SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Milan mooiste club na Ajaxquote:2 seizoenen geleden nog geweest vs Parma met Pelle toen nog in de punt
![]()
2016, maar om nou 45 miljoen te vragenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is niet gek hoor. Heeft een contract to 2078 en is echt zieke baas
Tevens heb ik ook een gierige back nodig, die mongool van een van rhijn mag weg![]()
Milan is tegenwoordig nog maar een schim van de club die het vroeger was.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Milan mooiste club na Ajax2 seizoenen geleden nog geweest vs Parma met Pelle toen nog in de punt
![]()
hv09eahf0ha8rfhyq0hyr morgen zweden portugal besef ik net. en wie gaat er morgen om half 9 naar thor
gje momentje hoor'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat is het deel van de kamer dat wel netjes is (op die random blikken Monster na dan) Vroeger had ik een kamer van 3 bij 2 meter.quote:![]()
Rhijn weg.. die heeft 3,5 bij mij (Porto). Dat is wel echt goed hoor want hijwordt oa vergeleken met Daniloquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
2016, maar om nou 45 miljoen te vragen
Tevens heb ik ook een gierige back nodig, die mongool van een van rhijn mag weg![]()
![]()
lekker uit etenquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:15 schreef poker4lifee het volgende:
hv09eahf0ha8rfhyq0hyr morgen zweden portugal besef ik net. en wie gaat er morgen om half 9 naar thor
gje momentje hoorSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik wil even een voorspelling doen wat betreft de eindstand van de poule van Ajax in de CL.
De huidige stand is ook de eindstand. Dus:
1. Barca
2. Milan
3. Ajax
4. Celtic
Is ook een beetje hoop, want dan kan Ajax nog in de EL punten scoren.
Zo dan LitmanenAFCA?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
3,5 wat? Appels? Fouten per minuut? Slechte crosses per helft?quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Rhijn weg.. die heeft 3,5 bij mij (Porto). Dat is wel echt goed hoor want hijwordt oa vergeleken met Danilo![]()
EL is alleen leuk als je een leuke tegenstander krijgt als Ajax weer een Oostblok clubje krijgt als ze instromen dan kan het zo maar zijn dat we er direct uit liggenquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:22 schreef DuTank het volgende:
Ik wil even een voorspelling doen wat betreft de eindstand van de poule van Ajax in de CL.
De huidige stand is ook de eindstand. Dus:
1. Barca
2. Milan
3. Ajax
4. Celtic
Is ook een beetje hoop, want dan kan Ajax nog in de EL punten scoren.
Zo dan LitmanenAFCA?![]()
![]()
piemelsquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
3,5 wat? Appels? Fouten per minuut? Slechte crosses per helft?
Sterren natuurlijk
Arsenal wil mijn beide backs, no way. Dan heb ik er geen over
Chelsea wil Otamendi voor 11k opnieuw no way is meer waardNu kopen ze Moreno voor 12,5 allemaal rond einde transferperiode..
![]()
![]()
Jij houdt wel van wat sterretjes he ouwe.quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
piemels
Sterren natuurlijk
Arsenal wil mijn beide backs, no way. Dan heb ik er geen over
Chelsea wil Otamendi voor 11k opnieuw no way is meer waardNu kopen ze Moreno voor 12,5 allemaal rond einde transferperiode..
![]()
Zeker bij GTA ook altijd meteen mensen dood rijden zodat ik sterretjes krijgquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij houdt wel van wat sterretjes he ouwe.![]()
Maak jij van die van jou ook een rondje?quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zeker bij GTA ook altijd meteen mensen dood rijden zodat ik sterretjes krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maak jij van die van jou ook een rondje?Ja ik rijd altijd rondjes zodat mijn sterretjes weggaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: