeld door gefrustreerde dronken fokkers (want half fok heeft je nummer)
daarom heb k mijn telefoon op stilquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Exact waarom het een slecht idee is
Je wil niet weten hoe elite ik benquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:56 schreef kensei het volgende:
[..]
Jij zou er ook niet in mogen, alleen de elite
Ik weet nieteens wie jij bent in gta johquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:57 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoe elite ik ben![]()
Dat weet niemand, dat is mijn planquote:Op vrijdag 15 november 2013 14:58 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik weet nieteens wie jij bent in gta joh
Ohja nee je hebt gelijk ik ben niet Elitequote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:02 schreef Fylax het volgende:
kensei ik ben voor op het groepsgesprek idee
idc. mijn nummer staat toch al breed bekend door twitterheldje rosssen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:04 schreef delano.888 het volgende:
Als je nou serieus wil doen doe je een google hangout ofzo, whatsapp is vanwege mobiele nummers echt een slecht idee.
Ja maar dan staat hij ineens bij half fok in hun adresboek.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
idc. mijn nummer staat toch al breed bekend door twitterheldje rosssen.
boeiuh hahaquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar dan staat hij ineens bij half fok in hun adresboek.
Fokkers zijn er gek genoeg voor dat weet je tochquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:06 schreef kensei het volgende:
delano, je sarcasm detector is een beetje stuk
Toch wil ik stemmen!quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:52 schreef kensei het volgende:
[..]
Het is gewoon een FOK!er blijkt nu dus
Wel makkelijk cashen, als je focused en een beetje nasty rijdquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:12 schreef Divje het volgende:
Ik ga maar ff racen met randoms ofzobijna niemand online.
Daarom idd, en ik zit al een week of 2 vast op 99 races wonquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef kensei het volgende:
[..]
Wel makkelijk cashen, als je focused en een beetje nasty rijd
quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:36 schreef kamikazebanaan het volgende:
haters op wiwa (coopie en ful aan : )
1 miniruis
2 pico
3 panini
4 durex
5 benster
6 baazgardian
7 fritsflits
8 Raze
Ik maar 1...quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:07 schreef kensei het volgende:
Ik heb wel 3 FOK!ers op whatsapp, dat is echt geweldig
Bij 10 wordt ie eruit gegooid? Dan maak ik nog even 2 clones aan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:28 schreef Grielen het volgende:
Laten we het grote vraagstuk vooral niet onderbaggeren
[..]
Nog leuker: in de open bak van de trein (de blauwe dacht ik) blijf je perfect staan, en heb je veel meer zicht!quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:41 schreef Divje het volgende:
Oke, als je in een tram blijft staan blijven de deuren open, en je kan niet zitten..
Met z'n allen in een tram driveby's doen?
Ja, maar dan rij je niet echt door de stad enzoquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:43 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nog leuker: in de open bak van de trein (de blauwe dacht ik) blijf je perfect staan, en heb je veel meer zicht!
Ik zal ff crew only sessie opstarten kunnen we dit soort dingetjes gaan zoeken nu, ok?quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:41 schreef Divje het volgende:
Oke, als je in een tram blijft staan blijven de deuren open, en je kan niet zitten..
Met z'n allen in een tram driveby's doen?
Ik ben er na 5en weerquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:46 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik zal ff crew only sessie opstarten kunnen we dit soort dingetjes gaan zoeken nu, ok?
Dolle pret altijd. Als je onder het vliegveld zit kan je chaos maken, politie zit toch boven de grond. En elk station is een potentieel massacre.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:57 schreef PicoMMP het volgende:
Ik stem VOOR het tram-avontuur (lees: faalpogingen, veel chaos en weer een paar crewmembers over de zeik).
Altijd, rond 8 a 9 uur.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:59 schreef Multiply het volgende:
Voor alle niet-werklozen/scholieren is er vanavond ook nog animo voor een crewsessie?
Same.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:00 schreef Grielen het volgende:
[..]
Altijd, rond 8 a 9 uur.
Vanavond na de wedstrijd der goden ben ik ook weer van de partij
Jij komt nu onlinequote:Op vrijdag 15 november 2013 15:14 schreef kensei het volgende:
[..]
Wel makkelijk cashen, als je focused en een beetje nasty rijd
sportenquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:06 schreef kensei het volgende:
[..]
Ben even aan het sporten dan douchen en eten wss half 7 pas
quote:
ik heb al 2 weken niet gesport, wiwa gaat sporten nuquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:12 schreef Pizzapuntje het volgende:
Succes Grielen! Ik heb gister gesport
Ho, las het verkeerdquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
ik heb al 2 weken niet gesport, wiwa gaat sporten nu
Hij moet weer strak zijn voor de chickies ofcoursequote:Op vrijdag 15 november 2013 16:13 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ho, las het verkeerd![]()
Succes wiwa, effe lekker patsen met de gewichten in de sportschool!
net nieuw in de crew en je wenst ons nu al RSI toequote:Op vrijdag 15 november 2013 16:31 schreef Fylax het volgende:
Zullen we vanavond een soort van marathon doen met zn allen?
HAHAHAHquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:31 schreef Grielen het volgende:
[..]
net nieuw in de crew en je wenst ons nu al RSI toe
Marathon? Je bedoelt deathmatch?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:31 schreef Fylax het volgende:
Zullen we vanavond een soort van marathon doen met zn allen?
In principe dezelfde auto hoorquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:39 schreef delano.888 het volgende:
Best wel jammer dat de xentinel xs niet cabrio is
Oh ik dacht een rondje om de map rennenquote:Op vrijdag 15 november 2013 17:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee, marathon. gewoon tot diep in de nacht gamen haha
XS heeft veel betere performance.quote:
stage/afstudeerstagequote:Op vrijdag 15 november 2013 17:21 schreef kamikazebanaan het volgende:
klaar met sporteneigenlijk zijn wij te sportief en te sociaal om elite fokkers te zijn
we delen facebook en 06-nummers uit, gaan naar school of werk (of solliciteren naar een baan
)
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:00 schreef kensei het volgende:
[..]
stage/afstudeerstage
maar ik ben aangenomen yay
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:00 schreef kensei het volgende:
[..]
stage/afstudeerstage
Hopelijk heb ik tegen die tijd al een andere grote liefdequote:Op vrijdag 15 november 2013 18:07 schreef Duuc-nl het volgende:
Straks komt je grote liefde de content creator en dan moet je werken
gefeliciteerd moppiequote:Op vrijdag 15 november 2013 18:00 schreef kensei het volgende:
[..]
stage/afstudeerstage
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:19 schreef kensei het volgende:
[..]
4 dagen 9 tot 6 dus nog alle tijd van de wereld om gta te doen haha
Ja ze hadden gezegd begin volgende week, maar hun woorden:quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:20 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
gefeliciteerd moppie![]()
dat weet je dan wel veel eerder dan verwacht toch?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:23 schreef kensei het volgende:
[..]
Ja ze hadden gezegd begin volgende week, maar hun woorden:
"We zagen geen reden om je niet aan te nemen, dus we wilden je maar met een goed gevoel het weekend insturen"
Na een tijdje FOKken kun je je inderdaad op geen andere manier meer uitdrukken dan met FOK! emoticons. Zeer schadelijk voor de relatie op den duur.quote:
Ik wil gewoon deze ook op whatsapp spammen:quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Na een tijdje FOKken kun je je inderdaad op geen andere manier meer uitdrukken dan met FOK! emoticons. Zeer schadelijk voor de relatie op den duur.
Introduceer haar tot FOK!
Jezus wat kan jij spammen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:11 schreef Fylax het volgende:
Komen jullie vanavond allemaal GTA online?
Ik heb andere verplichtingen....... Zoals FC Zlatan tegen FC CR7quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:25 schreef kamikazebanaan het volgende:
dus niemand van de elite online vanavond??
waaaaaaaaaaatquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:37 schreef Duuc-nl het volgende:
Dit spawned voor me neus![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:34 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik heb andere verplichtingen....... Zoals FC Zlatan tegen FC CR7
quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:34 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik heb andere verplichtingen....... Zoals FC Zlatan tegen FC CR7
iedereen kijkt één of ander amateur wedstrijdje op tv wat qua niveau natuurlijk niet om over te schrijven is als je wekelijks naar feyenoord kijkt maar ach ze willen een bal zien rollenquote:
ow voetbalquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
iedereen kijkt één of ander amateur wedstrijdje op tv wat qua niveau natuurlijk niet om over te schrijven is als je wekelijks naar feyenoord kijkt maar ach ze willen een bal zien rollen
quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:22 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
iedereen kijkt één of ander amateur wedstrijdje op tv wat qua niveau natuurlijk niet om over te schrijven is als je wekelijks naar feyenoord kijkt maar ach ze willen een bal zien rollen
god god vertel mij eens over het succesvolle verleden van AZ? maximaal 10 tekens (dat lijkt me meer dan genoeg)quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:38 schreef Grielen het volgende:
Zelfs AZ is meer succesvol geweest de afgelopen 11 jaar. Alkmaar pride
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
ik zou eens beginnen met de 50(?) stunt jumpsquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:43 schreef Pino0 het volgende:
Wat is een leuke plek met wat schanzen om overheen te stunten? Op gta 4 ging ik altijd naar het vliegveld, daar had je meerdere dingen die je achter elkaar kon bestunten zeg maar
ja maar daar ben je zo mee klaar en moet je uren voor zoekenquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:44 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik zou eens beginnen met de 50(?) stunt jumps
Over die elegy? Tyquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:43 schreef kamikazebanaan het volgende:
gaaf!jammer dat je geen stripes kunt toevoegen
???quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:44 schreef Pino0 het volgende:
[..]
ja maar daar ben je zo mee klaar en moet je uren voor zoeken
nee maar ik wil een plek met meerdere soorten schanzen ofzo achter elkaarquote:Op vrijdag 15 november 2013 21:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
???
daarnaast doe je ze echt niet allemaal zomaar eventjes hoor
ok ik snap je..quote:Op vrijdag 15 november 2013 21:48 schreef Pino0 het volgende:
[..]
nee maar ik wil een plek met meerdere soorten schanzen ofzo achter elkaar
die stunt jumps boeien me niet maar ik wil net zoals op het vliegveld als van gta 4 gewoon een soort parkour shit jwz
ja dat is het enige nadeel,quote:
je mist nog een sport classicquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:07 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja dat is het enige nadeel,
wil eigenlijk de elegy nog niet weg doen.
weet ook nog geen leuke vervang auto daarvoor
ga maar verder zonder mij hoor want ik moet eerst gta opnieuw opstarten voordat ik weer kan joinenquote:
bij een time out kom ik ook altijd in de singleplayer terecht als ik dan weer join krijg ik direct een time out en dan loopt het vastquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:36 schreef kawa4 het volgende:
de laatste tijd wel steeds vaken dat ineens weer in single player zit
oke, dat vind ik, TheThoryd__ primaquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:00 schreef Fylax het volgende:
Wij, Gunz4Hire___ & martijn100210 komen om 23:10 / 23:15 online!
prima auto voor in de zomer..lekker luchtig zo makkelijk in en uit stappenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:18 schreef kawa4 het volgende:
ff een compact van gemaakt
[ afbeelding ]
ik ben de hoop dat ik jullie nog join vanavond een beetje kwijtquote:
we zijn nou toch alleen aan het wachten tot de trein onze auto's komt slopenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:26 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik ben de hoop dat ik jullie nog join vanavond een beetje kwijthet record staat op 1,5 uur dat ik niet kon joinen
wat denk je? bij rockstar hebben ze ook gewoon weekend dus maandag weer proberenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:34 schreef Apekoek het volgende:
Wil voor een tweede keer eens online spelen. Maar elke keer krijg ik een melding dat het niet mogelijk is. Wat aan te doen of heeft het gewoon met weekend te maken?
dat zou leuk zijnquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:41 schreef kawa4 het volgende:
we kunnen wel even een nieuwe sessie starten en jou invite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:47 schreef kamikazebanaan het volgende:
heerlijk ouderwets avondje gta online2x races 10x time outs 4x clouds down en over de hele avond pas 10 minuten online
Wees blij dat je je character nog hebt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ik ik ik ik ..quote:Op vrijdag 15 november 2013 23:54 schreef kawa4 het volgende:
ik start weer ff crew sessie op. wie wil invite?
is verzondenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ik ik ik ik ..
Ben bijna onlien
ook verzondenquote:Op vrijdag 15 november 2013 23:58 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik
duidelijk?
wiwa is host dus ik ben weggegaan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:23 schreef kawa4 het volgende:
kom zo wel weer joinen ik zit weer in single player![]()
![]()
![]()
ff op je eerste slot drukken, dan komt het goed!quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:05 schreef kawa4 het volgende:
hier loopt ook alles weer te lucille werner-en
[ afbeelding ]
unable to load caracter![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:05 schreef kawa4 het volgende:
hier loopt ook alles weer te lucille werner-en
[ afbeelding ]
unable to load caracter![]()
![]()
Stuur wel invite.quote:
Forum Opties | |
---|---|