quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
We stonden daar gewoon en ineens. "Plof!"quote:
Die hadden we ook op school. Lag er weer 1 met dr snufferd tegen de kluisjes aan.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We stonden daar gewoon en ineens. "Plof!"
Iedereen kijken van: "Ok? Wat is dit?"
Als ik iets niet wilde eten forceerden mijn ouders het gewoon.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Toch lijkt het met als ouder echt vreselijk om te zien hoe je kind zich uithongert en beetje voor beetje een wandelende skelet wordt terwijl je er niks aan kan doen
Gewoon niet tegenin gaan en reversed psychology toepassen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Toch lijkt het met als ouder echt vreselijk om te zien hoe je kind zich uithongert en beetje voor beetje een wandelende skelet wordt terwijl je er niks aan kan doen
Dat vond ik ook altijd zo gaar aan die meiden op school toen. Lunch was een pakje droge crackers en wat water.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die hadden we ook op school. Lag er weer 1 met dr snufferd tegen de kluisjes aan.![]()
Water en een broodje kaas voorhouden en willen ze dat niet vreten.
Denk dat je daar wel mee uit moet kijken bij mensen die al bang zijn voor eten.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik iets niet wilde eten forceerden mijn ouders het gewoon.
Ik kende een meid die vrat alleen kauwgom. Broodjes uit een bakje waren vies.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat vond ik ook altijd zo gaar aan die meiden op school toen. Lunch was een pakje droge crackers en wat water.
Ik was als kind wel bang voor veel soorten eten, maar ja 'je hebt je bord maar leeg te eten'.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel mee uit moet kijken bij mensen die al bang zijn voor eten.
Sommige mensen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kende een meid die vrat alleen kauwgom. Broodjes uit een bakje waren vies.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:08 schreef Id_do_her het volgende:
Oh shit, doet me denken aan een collega die altijd McDonald's liep af te zeiken. Kwam ik eens iemand ophalen op de parkeerplaats daar. Wie zat er naast me een Big Mac Menu weg te kauwen? Jawel hoor.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:08 schreef Id_do_her het volgende:
Oh shit, doet me denken aan een collega die altijd McDonald's liep af te zeiken. Kwam ik eens iemand ophalen op de parkeerplaats daar. Wie zat er naast me een Big Mac Menu weg te kauwen? Jawel hoor.![]()
Godver.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:08 schreef Id_do_her het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Godver.![]()
Sommige mensen zijn echt te sneu. Geef dan gewoon toe dat je het wel lekker vindt.![]()
Ook wel gehad als jonge pubertjes met bier drinken, was 1 maat bij en hij vond het bier nog niet zo lekker smaken. Vroeg je of ie een biertje wilde en het antwoord was altijd 'ja' om het even later tussen zijn benen op de vloer te gieten.![]()
Maar eten, ho maar.quote:Op vrijdag 15 november 2013 02:15 schreef Amarantha het volgende:
Bah die kut Leontien draagt echt alleen maar bontElke jas die ze aandoet heeft een dikke bontrand of een jas van alleen bont. Kut hoer
Gelukkig is ze gaan inzien dat ze volstrekt achterlijk bezig was.quote:
Wat we eerder al zeiden.. Die-hard wielrennen en weinig eten eist op een gegeven moment wel zijn tol. Als je dan nog wilt blijven leven zou je wel moeten gaan etenquote:Op vrijdag 15 november 2013 02:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gelukkig is ze gaan inzien dat ze volstrekt achterlijk bezig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |