Ik zou wel een paar Kroaten en Ijslanders inkopen just in casequote:Op vrijdag 15 november 2013 10:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat gaat je landje doen? Nieuwe coach + rakitic en modric in vorm = genoeg voor winst?
PlayStation met hun ontelbare accountsquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik 500c, 1000c, 2500c, silver gift pack, bronze pack, silver pack en een gold gift pack.
Zou kunnen, wel lekker dat je zo 8K mee kunt pikken, alleen door in te loggen. Met de PS4 wordt het geloof ik wel betaald online gamenquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
PlayStation met hun ontelbare accounts
Ik denk toch dat op de PS meer noobs (kleine kinderen) enzo zitten dan op Xbox. Want die gaan toch niet betalen om online te kunnen spelen.
Ja, dat is sowieso waar, wat dat betreft ben ik wel jaloers op de PS'ers hierquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou kunnen, wel lekker dat je zo 8K mee kunt pikken, alleen door in te loggen. Met de PS4 wordt het geloof ik wel betaald online gamen
Maar wij kunnen niet met Gullit spelenquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat is sowieso waar, wat dat betreft ben ik wel jaloers op de PS'ers hier
Moet je de juiste keuze nemen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar wij kunnen niet met Gullit spelen
Misschien wat na vandaag of morgen, Ghana speeltquote:
gewoon in de verkeerde trein gestapt dusquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:38 schreef Dudeweiser het volgende:
NS. Dordrecht op de borden zetten en vervolgens naar Den Haag Centraal rijden.
Ligt er geheel aan, wat voor autootje. Voor mn C1 ben ik 45 euro verzekering kwijt, 100 euro benzine (werk 40 km van huis, vandaar hoog bedrag). Wegenbelasting weet ik nog niet, die gaat volgend jaar pas in. Plus bij oudere auto's APK en onderhoud. Auto's in de categorie vet en stoer betaal je meestal een stukje meer voor qua benzine en wegenbelasting.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Goedemorgen dames!
Zijn er mensen hier met een auto? Hoeveel kost dat je per maand? Nu mijn OV is verlopen betaal ik ongeveer 60-80 euro per maand aan de trein en bus terwijl het echt maar een klein stukje is. Misschien maar een klein autootje kopen.
Het is de aanschaf- maandelijkse kosten zoals verzekering en wegenbelasting- en onverwachtse kosten zoals APK. Vooral dat laatste kan prijzig zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:11 schreef Tobi-wan het volgende:
Goedemorgen dames!
Zijn er mensen hier met een auto? Hoeveel kost dat je per maand? Nu mijn OV is verlopen betaal ik ongeveer 60-80 euro per maand aan de trein en bus terwijl het echt maar een klein stukje is. Misschien maar een klein autootje kopen.
40 km van huis werken en dan nóg maar 100 euro aan benzine betalen? Werk je 6 dagen in de maand?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt er geheel aan, wat voor autootje. Voor mn C1 ben ik 45 euro verzekering kwijt, 100 euro benzine (werk 40 km van huis, vandaar hoog bedrag). Wegenbelasting weet ik nog niet, die gaat volgend jaar pas in. Plus bij oudere auto's APK en onderhoud. Auto's in de categorie vet en stoer betaal je meestal een stukje meer voor qua benzine en wegenbelasting.
Verzekering is iets duurder voor bestuurders met minder rij ervaring.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ligt er geheel aan, wat voor autootje. Voor mn C1 ben ik 45 euro verzekering kwijt, 100 euro benzine (werk 40 km van huis, vandaar hoog bedrag). Wegenbelasting weet ik nog niet, die gaat volgend jaar pas in. Plus bij oudere auto's APK en onderhoud. Auto's in de categorie vet en stoer betaal je meestal een stukje meer voor qua benzine en wegenbelasting.
Carpoolenquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:18 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
40 km van huis werken en dan nóg maar 100 euro aan benzine betalen? Werk je 6 dagen in de maand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |