Sluit ik me bij aan... Ik heb maar 1 kind die net doet alsof hij met zn 10e isquote:Op donderdag 14 november 2013 20:36 schreef Juud79 het volgende:
Whahahaha........
Ik lees altijd wel alles, das makkelijk bij te houden, reageren via mijn foon vind ik onhandig en als ik mijn laptop aan heb dan heb ik niet altijd zin/puf. Bij Lientje lukte dat altijd nog wel, nu met twee gewoon niet... maar ik vind het nog steeds fijn/leuk/gezellig om mee te lezen en soms te spammen met een post/foto van mijn kindjes.![]()
Hier zijn ze allebei wakkerquote:Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef LadyBlack het volgende:
Slaap lekker FR!
Mijn avond is al weer uitgesteldkindje is wakker...
+1quote:Op donderdag 14 november 2013 21:44 schreef Suikertante het volgende:
Sterkte met de avond dames
Belle ik wilde nog even zeggen dat dat geconcentreerd labeltjes pakken heel herkenbaar is en zo supermegalief!
Labels zijn hier ook de bom! Heb zo'n zacht doekje met 100 labels gekocht, mogen jullie raden welke label favoriet isquote:Op donderdag 14 november 2013 21:44 schreef Suikertante het volgende:
Sterkte met de avond dames
Belle ik wilde nog even zeggen dat dat geconcentreerd labeltjes pakken heel herkenbaar is en zo supermegalief!
De echte met made in china oid erop he?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Labels zijn hier ook de bom! Heb zo'n zacht doekje met 100 labels gekocht, mogen jullie raden welke label favoriet is
Mijn eerste winterjasjequote:Op donderdag 14 november 2013 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
Ja!ik heb laatst ook een speldje geprobeerd, stond wel erg snoepig
Sufkop die ik ben, dat had ik natuurlijk op deze foto moeten doen![]()
Waarrrrrr had jij trouwens dat jasje van Nin vandaan, die is echt lief!!!!
Ach ze was elke keer heel pieperig, en moeilijk aan het kijkenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:23 schreef Spirit82 het volgende:
Wat was er met haar ontlasting dan LB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |