Yupquote:
HDMI output werkt niet, maar dat schijn je dus te kunnen verhelpenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:15 schreef Bolters het volgende:
Wat zijn de veelvoorkomende problemen nu dan?
Jaquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:06 schreef VulpX het volgende:
[ afbeelding ]
Een hele hoop PS4's zijn op deze manier verzonden door Amazon. Vind je het gek dat ze dan stuk gaan.
http://www.reddit.com/r/P(...)rom_amazon_it_is_no/
godsammequote:Op zaterdag 16 november 2013 19:06 schreef VulpX het volgende:
[ afbeelding ]
Een hele hoop PS4's zijn op deze manier verzonden door Amazon. Vind je het gek dat ze dan stuk gaan.
hopelijk doen ze het hier stukken beterquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:06 schreef VulpX het volgende:
[ afbeelding ]
Idd. wat een stomme actie zeg. Denk dat ze nu wel een boete krijgen van Sony. Kostenbesparing noemen ze dat hahaquote:
Jeumig, dat is wel horkerig van Amazon.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:06 schreef VulpX het volgende:
[ afbeelding ]
In Bol.com I trust......quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Idd. wat een stomme actie zeg. Denk dat ze nu wel een boete krijgen van Sony. Kostenbesparing noemen ze dat haha
Ik was al verbaasd over het feit dat de PS4 een waarschuwingsledje heeft voor oververhitting.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:19 schreef VulpX het volgende:
[..]
HDMI output werkt niet, maar dat schijn je dus te kunnen verhelpen
Oververhitting, bij sommigen gaat de fan helemaal niet aan dus het apparaat oververhit compleet binnen no time.
Gebrickte console na/tijdens de 1.5 update
Een fan die veel lawaai maakt
Vastlopers etc tijdens gamen, dit schijnt ook met de 1.5 update te maken te hebben.
Die doos is half leeg en dus onnodig veel lucht. Dat noem ik geen kostenbesparingquote:Op zaterdag 16 november 2013 20:01 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Idd. wat een stomme actie zeg. Denk dat ze nu wel een boete krijgen van Sony. Kostenbesparing noemen ze dat haha
Oké. Hopen dat ik er geen last van heb over 2 weekjesquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:19 schreef VulpX het volgende:
[..]
Oververhitting, bij sommigen gaat de fan helemaal niet aan dus het apparaat oververhit compleet binnen no time.
Vastlopers etc tijdens gamen, dit schijnt ook met de 1.5 update te maken te hebben.
Misschien hadden ze die dozen over van de PS3.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:38 schreef eight het volgende:
[..]
Die doos is half leeg en dus onnodig veel lucht. Dat noem ik geen kostenbesparing
nou daar wordt je ook niet vrolijke van hopen dat ze met goeie update komenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:19 schreef VulpX het volgende:
[..]
Onzin. Voor psn heb je geen creditcard nodig. Als je dingen wilt kopen kan je gewoon net als bij itunes van die (psn) tegoedkaarten kopen. Volgens mij kan je sinds kort ook met ideal betalen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 20:58 schreef RRuben het volgende:
Hey, ik zag net een filmpje en daarin had je een creditcard nodig om PSN te krijgen (volgens mij ook als je een code hebt). Geld dit ook in nederland ofzo? Hebt namelijk geen creditcard :s
Klopt! Ideal werkt wel alleen via de webshop. Maar dat mag geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Onzin. Voor psn heb je geen creditcard nodig. Als je dingen wilt kopen kan je gewoon net als bij itunes van die (psn) tegoedkaarten kopen. Volgens mij kan je sinds kort ook met ideal betalen.
Maar hier in de 17e minuut heeft hij wel creditcard info nodig, of komt dit omdat dit een trial code is?quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Onzin. Voor psn heb je geen creditcard nodig. Als je dingen wilt kopen kan je gewoon net als bij itunes van die (psn) tegoedkaarten kopen. Volgens mij kan je sinds kort ook met ideal betalen.
Front.quote:Op zaterdag 16 november 2013 21:40 schreef wolfrolf het volgende:
Niemand die weet of de PS4 een front of toploader is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |