I would have been so easily tempted to the dark sidequote:Op maandag 18 november 2013 13:23 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
If he uses it for good
Jij bent VEUL ouder dan ikquote:
Amateurquote:Op maandag 18 november 2013 13:25 schreef Seikcid het volgende:
Afgelopen voor het weekend voor het eerst seks gehad in de sauna. Was best warm.
Yep. We gaan er zeker niet ons beroep van maken.quote:
Dat welquote:Op maandag 18 november 2013 13:23 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
If he uses it for good
Wat voor een sauna, op welke temperatuur en met welke luchtvochtigheid?quote:Op maandag 18 november 2013 13:25 schreef Seikcid het volgende:
Afgelopen voor het weekend voor het eerst seks gehad in de sauna. Was best warm.
Dat kan niet he, in een weekend met zoonlief thuisquote:
Hij is de lieverd in de relatiequote:Op maandag 18 november 2013 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I would have been so easily tempted to the dark side
Die ziet of hoort niks meer als 'ie met z'n games bezig is hoor.quote:Op maandag 18 november 2013 13:29 schreef missbehavin het volgende:
Dat kan niet he, in een weekend met zoonlief thuis
Het was warm en ik moest zweten.quote:Op maandag 18 november 2013 13:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat voor een sauna, op welke temperatuur en met welke luchtvochtigheid?
HEUS WEL!quote:
ORLY?quote:Op maandag 18 november 2013 13:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is de lieverd in de relatie
Nah, pubers hebben een soort van spider sense wat dat betreft hoorquote:Op maandag 18 november 2013 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ziet of hoort niks meer als 'ie met z'n games bezig is hoor.
Oh god, hij is weerloos tegenover jouquote:
Je kunt 'm vast inwerken met een voorbinddildo.quote:Op maandag 18 november 2013 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh god, hij is weerloos tegenover jou
Wie zegt dat we dat al niet allang doen? We zijn niet allemaal zoals julliequote:Op maandag 18 november 2013 13:39 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je kunt 'm vast inwerken met een voorbinddildo.
*vijlt nagels*quote:Op maandag 18 november 2013 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh god, hij is weerloos tegenover jou
Een beetje puber keert vol walging zijn hoofd af als hij z'n ouders betrapt op seksuele activiteiten. Je moet je pas zorgen maken als 'ie per sé wil meekijken.quote:Op maandag 18 november 2013 13:37 schreef missbehavin het volgende:
Nah, pubers hebben een soort van spider sense wat dat betreft hoor
Precies. Rolpatronen en keurslijven zijn zo 2000 Bc!quote:Op maandag 18 november 2013 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie zegt dat we dat al niet allang doen? We zijn niet allemaal zoals jullie
Ik heb god zij dank mijn ouders nog noooooit betrapt. En dat wil ik ook zo houden.quote:Op maandag 18 november 2013 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje puber keert vol walging zijn hoofd af als hij z'n ouders betrapt op seksuele activiteiten. Je moet je pas zorgen maken als 'ie per sé wil meekijken.
Past prima in de lijn met die gagball die hij waarschijnlijk ieder weekend in moet van jou.quote:Op maandag 18 november 2013 13:39 schreef missbehavin het volgende:
Definieer 'wij' en 'jullie'.quote:Op maandag 18 november 2013 13:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij heeft leren kloppen, laten we het daar op houdenquote:Op maandag 18 november 2013 13:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje puber keert vol walging zijn hoofd af als hij z'n ouders betrapt op seksuele activiteiten. Je moet je pas zorgen maken als 'ie per sé wil meekijken.
Prive, als je m'n schoonouders en schoonzus + zwager niet meetelt.quote:
Welk lichaamsdeel klopt 'ie dan mee?quote:Op maandag 18 november 2013 13:41 schreef missbehavin het volgende:
Hij heeft leren kloppen, laten we het daar op houden
Ik las "leren klompen"quote:Op maandag 18 november 2013 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk lichaamsdeel klopt 'ie dan mee?
Zeg.. zulke dingen tolereren wij niet hoorquote:
Misschien een idee voor de zomerlijn van Crocs?quote:
Netjes met zijn handen, viespeukquote:Op maandag 18 november 2013 13:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welk lichaamsdeel klopt 'ie dan mee?
You know what I mean..quote:
Aah dus het was een feestelijke mengeling van lichaamssappenquote:Op maandag 18 november 2013 13:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Prive, als je m'n schoonouders en schoonzus + zwager niet meetelt.
Lekker zij-aan-zij neuken met de schoonouders. Dat zijn de betere familieweekendjes.quote:Op maandag 18 november 2013 13:45 schreef missbehavin het volgende:
Aah dus het was een feestelijke mengeling van lichaamssappen
Kijk, toch een voordeel van zo'n LAT relatie, dan zie je die niet zo veel..quote:Op maandag 18 november 2013 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker zij-aan-zij neuken met de schoonouders. Dat zijn de betere familieweekendjes.
Ik heb echt nog nooit problemen gehad met schoonfamilie.quote:Op maandag 18 november 2013 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, toch een voordeel van zo'n LAT relatie, dan zie je die niet zo veel..
Ik ook niet echt, behalve bij mijn ex.. Breek me de bek niet open...quote:Op maandag 18 november 2013 13:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit problemen gehad met schoonfamilie.
Dat zal zo'n vaart niet lopen hequote:
Net zoals kinderen bevoordelijk zijn voor je seksleven?quote:Op maandag 18 november 2013 13:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, toch een voordeel van zo'n LAT relatie, dan zie je die niet zo veel..
Dat ik iets in je mond stop?quote:Op maandag 18 november 2013 13:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zal zo'n vaart niet lopen he
Ach, ik heb om het weekend weer gelegenheid het in te lopen he, dat scheelt.quote:Op maandag 18 november 2013 13:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Net zoals kinderen bevoordelijk zijn voor je seksleven?
Maar mijn schoonouders zijn gewoon echt tof.
Uhuhquote:
Verzonnen levens zijn altijd tof!quote:Op maandag 18 november 2013 13:49 schreef Seikcid het volgende:
Maar mijn schoonouders zijn gewoon echt tof.
Dat is feitelijk correct gezien de periode dat we al over en weer tikken. Dan zal zo een vaart niet lopen een correcte omschrijving zijn.quote:
quote:Op maandag 18 november 2013 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is feitelijk correct gezien de periode dat we al over en weer tikken. Dan zal zo een vaart niet lopen een correcte omschrijving zijn.
Alleen je moet wel bedenken dat elke minuut dat ik niks in je mond stop weer een minuut dichterbij is bij het punt dat ik dat wel ga doen.
Je laat je wel erg kennen steeds zeg.quote:
Steeds?quote:Op maandag 18 november 2013 13:52 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Je laat je wel erg kennen steeds zeg.Jaloers?
Hey, voor ons is dat een stuk moeilijker dan meneer 'wij hebben onze eigen sauna's 'quote:
Omdat je in herhaling valt.quote:
Ik vind het wel schattig.quote:Op maandag 18 november 2013 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je iets herhaalt dan ben je jaloers?
Aparte redenatie.
Dat is nog gekker. Wel complete in lijn met de verwachting. Helaas heb ikniet dezelfde gevoelens voor jou. Ik weet dat een hoop mensen gek zijn op ramenlikkende mongooltjes maar ik heb dat niet.quote:
Het komt allemaal wel goed met je.quote:Op maandag 18 november 2013 14:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is nog gekker. Wel complete in lijn met de verwachting. Helaas heb ikniet dezelfde gevoelens voor jou. Ik weet dat een hoop mensen gek zijn op ramenlikkende mongooltjes maar ik heb dat niet.
Je ligt je vriendin te duwen terwijl haar ouders en zus er bij zijn???quote:Op maandag 18 november 2013 13:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Prive, als je m'n schoonouders en schoonzus + zwager niet meetelt.
Normaal gesproken zetten we de omgeving af in een straal van 100 meter maar ik was de dranghekken vergeten.quote:Op maandag 18 november 2013 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je ligt je vriendin te duwen terwijl haar ouders en zus er bij zijn???
quote:Op maandag 18 november 2013 14:09 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Hey, voor ons is dat een stuk moeilijker dan meneer 'wij hebben onze eigen sauna's '
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |