quote:Woensdag
Waites 10-6 Webster
O'Shea 10-7 Hamilton
Thornton 10-8 King
Whitlock 9-10 Hankey
Donderdag
Wade 10-1 Nicholson
R. Huybrechts 5-10 K. Huybrechts
Taylor - Gando
Van Gerwen - Lewis
Vrijdag
O'Shea - Thornton
Waites - Hankey
Zaterdag
K. Huybrechts - Lewis/VanGerwen
Taylor/Anderson - Wade
Zondagmiddag
Winnaars vrijdag tegen elkaar
Winnaars zaterdag tegen elkaar
Zondagavond
Finale
Format
Group Matches - Best of nine legs
Second Round - Best of 19 legs
Quarter-Finals - Best of 31 legs
Semi-Finals - Best of 31 legs
Final - Best of 31 legs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sws moet je dat nooit doen.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
En dit moet je dus nooit doen op 5-4 achter in zo'n first to 10 match.
En dat straft hij meestal gelijk af, al lukte hem dat nog niet in het begin van de partij.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:31 schreef Caland het volgende:
Dat is het voordeel van de beste ter wereld zijn. Tegenstanders gaan altijd choken.
Mja het is niet echt choken. Elke speler maakt wel eens een foutje. Taylor staat echter praktisch altijd klaar om te profiteren en doet dat dan ook.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:31 schreef Caland het volgende:
Dat is het voordeel van de beste ter wereld zijn. Tegenstanders gaan altijd choken.
Hij had Anderson al eerder kunnen breken, maar nu doet hij het wel.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja het is niet echt choken. Elke speler maakt wel eens een foutje. Taylor staat echter praktisch altijd klaar om te profiteren en doet dat dan ook.
Nou ja, een foutje op een cruciaal moment noem ik niet choken, maar vervelend is het wel.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:31 schreef Caland het volgende:
Misschien hier niet. Maar je ziet dat wel vaker als iemand leuk begint tegen Taylor. Als ze het besef krijgen dat ze leuk staan te spelen tegen Taylor raken ze opeens geen knikker meer. Werkt eigenlijk in elke (individuele) sport wel zo.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja het is niet echt choken. Elke speler maakt wel eens een foutje. Taylor staat echter praktisch altijd klaar om te profiteren en doet dat dan ook.
Lekker makkelijk de beste toejuichen.quote:
Klopt, daarom stelde ik dat Taylor vandaag te kloppen is, hoewel hij weer in vorm lijkt te komen.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij had Anderson al eerder kunnen breken, maar nu doet hij het wel.
Wat dacht je van 24/7 oefenen oefenen oefenen?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:35 schreef LuckyLuQ het volgende:
Wordt Taylor wel eens op doping getest?
Denk je dat hij snuift?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:35 schreef LuckyLuQ het volgende:
Wordt Taylor wel eens op doping getest?
Wat dacht je van cynisme?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dacht je van 24/7 oefenen oefenen oefenen?
Tja als je grote 20 mist op een cruciaal momentquote:Op donderdag 14 november 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, dit toernooitje is ook voor hem, ongetwijfeld.
wk en pc kunnen we ook schriftelijk af doen.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, dit toernooitje is ook voor hem, ongetwijfeld.
Het trieste is dat Anderson dat als enige fout doet vandaag.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja als je grote 20 mist op een cruciaal moment
WK gaat Taylor niet winnenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
wk en pc kunnen we ook schriftelijk af doen.
Lekker frustreren over dat de wedstrijdjes niet meer leuk zijn.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
wk en pc kunnen we ook schriftelijk af doen.
Door sos kun jij je wel beter en langer focussen.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:38 schreef MolFan het volgende:
Met welke doping zou je je hand-oog coordinatie verbeteren dan?![]()
De man is gewoon zo achterlijk goed. Heb ooit mogen aanschouwen hoe die op een vloertoernooitje aan kwam lopen, niet ingooide en direct 2x 180 flikkerde en in totaal iets van 5 minuten bezig was om 4-0 te winnen, de man is zo kankertjes goed maar wel irritant en en vervelend (2 gezichten zoals te zien was toen met Barney dat akkefietje en ook met Painter destijds etc)
Nou ja in de laatste leg miste hij ook de 18 waardoor hij naar triple 20 moest.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het trieste is dat Anderson dat als enige fout doet vandaag.
Enige waartegen Taylor hem schijt is V Gerwen. Heeft hem al iets van 8x verslagen ofzo, die kan hem onder druk zetten als geen ander. Lewis gek genoeg niet maar dat komt denk ik deels doordat die jaren met Taylor optrok, het is immers zijn leraar qua darts.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker frustreren over dat de wedstrijdjes niet meer leuk zijn.
Ja stoppen en nu faalt Gary weerquote:Op donderdag 14 november 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker frustreren over dat de wedstrijdjes niet meer leuk zijn.
Voor Gary zijn de dubbels altijd al het probleem geweest, boven de 40 op de dubbels is uitzonderlijk voor hem (tot deze beurtquote:Op donderdag 14 november 2013 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja in de laatste leg miste hij ook de 18 waardoor hij naar triple 20 moest.
Hij heeft gewoon het talent en dat is deels geluk of course dat hij zich zo makkelijk kan focussen en kan afsluiten, dat is best ziekelijk.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Door sos kun jij je wel beter en langer focussen.
Die raakt hij, dus dat is het probleem niet. Die ene misser die dan weer net op dat moment komt is ongelukkig.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja in de laatste leg miste hij ook de 18 waardoor hij naar triple 20 moest.
Laatste keer dat Taylor - MvG was op een major won Taylor ook gewoon met 10-6, magistraal.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Enige waartegen Taylor hem schijt is V Gerwen. Heeft hem al iets van 8x verslagen ofzo, die kan hem onder druk zetten als geen ander. Lewis gek genoeg niet maar dat komt denk ik deels doordat die jaren met Taylor optrok, het is immers zijn leraar qua darts.
Als je iets maar graag wilt.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon het talent en dat is deels geluk of course dat hij zich zo makkelijk kan focussen en kan afsluiten, dat is best ziekelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alles hoor, wel veel.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:42 schreef hafcfan het volgende:
Rot toch op Jaques niemand kun je opschrijven op een man na en dat is Phil. Die wint echt alles de laatste maanden.
10-5quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Als je iets maar graag wilt.Zo werkt het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gooi zelf een aardig pijltje maar een normaal mens choked soms en de een meer dan de ander maar hij NOOIT, hoe ? Geen idee aangeboren talent/.
Worden ze wel zei Jaques eens.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:43 schreef LuckyLuQ het volgende:
Nou ben ik trouwens toch wel oprecht benieuwd of ze wel eens gecontroleerd worden. Dat gebeurt tegenwoordig in vrijwel iedere tak van sport tegenwoordig.
Ook op alcohol ?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:43 schreef LuckyLuQ het volgende:
Nou ben ik trouwens toch wel oprecht benieuwd of ze wel eens gecontroleerd worden. Dat gebeurt tegenwoordig in vrijwel iedere tak van sport tegenwoordig.
Koos is een keer gepakt op marihuanaquote:Op donderdag 14 november 2013 22:43 schreef LuckyLuQ het volgende:
Ja worden ze aangezien ze bezig zijn de sport Olympisch te krijgen, in ieder geval als demonstratie sport en ze zijn hard op weg.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:43 schreef LuckyLuQ het volgende:
Even blazen voor de wedstrijd.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:43 schreef LuckyLuQ het volgende:
Die raakte hij nietquote:Op donderdag 14 november 2013 22:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Die raakt hij, dus dat is het probleem niet. Die ene misser die dan weer net op dat moment komt is ongelukkig.
Lewis of MvG wint WK dit jaarquote:Op donderdag 14 november 2013 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Hopen dat Anderson nog een beetje beter wordt en van Gerwen nog in vorm komt. Samen met Lewis misschien de enige 3 die het wk zouden kunnen winnen.
Maar ik zou m'n geld maar op Phil zetten
Taylor mist meer en Gary efficiënter op de kansen die hij krijgt.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lager gemiddelde maar wel meer kansen op een dubbel krijgen
Gewoon Taylor, in de finale tegen Lewis.quote:
Haten op Lewisquote:Op donderdag 14 november 2013 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog liever Taylor dan Lewiseigenlijk.
Maar het blijft ziekquote:Op donderdag 14 november 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor mist meer en Gary efficiënter op de kansen die hij krijgt.
Lewis is een superaardige gozer in tegenstelling tot Taylor wat echt een tyfushond isquote:Op donderdag 14 november 2013 22:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nog liever Taylor dan Lewiseigenlijk.
veel beter zelfs.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Lewis is momenteel nog steeds beter dan MvG, ook al is dat niet te zien op de ranking.
Beter in vorm idd. Denk op de lange termijn dus pakweg resultaten over 100 toernooien dat ze beide ongeveer gelijk zijn aan elkaar.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Lewis is momenteel nog steeds beter dan MvG, ook al is dat niet te zien op de ranking.
Lewis heeft meer talent.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Beter in vorm idd. Denk op de lange termijn dus pakweg resultaten over 100 toernooien dat ze beide ongeveer gelijk zijn aan elkaar.
Terecht wel dat Taylor Painter liep te treiterenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lewis is een superaardige gozer in tegenstelling tot Taylor wat echt een tyfushond is
Herinner je deze nog?
Taylor deed mongolisch tegen Barney vorig jaar tijdens een toernooi, geen hand geven etc
Painter gaf Taylor bijna en terecht een kopstoot tijdens ik dacht de Premier League (Taylor liep te ruften, praten tijdens worpen etc)
Nee fijne goos die Taylor
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopen dat Taylor en Lewis even meedoen aan de vloertoernooien, op de PC Finals is momenteel de draft in eerste ronde Lewis - Taylor,
Lewis heeft zichzelf gewoon overwerkt en heb je een tijdje die klasse niet gezien van op het WK 2011 en die van 2012.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Beter in vorm idd. Denk op de lange termijn dus pakweg resultaten over 100 toernooien dat ze beide ongeveer gelijk zijn aan elkaar.
Lewis en Painter hebben ook ruzie gehad:quote:Op donderdag 14 november 2013 22:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lewis is een superaardige gozer in tegenstelling tot Taylor wat echt een tyfushond is
Herinner je deze nog?
Taylor deed mongolisch tegen Barney vorig jaar tijdens een toernooi, geen hand geven etc
Painter gaf Taylor bijna en terecht een kopstoot tijdens ik dacht de Premier League (Taylor liep te ruften, praten tijdens worpen etc)
MvG is van nature sowieso geen talent. Hij is mijn oude teamgenoot zo'n 10 jaar terug. Als ik je vertel dat hij totaal anders gooide, dus zijn worp was helemaal anders en elke beurt 40-50 gooide en nu dit...quote:
Worden ze dan ook geschorst als je bijvoorbeeld op cocaïne wordt gepakt? Net als onze Lord of the Rings.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Urinecontrole na de wedstrijd. Nee, is geen grap.
Fijn, ik vind het een lul.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Herinner je deze nog?
Op niets gebaseerd dusquote:Op donderdag 14 november 2013 22:51 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Fijn, ik vind het een lul.
Wat? Toen die 17 was gooide die iedereen van het bordquote:Op donderdag 14 november 2013 22:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
MvG is van nature sowieso geen talent. Hij is mijn oude teamgenoot zo'n 10 jaar terug. Als ik je vertel dat hij totaal anders gooide, dus zijn worp was helemaal anders en elke beurt 40-50 gooide en nu dit...Het is idd zo dat Lewis meer talent heeft.
in 2003 ?quote:Op donderdag 14 november 2013 22:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat? Toen die 17 was gooide die iedereen van het bord
Iets daarvoor nog. Voordat Mike voor de eerste keer op tv kwam woog hij 50 kilo meer als nuquote:Op donderdag 14 november 2013 22:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat? Toen die 17 was gooide die iedereen van het bord
Ze worden in ieder geval niet geschorst voor overmatig alcoholgebruik.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:51 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Worden ze dan ook geschorst als je bijvoorbeeld op cocaïne wordt gepakt? Net als onze Lord of the Rings.
Kun je niet zeggen als je iemand persoonlijk nooit hebt gesproken etcquote:Op donderdag 14 november 2013 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik vind het gewoon geen fijne persoonlijkheid.
Meeste van de nieuwe garde drinken amper tot niets.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze worden in ieder geval niet geschorst voor overmatig alcoholgebruik.
Ja zo werkt dat he met "tv beroemdheden".quote:Op donderdag 14 november 2013 22:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kun je niet zeggen als je iemand persoonlijk nooit hebt gesproken etc
Marcel praat wel vaker onzin..quote:Op donderdag 14 november 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael heeft niet overtuigd Marcel. Wat een slap gezwets.
juist wat die niet doet..quote:Op donderdag 14 november 2013 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat he met "tv beroemdheden".
Zijn persoonlijkheid zoals hij zich gedraagt op tv. Z'n maniertjes, z'n blik, z'n interviews. Ik moet hem niet. Net zoals 99% hier een mening over van Barneveld klaar heeft gebaseerd op wat hij doet op TV.
Nee zo werkt het nietquote:Op donderdag 14 november 2013 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat he met "tv beroemdheden".
Zijn persoonlijkheid zoals hij zich gedraagt op tv. Z'n maniertjes, z'n blik, z'n interviews. Ik moet hem niet. Net zoals 99% hier een mening over van Barneveld klaar heeft gebaseerd op wat hij doet op TV.
Op zulke momenten verlang je terug naar De Cuil en Hansie.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:55 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Marcel praat wel vaker onzin..
Ik ken ook wel wat mensen die op eredivisie niveau gevoetbald hebben. Die hadden gewoon talent, maar voetbalden nog steeds uren aan een stuk.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Iets daarvoor nog. Voordat Mike voor de eerste keer op tv kwam woog hij 50 kilo meer als nuHij ging toen naar een soort van afvalkliniek om zijn overgewicht kwijt te raken, toen die terug kwam is hij zo goed gaan gooien en het balletje gaan rollen. Er hing daar een bord en zodoende trainde die elke dag, uren aan een stuk. Worp verandert etc etc
The Count heeft dat nog steeds.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
Jelle Klaassen heeft een tijdje keiharde Hardstyle/Hardcore gehad als opkomstnummer.
Hij had geen talent. Jelle wel die kwam bij ons binnen, had nog nooit gegooid en zat direct rond de tirple 20, natuurlijke aanleg zeg maar. Mike heeft het echt moeten ontwikkelen, door zijn stijl te veranderen. Gooide vroeger gek genoeg stuk langzamer dan nu.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ken ook wel wat mensen die op eredivisie niveau gevoetbald hebben. Die hadden gewoon talent, maar voetbalden nog steeds uren aan een stuk.
Talent betekent niet dat je zonder te oefenen beter bent dan de rest.
Ok dankje. Kan ik de TV weer uitzetten en Xboxen.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
10-7 voor Lewis.
Negendarter op de dubbel gemist.
Istie totaal niet mee bezig. Alleen maar pijltjes gooienquote:Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef hafcfan het volgende:
Als Mike verliest is het echt een kneus geweest. Had tegen Ronny gemoeten
Het schijnt dat Barney ook niet fapt met zijn dartarm.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:58 schreef MolFan het volgende:
Wat ik dan wel zo prachtig aan Mike vind is dat hij iedereen bokst met zijn werparm ook al trekken ze aan zijn arm, interesseert hem geen fuck. Barney geeft altijd handjes en boksjes met links want ojee
Ja idd, teringquote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij wordt wel met de dag dikker. Net een soepjurk
Dat iemand techniek moet leren betekent niet dat hij geen talent heeft. Mensen zonder talent gaan niet door oefenen het niveau van v Gerwen halen.quote:Op donderdag 14 november 2013 22:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij had geen talent. Jelle wel die kwam bij ons binnen, had nog nooit gegooid en zat direct rond de tirple 20, natuurlijke aanleg zeg maar. Mike heeft het echt moeten ontwikkelen, door zijn stijl te veranderen. Gooide vroeger gek genoeg stuk langzamer dan nu.
Barney heeft wel veel last van overacting. Altijd dat geknik etc als de camera net draait etc om moe van te wordenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het schijnt dat Barney ook niet fapt met zijn dartarm.
De Hefboom was een betere bijnaam voor hemquote:Op donderdag 14 november 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat gooit hij ze met gemak, Lewis.
Je moet eens naar zon vloertoernooi gaan kijken. Wat je daar ziet is ook zo ziekelijkquote:Op donderdag 14 november 2013 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een klasse hebben deze twee heren
Hij is ook helemaal niet boos er is geen agressiviteit, hij lijkt al op te hebben gegeven.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
De triples vallen niet bij michael
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:03 schreef Nober het volgende:
Lewis is gewoon de beste maar Taylor verslaat ze allemaal, Van Gerwen had een aardige periode maar die is alweer over.
Komt goed altijd ff paar leggies kutten lijkt welquote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Hebben ze een BDO bord ofzo, met kleinere triples?
Die van Gerwen raakt er geen 1.
Goeie snor cor!quote:Op donderdag 14 november 2013 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
Zlatan vs Ronaldo
Heerlijke wedstrijd menschen.
Nu 86.58 maar daar ga je het niet mee winnen.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef MolFan het volgende:
[..]Laatste vloertoernooien had MvG gewoon 110 gemiddeld enz hoor
Ja nu idd maar praat dan geen poep dat het een eendagsvlieg zou zijn. De beste jongen stond op zn 17de al aan de top he en speelt sinds 2 jaar gewoon top 3 vd wereld en dat is retegoed op zijn leeftijd.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Nu 86.58 maar daar ga je het niet mee winnen.
Vloertoernooien valt ook niet te vergelijken met Televisie.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ach er zijn altijd mindere fases of potjes. Het is gewoon zaak om daar dan goed doorheen te komen.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:11 schreef Nober het volgende:
[..]
tedquote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vloertoernooien valt ook niet te vergelijken met Televisie.
bij dezequote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
Van Gerwen gooi een 180 godverdomme.
Helemaal mee eens. Verder mag Co zijn snor afscheren.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Marcel Mayer moeten ze preventief afvoeren.
Neequote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Lewis gaat 'm nog wel pakken na de volgende pauze
Denk dat die 2 elkaar wel mogen wat dat betreftquote:Op donderdag 14 november 2013 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een tempo hé. Gooien bam gooien bam. Wisselen van speler en gaaan.
Ja was echt geweldig maakte Simon helemaal gekquote:Op donderdag 14 november 2013 23:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hankey herrees uit de dood begreep ik?
Dat is de saaiste wedstrijd uit de dartsportquote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een niveau steeds, sensationele wedstrijden.
Tien keer leuker dan de confrontaties tussen barney en taylor
|Zoals ik al zei ze zijn qua niveau gelijkwaardig als ze op hun top zijn daarom zijn dit altijd fantastische pottenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Groot gemaakt door de media since 1999quote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is de saaiste wedstrijd uit de dartsport
Mwa WK finale was wel nice hoor toenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groot gemaakt door de media since 1999
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn er ooit vechtpartijen geweest in het publiek?
Pipe wou er ooit een slaan.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Mja maar niet op tv haha. Kan mij nog een wedstrijd van onze bond herinneren tegen Amsterdam.... Mannetje of 20 erop hahaquote:Op donderdag 14 november 2013 23:18 schreef RensAjacied het volgende:
Zeg niet dat hij een eendagsvlieg is maar het is wel minder de laatste maanden.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja nu idd maar praat dan geen poep dat het een eendagsvlieg zou zijn. De beste jongen stond op zn 17de al aan de top he en speelt sinds 2 jaar gewoon top 3 vd wereld en dat is retegoed op zijn leeftijd.
Pipe tegen Dennis Priestley. Ik denk dat je dan een nieuw slaap middel hebt.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja 2 keer zelfs volgens mij. Of de legendarische wedstrijd waarbij heel Schotland zich tegen Lewis keerde d.m.v bier en aanstekers en uiteindelijk won Lewis die nog ookquote:
Puntennaaiers met tactics paar tikken geven. Amateurdartenquote:Op donderdag 14 november 2013 23:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mja maar niet op tv haha. Kan mij nog een wedstrijd van onze bond herinneren tegen Amsterdam.... Mannetje of 20 erop haha
Laatste tv toernooien niet echt minder ofzo. Bedoel kwart/halve halen is nog steeds prima maar ik snap wel wat je bedoelt. Maar dat heeft iedere speler wel meerdere malen in zijn carriere. Niemand is zeg maar 5 a 10 jaar non stop goed ook Taylor niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeg niet dat hij een eendagsvlieg is maar het is wel minder de laatste maanden.
Wij naaien alleen maar punten en terecht dat is het spelquote:Op donderdag 14 november 2013 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Puntennaaiers met tactics paar tikken geven. Amateurdarten![]()
Dat geldt voor praktisch iedereen behalve Taylor en zelfs die heeft wel eens mindere periodes.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Zeg niet dat hij een eendagsvlieg is maar het is wel minder de laatste maanden.
No shit.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:22 schreef GwaiLow het volgende:
Zie Mike niet veel kans maken tegen Lewis btw
Punt is Lewis wint zelden van Taylor op de een of andere manier en MvG vaker.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:23 schreef hafcfan het volgende:
Zie liever Lewis winnen in deze vorm tegen Phil.
Deze MVG wint never.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Punt is Lewis wint zelden van Taylor op de een of andere manier en MvG vaker.
Laatste keer ging Lewis er ook hard af. En toen had hij ook al deze vorm.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:23 schreef hafcfan het volgende:
Zie liever Lewis winnen in deze vorm tegen Phil.
Moet je nagaan hoe hard Mike er af gaatquote:Op donderdag 14 november 2013 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laatste keer ging Lewis er ook hard af. En toen had hij ook al deze vorm.
Jup dat is elke keer zo.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laatste keer ging Lewis er ook hard af. En toen had hij ook al deze vorm.
Niet iedere wedstrijd is hetzelfde he of snappen ze dat in Almelo niet?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe hard Mike er af gaat
Lewis overklast hem totaal en dat is al de 3e of 4e keer op rij.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jup dat is elke keer zo.
@Hafcfan zo slecht gooit MvG nu niet hoor.
Niet normaal zo veel talentquote:Op donderdag 14 november 2013 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij gaat als een gek, Lewis is geniaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |