oh je gaat voor een tweedehands C1, ik dacht een nieuwequote:Op vrijdag 15 november 2013 12:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha dat valt wel mee. Als je Honda of Toyota zegt dan denk ik gelijk aan een 15 jaar oude civic ofzo. Voor 2-3k heb je een 2e hands C1, dan geef ik daar liever iets meer voor uit.
Een C1 houdt wel redelijk zijn waarde, deze auto's blijven zeer populair in deze tijden van crisis en hoge brandstof kosten. Het verlies valt redelijk te overzien in elk geval als je er een jaartje mee rijdt. Zeker als je niet al te veel kilometers maakt.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Natuurlijk is het goedkoper om geen auto te kopen. Ik denk dat ik op 2 tientjes per maand extra kom als ik een auto koop. Het probleem is ook een beetje het aankoopbedrag. Dat is natuurlijk een flinke som, helemaal als je student ben. Ik heb hem ook niet per se nodig maar het zou mijn zware zware leven wel een beetje makkelijker maken.
Haha skkltjequote:Op vrijdag 15 november 2013 11:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja moeten zij niet op de borden zetten dat ie naar dordrecht gaat
wat doet hij met mijn bureaustoelquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik ga morgen toch maar voor een SEAT Ibiza ST FR
Net even uitgerekend wat ik aan OV kwijt ben, kom neer op net geen 50 euro per maand wat ik sowieso kwijt ben. Als ik 100km per week rijdt dan is dat al veel, maar dat zal ongetwijfeld veranderen als ik een auto heb.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een C1 houdt wel redelijk zijn waarde, deze auto's blijven zeer populair in deze tijden van crisis en hoge brandstof kosten. Het verlies valt redelijk te overzien in elk geval als je er een jaartje mee rijdt. Zeker als je niet al te veel kilometers maakt.
Je mag ook mijn scooter kopen. Ben je een stuk goedkoper uit!quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Net even uitgerekend wat ik aan OV kwijt ben, kom neer op net geen 60 euro per maand wat ik sowieso kwijt ben. Als ik 100km per week rijdt dan is dat al veel, maar dat zal ongetwijfeld veranderen als ik een auto heb.
Even snel rekenen...
Verzekering: 25,32 (WA + Casco - volgens Independer)
Benzine per maand 36,83 (+-100km per week)
Onderhoud 30,- Geen idee of dit klopt maar dit kwam ik ergens tegen.
Kom ik op een totaalbedrag van 92,15 per maand. Hmmm dat valt dan nog wel mee... Natuurlijk is dit maar een schatting.
Haha no way. Als ik dan toch besluit om lui te zijn dan koop ik wel een auto.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je mag ook mijn scooter kopen. Ben je een stuk goedkoper uit!
Als je het kunt permitteren, dan is een auto zeker een luxe om jezelf te gunnen. Nooit meer afhankelijk van de nachtbus, nooit meer OV voorvocht in je nabijheidquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Net even uitgerekend wat ik aan OV kwijt ben, kom neer op net geen 50 euro per maand wat ik sowieso kwijt ben. Als ik 100km per week rijdt dan is dat al veel, maar dat zal ongetwijfeld veranderen als ik een auto heb.
Even snel rekenen...
Verzekering: 25,32 (WA + Casco - volgens Independer)
Benzine per maand 36,83 (+-100km per week)
Onderhoud 30,- Geen idee of dit klopt maar dit kwam ik ergens tegen.
Kom ik op een totaalbedrag van 92,15 per maand. Hmmm dat valt dan nog wel mee... Natuurlijk is dit maar een schatting.
Maar altijd bobben.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je het kunt permitteren, dan is een auto zeker een luxe om jezelf te gunnen. Nooit meer afhankelijk van de nachtbus, nooit meer OV voorvocht in je nabijheid
Ik Bob maar 1x in de 5 jaar. Veel van mijn vrienden hebben al een auto dus dat zal ook niet echt een probleem zijn.quote:
Zouden negers herkent worden?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Meh, weinig écht interessante dingen gezien.
dat is wel een aardige golasso Lindgr0nquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:44 schreef Lindgren. het volgende:
Net tegen een pauper met een 4-1-2-1-2 BPL team die echt alleen maar lb-y deed op die vieze Sturridge voorin.Hij kwam 1-0 voor en ging meteen het hele veld rond shhhh'en. Kwam gelukkig gauw op 1-1, maar hij weer op 2-1. Daarna volledig afgeslacht en na deze 5-2 ging hij weg.
http://www.easports.com/u(...)2014/video/176971794
Wie maakte de goal?quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:44 schreef Lindgren. het volgende:
Net tegen een pauper met een 4-1-2-1-2 BPL team die echt alleen maar lb-y deed op die vieze Sturridge voorin.Hij kwam 1-0 voor en ging meteen het hele veld rond shhhh'en. Kwam gelukkig gauw op 1-1, maar hij weer op 2-1. Daarna volledig afgeslacht en na deze 5-2 ging hij weg.
http://www.easports.com/u(...)2014/video/176971794
lobiquote:Op vrijdag 15 november 2013 13:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
dat is wel een aardige golasso Lindgr0n
Neymar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |