3 bij 2 meterquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is het deel van de kamer dat wel netjes is (op die random blikken Monster na dan) Vroeger had ik een kamer van 3 bij 2 meter.
Ik heb het vermoeden dat ze sweaties hebben generved ofzo, want ik zag ze in het begin ook heel veel falen bij youtubers.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:37 schreef Ajacied7 het volgende:
Te ziek voor woorden wat er net is gebeurd.Wat ben ik een enorme mongool
Mijn tegenstander had een standaard team (41212 BPL) met aparte spelers (Wallcott, Mertesacker en Jerome).
Ik had gelijk door dat hij gevaarlijk was en in de derde minuut maakte hij dan ook al de 1-0 met Jerome na een rebound.
De minuten daarna begon ik steeds sterker te worden en dat uitte zich in de 1-1 van Eto'o. Zijn verdediging lag constant open omdat hij grote risico's nam en ik wist dat ik ging winnen..
Na een domme sliding pakte hij rood met Diaby en ik had de wedstrijd in mijn pocket, dacht ik.
Een aantal onbenutte kansen van mij later scoort hij de 2-1 na een counter met Benteke. Op dat moment raakte ik al gefrustreerd
De tweede helft hoopte ik compleet gehakt van hem te draaien maar dat lukte gewoon niet. Ik heb alles geprobeerd om te scoren. Zijn verdediging lag open omdat hij zonder CDM speelde (rood Diaby) en Mertesacker had.
Wat volgde:
-Kopbal Fellaini op de lat
- Benteke faalt 1 op 1 met Szcesny
- Eto'o kopt keihard naast de paal vanaf 3 meter
- Sako en Benteke gaan alleen op de keeper af maar Sako legt de bal achter Benteke
- Kompany kopt op de paal uit een corner
- Toure faalt een op een met de keeper
2-1 verlorenWanneer het zo makkelijk lijkt verneuk ik het juist en dat terwijl ik daarvoor 4 moeilijke wedstrijden op rij had gewonnen.
Het lijkt wel of je passes naar een tweede speler in het penaltygebied manual moet richtenquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ze sweaties hebben generved ofzo, want ik zag ze in het begin ook heel veel falen bij youtubers.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je passes naar een tweede speler in het penalty manual moet richten
Drie keer x werkt het beste bij cutbacksquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je passes naar een tweede speler in het penaltygebied manual moet richten
Als je sprint kan het niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:45 schreef MolFan het volgende:
Hoe doe je trouwens een kort nepschot? Bij een nepschot met X + A duurt het draaien naar de andere kant te lang
Goed om te wetenquote:
Ja het is ook realistisch dat een fakeshot na een sprint langer duurtquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Goed om te weten. Ik had nog niet ontdekt waarom het de ene keer wel werkte en de andere keer niet. Ook wel goed dat ze dat hebben generved. Je kon anders sprinten en fake-shottend zo het hele team uitspelen
quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:52 schreef DuTank het volgende:
Nou, nog maar even wachten op de 250 coins daily gift...
quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:52 schreef DuTank het volgende:
Nou, nog maar even wachten op de 250 coins daily gift...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |