abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133265556
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_133266347
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 20:36 schreef Juud79 het volgende:
Whahahaha........ :D

Ik lees altijd wel alles, das makkelijk bij te houden, reageren via mijn foon vind ik onhandig en als ik mijn laptop aan heb dan heb ik niet altijd zin/puf. Bij Lientje lukte dat altijd nog wel, nu met twee gewoon niet... maar ik vind het nog steeds fijn/leuk/gezellig om mee te lezen en soms te spammen met een post/foto van mijn kindjes. :)
Sluit ik me bij aan... Ik heb maar 1 kind die net doet alsof hij met zn 10e is :D
pi_133266592
Ik lig in bed met een doos tissues en 2 katten. Welterusten hopelijk is vriend voor de laatste voeding thuis en mag ik tot de nachtvoeding blijven liggen.
pi_133266742
Slaap lekker FR!

Mijn avond is al weer uitgesteld :') kindje is wakker...
pi_133266834
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef LadyBlack het volgende:
Slaap lekker FR!

Mijn avond is al weer uitgesteld :') kindje is wakker...
Hier zijn ze allebei wakker :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_133267118
Sterkte met de avond dames :*

Belle ik wilde nog even zeggen dat dat geconcentreerd labeltjes pakken heel herkenbaar is en zo supermegalief! O+
pi_133267425
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:44 schreef Suikertante het volgende:

Belle ik wilde nog even zeggen dat dat geconcentreerd labeltjes pakken heel herkenbaar is en zo supermegalief! O+
+1

Mijn kind is vandaag 7 maanden, wat een gekke leeftijd he? Ik vond het ook ineens zo oud klinken :o
En ze kan nog laaaaaaang niet alles wat belle opnoemde, maar ze is wel fantastisch gelukkig O+
pi_133267520
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:44 schreef Suikertante het volgende:

Labels zijn hier ook de bom! Heb zo'n zacht doekje met 100 labels gekocht, mogen jullie raden welke label favoriet is :')
Sarcasme. Herken het.
pi_133267576
Btw, mijn kind is om half 8 gaan slapen, zonder drama en tot nu toe zonder huilend wakker worden :o

Ze was nog vrolijk toen ik tegen half 8 binnen strompelde na een dag van 11,5 uur, dus dit kan ik, heel egoïstisch, zo goed gebruiken O+ lekker knuffelen en naar bed gebracht! en nu zelf slapen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_133267593
Makkie, t waslabeltje ;) zo herkenbaar!
En nu snel slapen, morgen werken van 8.00-1.00 :O
pi_133267607
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 21:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Labels zijn hier ook de bom! Heb zo'n zacht doekje met 100 labels gekocht, mogen jullie raden welke label favoriet is :')
De echte met made in china oid erop he? _O- Same here!
pi_133267721
Raar he?! Hoe krijgen ze het voor elkaar :?
Sarcasme. Herken het.
pi_133267978
Plaatje bij het praatje O+

Een van dr favoriete speeltjes op het moment; een rood kopje _O-
Ik drink mijn koffie ook vaak uit een rood kopje, en dan proosten we even *;
pi_133268212
Ja! :D ik heb laatst ook een speldje geprobeerd, stond wel erg snoepig O+
Sufkop die ik ben, dat had ik natuurlijk op deze foto moeten doen 8)7

Waarrrrrr had jij trouwens dat jasje van Nin vandaan, die is echt lief!!!!
pi_133268281
Oooh, LB wat is ze toch O+ ! En 7 maanden alweer. :o
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133268362
Ohhhh LadyBlack wat een beauty!!!
En bellelena die auto!!! Geweldig hahaha
pi_133268417
Ze heeft zo'n vrolijk bekkie LB O+

Bekers zijn zo mogelijk nog gaver dan labels :7 Je kunt ermee over het laminaat schrapen, tegen tafelpoten slaan en twee bekers tegelijk tegen elkaar slaan. Het is alleen om te huilen als ze buiten je bereik vallen :'(
Sarcasme. Herken het.
pi_133268435
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ja! :D ik heb laatst ook een speldje geprobeerd, stond wel erg snoepig O+
Sufkop die ik ben, dat had ik natuurlijk op deze foto moeten doen 8)7

Waarrrrrr had jij trouwens dat jasje van Nin vandaan, die is echt lief!!!!
Mijn eerste winterjasje O+

En morgen/overmorgen nieuwe foto maken jij!
pi_133268467
Oja, herkenbaar ook, Nin wil ook de hele tijd met bekers O+
Vooral de mijne! Ik moet echt even een eigen beker voor d'r fixen!
pi_133268717
Ik heb E trouwens geen hapjes meer gegeven sinds dinsdag, en ze is nu gelukkig weer terug bij de vloeibare ontlasting. Wat een opluchting! Nu maar weer rustig opbouwen. Ze heeft vanochtend rapley peer gehad op de opvang, en vanavond alleen bv. Morgenavond ga ik ook weer avondeten geven. En op het kdv geven ze (op eigen initiatief) uit voorzorg maar even geen banaan meer. Just in case...

Ik vind het trouwens zoooooo jammer om een ander kinderdagverblijf te moeten gaan zoeken :'( maar het is echt niet handig straks als ze hier zou blijven. -O-
pi_133268984
LB wat is ze leuk. En ook al 7 maanden *O*
pi_133269039
Wat was er met haar ontlasting dan LB?
Sarcasme. Herken het.
pi_133269181
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 22:23 schreef Spirit82 het volgende:
Wat was er met haar ontlasting dan LB?
Ach ze was elke keer heel pieperig, en moeilijk aan het kijken :{ en toen ik even 'hielp' met de thermometer, kwam er pas (vaste) poep. En dat was na 2 dagen ofzo.

Ze moet dus duidelijk wennen aan vast voedsel, maar ik wou dr even wat tijd geven om tot rust te komen (ok, en mezelf ook, want alleen thuis nu).
pi_133269194
Vandaag met Riley naar de huisarts gegaan. Ze hoest zo erg, had last van een loopoor en loopoogjes. Dus wilde even weten of alles goed was. Gelukkig was alles ook helemaal goed en oortjes kijken is mishandeling
Maar we zaten te wachten en Riley wilde constant lopen aan de hand. Want stil zitten is voor baby's. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')