abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133265556
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_133266347
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 20:36 schreef Juud79 het volgende:
Whahahaha........ :D

Ik lees altijd wel alles, das makkelijk bij te houden, reageren via mijn foon vind ik onhandig en als ik mijn laptop aan heb dan heb ik niet altijd zin/puf. Bij Lientje lukte dat altijd nog wel, nu met twee gewoon niet... maar ik vind het nog steeds fijn/leuk/gezellig om mee te lezen en soms te spammen met een post/foto van mijn kindjes. :)
Sluit ik me bij aan... Ik heb maar 1 kind die net doet alsof hij met zn 10e is :D
pi_133266592
Ik lig in bed met een doos tissues en 2 katten. Welterusten hopelijk is vriend voor de laatste voeding thuis en mag ik tot de nachtvoeding blijven liggen.
pi_133266742
Slaap lekker FR!

Mijn avond is al weer uitgesteld :') kindje is wakker...
pi_133266834
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef LadyBlack het volgende:
Slaap lekker FR!

Mijn avond is al weer uitgesteld :') kindje is wakker...
Hier zijn ze allebei wakker :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_133267118
Sterkte met de avond dames :*

Belle ik wilde nog even zeggen dat dat geconcentreerd labeltjes pakken heel herkenbaar is en zo supermegalief! O+
pi_133267425
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:44 schreef Suikertante het volgende:

Belle ik wilde nog even zeggen dat dat geconcentreerd labeltjes pakken heel herkenbaar is en zo supermegalief! O+
+1

Mijn kind is vandaag 7 maanden, wat een gekke leeftijd he? Ik vond het ook ineens zo oud klinken :o
En ze kan nog laaaaaaang niet alles wat belle opnoemde, maar ze is wel fantastisch gelukkig O+
pi_133267520
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:44 schreef Suikertante het volgende:

Labels zijn hier ook de bom! Heb zo'n zacht doekje met 100 labels gekocht, mogen jullie raden welke label favoriet is :')
Sarcasme. Herken het.
pi_133267576
Btw, mijn kind is om half 8 gaan slapen, zonder drama en tot nu toe zonder huilend wakker worden :o

Ze was nog vrolijk toen ik tegen half 8 binnen strompelde na een dag van 11,5 uur, dus dit kan ik, heel egoïstisch, zo goed gebruiken O+ lekker knuffelen en naar bed gebracht! en nu zelf slapen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_133267593
Makkie, t waslabeltje ;) zo herkenbaar!
En nu snel slapen, morgen werken van 8.00-1.00 :O
pi_133267607
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Labels zijn hier ook de bom! Heb zo'n zacht doekje met 100 labels gekocht, mogen jullie raden welke label favoriet is :')
De echte met made in china oid erop he? _O- Same here!
pi_133267721
Raar he?! Hoe krijgen ze het voor elkaar :?
Sarcasme. Herken het.
pi_133267978
Plaatje bij het praatje O+

Een van dr favoriete speeltjes op het moment; een rood kopje _O-
Ik drink mijn koffie ook vaak uit een rood kopje, en dan proosten we even *;
pi_133268212
Ja! :D ik heb laatst ook een speldje geprobeerd, stond wel erg snoepig O+
Sufkop die ik ben, dat had ik natuurlijk op deze foto moeten doen 8)7

Waarrrrrr had jij trouwens dat jasje van Nin vandaan, die is echt lief!!!!
pi_133268281
Oooh, LB wat is ze toch O+ ! En 7 maanden alweer. :o
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133268362
Ohhhh LadyBlack wat een beauty!!!
En bellelena die auto!!! Geweldig hahaha
pi_133268417
Ze heeft zo'n vrolijk bekkie LB O+

Bekers zijn zo mogelijk nog gaver dan labels :7 Je kunt ermee over het laminaat schrapen, tegen tafelpoten slaan en twee bekers tegelijk tegen elkaar slaan. Het is alleen om te huilen als ze buiten je bereik vallen :'(
Sarcasme. Herken het.
pi_133268435
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ja! :D ik heb laatst ook een speldje geprobeerd, stond wel erg snoepig O+
Sufkop die ik ben, dat had ik natuurlijk op deze foto moeten doen 8)7

Waarrrrrr had jij trouwens dat jasje van Nin vandaan, die is echt lief!!!!
Mijn eerste winterjasje O+

En morgen/overmorgen nieuwe foto maken jij!
pi_133268467
Oja, herkenbaar ook, Nin wil ook de hele tijd met bekers O+
Vooral de mijne! Ik moet echt even een eigen beker voor d'r fixen!
pi_133268717
Ik heb E trouwens geen hapjes meer gegeven sinds dinsdag, en ze is nu gelukkig weer terug bij de vloeibare ontlasting. Wat een opluchting! Nu maar weer rustig opbouwen. Ze heeft vanochtend rapley peer gehad op de opvang, en vanavond alleen bv. Morgenavond ga ik ook weer avondeten geven. En op het kdv geven ze (op eigen initiatief) uit voorzorg maar even geen banaan meer. Just in case...

Ik vind het trouwens zoooooo jammer om een ander kinderdagverblijf te moeten gaan zoeken :'( maar het is echt niet handig straks als ze hier zou blijven. -O-
pi_133268984
LB wat is ze leuk. En ook al 7 maanden *O*
pi_133269039
Wat was er met haar ontlasting dan LB?
Sarcasme. Herken het.
pi_133269181
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:23 schreef Spirit82 het volgende:
Wat was er met haar ontlasting dan LB?
Ach ze was elke keer heel pieperig, en moeilijk aan het kijken :{ en toen ik even 'hielp' met de thermometer, kwam er pas (vaste) poep. En dat was na 2 dagen ofzo.

Ze moet dus duidelijk wennen aan vast voedsel, maar ik wou dr even wat tijd geven om tot rust te komen (ok, en mezelf ook, want alleen thuis nu).
pi_133269194
Vandaag met Riley naar de huisarts gegaan. Ze hoest zo erg, had last van een loopoor en loopoogjes. Dus wilde even weten of alles goed was. Gelukkig was alles ook helemaal goed en oortjes kijken is mishandeling
Maar we zaten te wachten en Riley wilde constant lopen aan de hand. Want stil zitten is voor baby's. O+
pi_133269293
Gelukkig dat er niets echt aan de hand is met je kleine stappertje! O+

Hoe gaat t met jou? Blij met je baan? Hoofd al weer minder zeer?
pi_133269476
Eventjes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 39% gewijzigd door bellelena op 14-11-2013 23:02:46 ]
pi_133269678
Ah! Arme meisjes. Fijn dat er niks ernstigs is Omen.

En LB, GROOT GELIJK DAT JE DAN NOG EVEN WACHT (caps maar lui :@)
Sarcasme. Herken het.
pi_133269681
LB heel blij en ook trots op mezelf. Hoofdpijn is nu weg. Ik ben alleen ook verkouden. Dus ga zo lekker slapen

Belle dat filmpje O+
En als Riley zo valt huilt ze dus tranen met tuiten. Nu al een dramaqueen :o
pi_133269717
7 maanden ook alweer!
Hier gaan we bijna de dubbele cijfers in :X
pi_133269761
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:39 schreef Kyara het volgende:
7 maanden ook alweer!
Hier gaan we bijna de dubbele cijfers in :X
Ssst. Dat ontken ik nog :o
pi_133269875
Omen, soms moet ze hier ook huilen als ze valt, zo sneu, maar in dit geval kon ik d'r mooi zo oprapen :')

Voor het filmpje liep ze trouwens echt zo achter die doos aan te schuifelen al een poosje. Precies toen we het gingen filmen, deed ze het niet meer, viel ze enkel zo hilarisch om :P Vandaar de opmerking van mijn lief op het eind ;)

En dubbele cijfers! Wow, dat klinkt echt oud al ja!
pi_133269893
Wat lief belle!
  donderdag 14 november 2013 @ 22:44:07 #34
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_133269925
Jeutje, wat een knap kind Belle, wat kan ze al veel....
Ik herken overigens veel in je posts over aanwezig willen zijn en er voor je kind willen zijn en het een vertrouwde basis willen geven. Heb je het boek 'Ouderschap vanuit je hart' gelezen? Zo niet, een aanrader.

LB, wat een leuk meiske is het toch.....die haartjes. O+

Kyara ik dacht er vd week toevallig aan, toen ik foto's van je vakantie zag. Nog even en je hebt er 1 van 2 en 2 van 1 jaar... :D
pi_133270021
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:44 schreef Juud79 het volgende:
Jeutje, wat een knap kind Belle, wat kan ze al veel....
Ik herken overigens veel in je posts over aanwezig willen zijn en er voor je kind willen zijn en het een vertrouwde basis willen geven. Heb je het boek 'Ouderschap vanuit je hart' gelezen? Zo niet, een aanrader.

LB, wat een leuk meiske is het toch.....die haartjes. O+

Kyara ik dacht er vd week toevallig aan, toen ik foto's van je vakantie zag. Nog even en je hebt er 1 van 2 en 2 van 1 jaar... :D
Nee, niet gelezen (nog)! Maar die ga ik meteen even opzoeken! (Wanneer had ik ook alweer tijd om een boek te lezen trouwens ;) )
pi_133270095
1 van 2 en 2 van 1
Dat klinkt wel leuk zo :D

En de meisjes samen even oud als M.

Maar de gedachte aan 1 peuter en2 dreumesen stop ik toch maar even heel snel weg.
pi_133271297
Ik was net de afwas aan het wegwerken, en ik kan zo gelukkig worden als ik de babylepeltjes in het bestekbakje zie liggen O+

Een kinderbestekje! In mijn keukenla!! O+
pi_133272099
Lief belle en lb
Hier met hangen en wurgen in 7 voedingen er 790cc in gekregen. Ik hoop dat we ooit weer terug gaan naar de 950 in 5 voedingen. .

Ik had nog een kleine fles van tommee tippee staan en die heeft een iets zachtere speen. Daarmee ging het wat beter dan met de Avent. Die weigerde ze echt volledig.

Weten nog niet wat we doen als het morgen weer zo'n drama is -O-.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_133272339
Aaaww Belle je filmpje!! (Ik had 'm gelukkig nog net op tijd gezien)

XM, ik wil niet onaardig doen maar ik word gewoon een beetje nerveus van je.. N. is een beetje ziekig, dan is het toch niet gek dat ze wat hangerig/huilerig/minder dorstig is? Give the girl a break..
pi_133272539
Ja XM, het leek de laatste tijd of je wat minder met de milliliters bezig was maar laat N. gewoon rustig uitzieken, ik zou heel chagrijnig worden als iemand me maar blijft voeren 'met hangen en wurgen' als ik ziek ben. :@ het lijkt me niet in haar belang om als ze die 500cc heeft gehaald en ze wil niet meer het dan nog wel d'r in te werken...
  donderdag 14 november 2013 @ 23:51:39 #41
381212 Gulara
From the future
pi_133272867
Ok megabijleesreageerposts! *O*

Sorry voor evt verouderde informatie. :P

Animalmix je arme zieke meisje, ik hoop dat ze weer snel beter is. :* Oh ik zie nu de waterpokken. Hopelijk blijft het bij deze keer.

Becky fijn dat de frustratie weg is, je kleine wandelmeisje. O+

Shandaly wat een goeie stats. *O* Fijn dat het gewicht weer omhoog gaat. En fijn dat het ook met jou beter gaat. :s)

XM beterschap voor je zieke meisje. :*

Loj weer een nachtelijke sessie. Fijn dat je daarna wel lekker hebt kunnen slapen. :s)

LB half twee is wel erg vroeg om al wakker te worden. En met een baby tussen je in slaap je toch minder inderdaad. Een vrije dag daarna is dan wel heel fijn. c_/

Cwen die 'financiële problemen' opmerking! :o

Hilliebillie succes met de flesjes. :*

Nog meer gegadigden voor de meet! *O*

Piekie ook al nachtelijk gespook. :O

Dag Cathmar. :W Ik zag je meisjes ergens en ze zijn O+ O+

Omen, goed uitzieken deze keer. }:| :*

Sparkling jij hebt wel lef met je banaan! :o Ik vind banaan echt duivels. Die vlekken! :'( :X

E. en d'r superopa. O+ Och wat ontroerend.

Betweters check. Balen voor ze, want met betrekking tot mijn kind ben ik de überbeterweter. :7

Daar vreet je toch de stront van! :D

F-r beterschap voor Sac. :* En fijn dat de controle prima was. :s)

Suiker lekker op vakantie. Ik wacht op de fotospam van F.

Mousemickey wat lief dat superoma zo met hem speelde. O+

Sowieso superoma's en -opa's. O+
  donderdag 14 november 2013 @ 23:57:21 #42
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_133273061
Ik heb dat hele bijhouden van hoeveelheden bij bv nooit begrepen, ik weet toch ook niet hoeveel mijn kind drinkt. :?
Daarbij overleven ze ook echt wel een tijdje op 400-500 cc per dag....

Volgens mij moet je een kind vooral fijn zelf laten bepalen hoeveel hij of zij eet. Anders creëer je een kind zonder rem of een kind dat gaat weigeren....en dan ben je helemaal ver van huis....
pi_133273477
XM, wat de anderen ook zeggen en wat ik eerder al zei: Als je ziek bent, dan is je lichaam al heel hard bezig en dan heb je gewoonweg even geen energie om óók nog eens een liter eten te verteren als klein babytje. Sowieso zullen er, ook als ze groter is, echt nog wel momenten gaan komen dat ze misschien eens helemaal niets wil eten! Probeer haar in haar waarde te laten en zelf te laten aangeven wat ze wel en niet wil, hoe klein ze ook is, haar lichaam kan het echt ook aangeven :*
  vrijdag 15 november 2013 @ 00:13:08 #44
381212 Gulara
From the future
pi_133273589
XM tandjes en koorts is ook niet tof. -O-

LB einde van de dag is hier ook altijd wat lastig. Ik ben altijd blij als ik em tot een derde slaapje kan verleiden.
En ontevreden baby's zijn ook niet tof. :*

Loj, dom en mislukt omdat je niet kunt breien? :D Gekkie!

F-r beterschap. En ziek zijn zonder back up is heel stom inderdaad. -O-

GotC ik herken de irritatie. Ga echt honderd keer liever de stad in met de drager. En een prenatal zonder lift. Hoe verzinnen ze het. :X
En smileyoverload. O+ *O* *; :7 8-)

Vermoeide mannen. :O Het vaderschap is volgens mij een stuk zwaarder dan het moederschap. ;)

Rollende D. *O*

Kyara heb je de mogelijkheid om ze apart te laten slapen. (Wel ongezellig, misschien wel rustiger?)

Hier ook een oortrekker. Van mij mag dat gebit wel klaar zijn.
Had trouwens laatst eens wat van dat tandensmeerspul gebruikt. M'n wang was kapot, dus ik dacht laat ik eens proberen hoe dit spul werkt. :')
Maar het voelde echt alsof er alcohol inzat of zo? :? Geen wonder dat m'n kind het zo lekker vindt. :o

Huishouden. Oh ja.... ..... ...... :@ :O c_/ Geen tips omen.

Lekker loj! :Y) 2x nog wel.

Flappende oren. Check.

Dat gaatje! *Gaat iedereen checken op pre-aurienogiets!*

En XM die al al die tijd stiekem een soort zeemeermin is! :o O+ *jaloers*

L0t geniet van je vrije dagen! *O*

GotC goeie nacht. ^O^

LB :r

[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 15-11-2013 00:44:14 ]
pi_133273890
Tandenstoker gulara?? Denk dat je iets anders bedoeld :P
  vrijdag 15 november 2013 @ 00:37:13 #46
381212 Gulara
From the future
pi_133274233
Hahaha, Olf. Je arme kind midden in de nacht boterhammen voeren. o|O

L-E insinueer je nu dat ik een zak chips moet leegeten? :o }:| :9
Ik ken ze wel met een stofje er omheen genaaid als speeltje voor baby.

Juud herkenbaar. Ik heb ook wel eens een paar minuten voor m'n ondergepoepte baby gestaan. Wist niet waar ik moest beginnen inderdaad. Afspoelen onder de kraan is vaak het makkelijkst. ^O^

Die vogel! :r :X

Omen! *O* *O* Gefeliciteerd!

Op de meet toch maar even Belle aaien. :P
En automatisch oprolbare meetlinten zijn ook awesome inderdaad!

Pessie ging Nathan 'zomaar ineens' doorslapen? Wilikook!

F-r succes met ie keelontsteking. :*

Sparkling veel plezier op je zussendagen. Hopelijk is E. snel beter, en gelukkig heeft ze d'r papa. O+

Wij geven nooit paracetamol, maar ik temp ook nooit. in het vliegtuig zijn we wel heel makkelijk met paracetamol :@

Olf val me nog eens lastig met je foto's!

Sparkling lijkt me een goeie aanpak voor eenkennigheid.
En een :* voor je verhaal.

Fieder balen van die korte dagslaapjes. Fijn dat de nachten wel goed gaan.

Bubbeltje's mini goed gegroeid en lekker aan het slapen. *O*

Juud wat heb je toch een mooie kinderen. O+ O+ Lieve koppies hebben ze.

XM wat rot dat N. nog steeds niet lekker is. :*

Mousemickey, fijn dat je rare kind er zelf weinig last van heeft. :)

Zaïre wat een schatje. O+

Nin in d'r winterjasje! O+ OMG wat een snoesjes! En ze klinkt fantastisch!

Belle, jullie auto! O+ :o *O* *; *O* O+ Foto van de pin-up!

Voor de statistieken. Wij hebben ook geen auto.

LB het is stiekem wel fijn als ze zelf in bed kunnen slapen hoor.
  vrijdag 15 november 2013 @ 00:43:25 #47
381212 Gulara
From the future
pi_133274379
LB hoe kan jouw kind nu 7 maanden zijn?
Proost! c_/

Bekertjes en labeltjes zijn ook tof. Pi is ook blij met z'n houten puzzel. Hij haalt alle stukjes eruit zodat mama kan puzzelen! O+ Lief kind. O+

1 van 2 en 2 van 1. Hoe tof is dat! O+

XM ik zou haar echt niet overvoeren nu inderdaad. Lijkt me heel naar om te veel te moeten eten als je ziek bent. :*

Hilliebillie ik ga even m'n typo zoeken, want ik wilde niks zeggen over een tandenstoker. :o
  vrijdag 15 november 2013 @ 00:45:46 #48
381212 Gulara
From the future
pi_133274437
Vervelend zeg dat iedereen door mijn megaposts zit heen te posten. }:|
Nu kun je helemaal niet meer zien hoe indrukwekkend ze zijn. :'(
Ik ga even huishouden :r nu m'n kind nog slaapt en dan kom ik straks even vertellen hoe het met ons gaat.
Tosso! :W
pi_133274832
Nou gulara het viel me anders wel op hoor je megapost :o hij is echt mega mega mega!! *O*
Succes met je huishouden, ik ga lekker slapen :D kind slaapt al ruim een uur en ik ben nog ff enthousiast aan het wezen over het afdelingsuitje morgen wat ik mee georganiseerd heb en waar is super zin in heb (en nog even snel lijstjes aan het maken ben van dingen die ik niet moet vergeten terwijl eigenlijk alles al wel klaar ligt :P )
  vrijdag 15 november 2013 @ 02:29:24 #50
381212 Gulara
From the future
pi_133275536
Veel plezier hilliebillie!

En de egopost:

Hier gaat het goed. Pi wordt groot. Tijgert al langzaam rond en kan zichzelf goed vermaken. Eten gaat ook goed. Fruit is heerlijk. Pasta en rijst zijn we deze week mee begonnen en vallen ook goed in de smaak.
Boterhammen blieft meneer alleen met appelstroop. :')
We Raplyen en beetje half en half en dat gaat steeds beter. Net drie schijfjes perzik gegeven. En daar heb ik niks van terug gevonden! :o
Kolven is een drama. Maakt niet uit hoelang er tussen zit 5 uur of 10 uur. Meer dan 120ml komt er niet uit. En daar moet ik dan laaaaang voor kolven. Echt ik haat de kolf, maar ik troost mezelf dat ik nog maximaal 150x van mezelf hoef te kolven. ;)
De nachten zijn same old same old. Het kunstvoedingspapflesje maakt geen verschil. Hij drinkt ook gewoon echt een kwartier en dat dan drie keer elke twee uur. We proberen em dus overdag genoeg aan te bieden.
Overdag slaapt ie over het algemeen goed.

En verder is het een ondeugende pretletter. O+ Elke keer als ik "nee" zeg kijkt ie me lachend aan. "Wat een grappig woord mama!" :)

Nou dawast geloof ik. :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')