quote:Woensdag
Waites 10-6 Webster
O'Shea 10-7 Hamilton
Thornton 10-8 King
Whitlock 9-10 Hankey
Donderdag
Wade 10-1 Nicholson
R. Huybrechts 5-10 K. Huybrechts
Taylor 10-5 Gando
Van Gerwen - Lewis
Vrijdag
O'Shea 6-16 Thornton
Waites 16-10 Hankey
Zaterdag
K. Huybrechts - Lewis
Taylor - Wade
Zondagmiddag
Robert Thornton v Scott Waites
Taylor/Wade v Huybrechts/Lewis
Zondagavond
Finale
Format
Group Matches - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
Is de 2de keer op rij dat terzijde. Daarvoor overklaste MvG hem weet je nogquote:Op donderdag 14 november 2013 23:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lewis overklast hem totaal en dat is al de 3e of 4e keer op rij.
Matchplay, EC, mis ik er nog wat Stijn? Wk had hij ook moeten winnen en nu wint die weer. En in de PL was het 1-1.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is de 2de keer op rij dat terzijde. Daarvoor overklaste MvG hem weet je nog
Tunnel inderdaadquote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Die hebben niet eens meer door dat ze op een podium staan
Ik een titelquote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gun Lewis op deze manier zo'n 9-darter.
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Matchplay, EC, mis ik er nog wat Stijn? Wk had hij ook moeten winnen en nu wint die weer. En in de PL was het 1-1.
Niet zo hoog van Mike.quote:
Vloer boeit niet echt wat ben je voor een mongool. Zonder vloerprestaties kom je niet op tvquote:Op donderdag 14 november 2013 23:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Thanx op tv wint Lewis bijna alles. Vloer boeit niet.
Vloer kan je echt niet vergelijken met TV manquote:Op donderdag 14 november 2013 23:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vloer boeit niet echt wat ben je voor een mongool. Zonder vloerprestaties kom je niet op tv
Voor zulke toppers boeit dat geen ene kanjer. Hou eens op met je MVG gelul, omdat je zijn vriendje bent. Lewisquote:Op donderdag 14 november 2013 23:29 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vloer boeit niet echt wat ben je voor een mongool. Zonder vloerprestaties kom je niet op tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |