ATI HD6990quote:
Water cooling ftwquote:Op woensdag 4 december 2013 22:47 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik slaap er ook nog naast he
Nu even met de settings lopen kloten, eens kijken of het nu beter wordt.
Mwa, ik op zich ook niet, als vriendin dan langskomt schroef ik em wel ff omlaag.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:48 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ook de afgelopen paar dagen. Als er een tweede setup bijkomt zal ik ze toch eens gaan verplaatsen, maar voor nu heb ik er niet zo veel last van.
Weinig settings voor te vinden voor LTC, zie alleen met Reaper staan maar die heb ik nog nooit werkend gekregen.quote:
Die intensity zou ik wel wat hoger zetten dan 9, 13 is voor mij de instelling waarbij ik nog gewoon alles op de pc kan doen zoals normaal behalve gamen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, ik op zich ook niet, als vriendin dan langskomt schroef ik em wel ff omlaag.
[..]
Weinig settings voor te vinden voor LTC, zie alleen met Reaper staan maar die heb ik nog nooit werkend gekregen.
Dit zijn je settings voor CG miner voor BTC
-v 2 -w 128 -I 9
Ja het is iets wat je wil investeren of niet.quote:
Dat wel ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die intensity zou ik wel wat hoger zetten dan 9, 13 is voor mij de instelling waarbij ik nog gewoon alles op de pc kan doen zoals normaal behalve gamen.
Dat deel snap ik al helemaal niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die intensity zou ik wel wat hoger zetten dan 9, 13 is voor mij de instelling waarbij ik nog gewoon alles op de pc kan doen zoals normaal behalve gamen.
Die bat file heb ik gebruikt en met settings erachter gekloot. MaGNeT heeft hier vandaag ook al met tips lopen strooien.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Die link postte je laatst ook al een keer, maar daar kan ik weinig mee.
Mijn systeem hoef ik niet te veranderen. Ik moet nu alleen weten hoe ik die bat files etc moet maken.
De url van de pool -u -p kan ik dan zelf wel editten naar wat het moet zijn.
Snap hier alleen niet van waarom die timeout erin zit, en of de getallen goed zijn van thread en I 19quote:Op woensdag 4 december 2013 22:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die bat file heb ik gebruikt en met settings erachter gekloot. MaGNeT heeft hier vandaag ook al met tips lopen strooien.
Begin hier anders eens mee:quote:Op woensdag 4 december 2013 22:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Snap hier alleen niet van waarom die timeout erin zit, en of de getallen goed zijn van thread en I 19
timeout /t 30
setx GPU_MAX_ALLOC_PERCENT 100
setx GPU_USE_SYNC_OBJECTS 1
cgminer --scrypt -I 19 --thread-concurrency 21712 -o stratum+tcp://coinotron.com:3334 -u user -p [PASS]
1 | start /D "D:\cgmine" cgminer.exe -o URL van de pool:poortnummer -u Je username.worker -p Wachtwoord van die worker --scrypt --intensity 13 |
Welke pool zit je?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Mmmm de eerste 0.01ltc ging vlot maar nu echt niet terwijl ik op 1223khash zit
quote:Round Estimate
0.00271217 LTC
Account Balance
3.0011648799999997 LTC
Toevallig die 1e D ook vervangen indien andere harddrive? Of is dat weer wat andersquote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Begin hier anders eens mee:
[ code verwijderd ]
D:\cgminer.exe vervangen voor waar jij je cgminer hebt staan.
Ik zou het wel kunnen, heb er alleen de LTC niet voor om variance op te vangen, en ga niet iemand anders zn coins daarvoor inzetten.quote:
Je CPU maakt niks uit. Je kaart kan zo'n 250 kh/s trekken.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:09 schreef tofastTG het volgende:
waar kun je kijken hoeveel khash een bepaalde config heeft ?(6850 X2, i5 2500k)
https://litecoin.info/Mining_hardware_comparisonquote:Op woensdag 4 december 2013 23:09 schreef tofastTG het volgende:
waar kun je kijken hoeveel khash een bepaalde config heeft ?(6850 X2, i5 2500k)
Dat lijkt me verstandig. Ik ga kijken of ik binnenkort even een mooie Op kun maken als ik tijd heb.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
https://litecoin.info/Mining_hardware_comparison
Zal ik deze trouwens maar gelijk in de OP zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |