SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.![]()
En dat heeft te maken met de ps4?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:58 schreef Drankster het volgende:
THE LAST OF US DLC BITCHES
http://blog.eu.playstatio(...)dlc-on-ps3-revealed/
<jackson 5> I'll be there</jackson 5>quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:10 schreef VulpX het volgende:
E3 2014 The Last Guardian naar PS4, gok ik.
Kan deze fix in de OP opgenomen worden? Het kan nog eens van pas komenquote:I
Er is een update schijnt niet de hdmi poort te zijn!:So if your PS4 wont show a picture but the blue light pulses, it tries to load data from the HDD but cant..so it wont load into the OS.Another problem? You cant load into Safe Mode with this corrupted OS data…Fix?
• 1. You have to unplug your HDD
• 2. Boot the Console without HDD and it will load Safe Mode (white lightbar) and asks for a HDD
• 3. Turn off, plug in the HDD again and boot the Console again
• 4. PS4 will boot into Safe Mode again and you can recover now the necessary OS Data, PS4 will start again and will boot into OS again.
No HDMI fault like some people said.EDIT:Another thing you can do on top of that is to format the Harddrive and reinstall the firmware.The guy on twitch got freezes again when he tried to download DCUO, something is broken either with the Download or his HDD. So this fix here will bring you back a picture, but it wont prevent from a defective HDD.EDIT2: This is probably only a 1 time fix.EDIT3: Check your HDMI Signal
II
HDMI uitgang ingang kan verbogen zijn.
waarschijnlijk lossen ze dat allemaal op in patches hoor, in de anderhalve weekquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Kan deze fix in de OP opgenomen worden? Het kan nog eens van pas komen
Het 2de gedeelte nietquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
waarschijnlijk lossen ze dat allemaal op in patches hoor, in de anderhalve week
omdat nog geen paar % van alle ps4 die verkocht zijn het niet goed doen?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
En aanschouw de reden om geen console bij de launch te kopen.
Die kans bestaat ook als je geen console koopt bij launch maar wat later. Toegegeven. Kinderziektes zijn er dan wel uitgehaald, maar je hebt altijd de kans dat een console kapot gaat, je een DOA hebt of iets anders.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:00 schreef ManianMan het volgende:
www.psx-sense.nl/152147/g(...)ampaign=Headliner.nl
Ik zou me er nog niet zo druk om maken, tot nu toe officieel iets van 0.04% failure rate. Maar goed, als er wel echt iets mis is zal dat vanaf vandaag gaan stijgen natuurlijk, nu er 10/100 duizenden PS4's in omloop gaan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
PS4 slim tegen die tijdquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:24 schreef Slayage het volgende:
ik denk dat ik de ps4 haal samen met the last guardian
Nou ja, met de YLOD problemen van de phat die zich meestal na een jaar voltrokken en volgens Sony dus buiten de garantie vielen hebben ze geen vrienden gemaakt. En vervolgens voor 150e een gerepareerde PS3 leveren die helemaal niet je oude ingeleverde blijkt te zijn wordt je als klant natuurlijk ook niet vrolijk van. Ze hebben niet echt een goede naam op dat gebied imho.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:31 schreef RRuben het volgende:
Valt wel mee met failures, sony heeft goede naam op dit gebied
pas de problem! ik heb nog zo veel te spelen op de ps3quote:
Zelfs met YLOD viel sony binnen de gemiddelde failure rate van consumentenelektronica. Het is dan wel geen six sigma, maar dat is ook eerder uitzondering dan de regel.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:37 schreef VulpX het volgende:
[..]
Nou ja, met de YLOD problemen van de phat die zich meestal na een jaar voltrokken en volgens Sony dus buiten de garantie vielen hebben ze geen vrienden gemaakt. En vervolgens voor 150e een gerepareerde PS3 leveren die helemaal niet je oude ingeleverde blijkt te zijn wordt je als klant natuurlijk ook niet vrolijk van. Ze hebben niet echt een goede naam op dat gebied imho.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:24 schreef Slayage het volgende:
ik denk dat ik de ps4 haal samen met the last guardian
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |