abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133286164
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:32 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Zag maar twee websites van gaybars in Utrecht via Google. Dus dan zal het aan mij liggen. Misschien zoek ik nog even wat beter op een later tijdstip. Enfin. Gefeliciteerd dan maar, je krijgt mijn zoveelste voordeel van de twijfel.

Dronken en stoned is bij mij nooit een goeie combinatie, was ook verbaasd over je heldere taal op dat tijdstip.
Mwah er staat ook niet expliciet dat het een gaybar is op de website 8-)

Maar lang leven autocorrectie inderdaad
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133286443
Onterechte klacht en is wel heel bagger geschreven. Wat is er nou erg aan om met je kop op de site van een gaybar te staan? Wat zijn de nadelen?
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_133286753
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 november 2013 15:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Onterechte klacht en is wel heel bagger geschreven. Wat is er nou erg aan om met je kop op de site van een gaybar te staan? Wat zijn de nadelen?
Dat is wel waar het boeit ook niet zo veel. Sorry van het taalgebruik. Het was vers van de pers.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')