quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zeg, hoe zat het nou met die duikboot?
Kloptquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee hoor, totaal niet zo bedoeld juist
Dat maak je er in dit geval nu zelf van. Snap wel dat je het zo kon opvatten maar zo was het niet bedoeld. Soms helpt alleen een goed gesprek met je partner in een andere omgeving ook al om een beginnetje te maken uit de negatieve spiraal te komen. En als dat niet helpt, dan ga je hulp zoeken. En als je die stap liever overslaat van die andere omgeving, dan moet iemand dat lekker zelf weten uiteraard.
Ochquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:02 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik zit ook in een soort van impasse, man is altijd, zo lang als ik hem ken al zo zwaar op de hand, dat merk je in de kleinste dingen, en ik heb geen leuke jeugd gehad. Samen trokken we het altijd, die shit met mijn ouders, mij n liefdeloze moeder en zo, zijn ouders met hun contra-mij dat breekt een keer. Afgelopen week zat man er qua werk even doorheen en toen brák ik. Al dat negatieve altijd, van zijn kant dat standaard, ik kan daar niet meer tegen dus heb die nacht al zitten plannen dat ik weg wil en met HHH liever alleen ben. Maar ik hou van mijn meneer en HHH ook en andersom dus dan maar beetje doortobben? Maar al dat negatieve ben ik zó ontzettend strontzat.
Ik zit dus ff beetje klem met mezelf.
Zoiets wilde ik ook zeggen maar Indaha kan het altijd zo goed verwoordenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:38 schreef indaha het volgende:
Knoflook een knuffel van mij en ik ben het eens met het gegeven advies , praat met je man en met professionele hulp erbij als je niet tot hem doordringt want anders ben je het op een gegeven moment zo zat dat je of zelf eronder door gaat of je huwelijk
eetsequote:Op vrijdag 15 november 2013 19:44 schreef Laysa het volgende:
Bluh ik heb kruidnoten gehaald....En alleen maar omdat mn nichtje van 3 vanmiddag een nootje voor haar had en een nootje voor tante Laysa, nootje voor haar, nootje voor tante laysa.
![]()
ik heb nu al spijt, want die zak moet natuurlijk op
Zonde om oud te laten wordenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:44 schreef Laysa het volgende:
Bluh ik heb kruidnoten gehaald....En alleen maar omdat mn nichtje van 3 vanmiddag een nootje voor haar had en een nootje voor tante Laysa, nootje voor haar, nootje voor tante laysa.
![]()
Ja, je moet niet echt last hebben van je cholesterol bij Jamie.quote:
Ha! Daarom haal ik ze niet.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:44 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ja, maar jij hebt het wel altijd in ergere mate dan ik gehad he (niet lullig bedoelt, gewoon kusjekroel en zo).quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nice! Tof om te horen![]()
Nou ja, gewoon. Regelmatig nog alles checken enzo en als ik niet regelmatig alles check dan heb ik wel een andere obsessie waar ik me druk om maak
Maar goed, er is dus nog hoop voor me
Pas jij door CV installaties?quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:46 schreef Laysa het volgende:
En dan heb ik ook nog 3 zakken met muizen liggen.
gelukkig hoeft het niet allemaal dit weekend op
Ohhhhh, muizen!quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:46 schreef Laysa het volgende:
En dan heb ik ook nog 3 zakken met muizen liggen.
gelukkig hoeft het niet allemaal dit weekend op
Jup. En idd, toegeven is een bitch. En dat rationeel nadenken wil op zo'n moment niet echt meer. Zit 2de lijn nu.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt het wel altijd in ergere mate dan ik gehad he (niet lullig bedoelt, gewoon kusjekroel en zo).
Als je eenmaal weer toegeeft aan een dwang dan is het hek van de dam. Je moet echt blijven opletten, continu en je er tegen verzetten en rationeel blijven nadenken. Vul je dat G-schema nog weleens in en loop je nog bij de psych?
Ik denk nog 3 zaterdagen en dan floep ik zo door de brievenbusquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Pas jij door CV installaties?Dan zet ik m'n schoentjekisten wel vanavond
Behalve met deze voedingquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk nog 3 zaterdagen en dan floep ik zo door de brievenbus
Ik herken het wel. Toegeven is een stuk makkelijker dan rationeel nadenken en het kost een stuk minder tijd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. En idd, toegeven is een bitch. En dat rationeel nadenken wil op zo'n moment niet echt meer. Zit 2de lijn nu.
ieuw (maar ik weet wel dat je een grapje maakt)quote:Op vrijdag 15 november 2013 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee Gb eet graag de echte, met tanden en staart en al!
Zorg en facturatiesnelhedenquote:Op vrijdag 15 november 2013 19:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik herken het wel. Toegeven is een stuk makkelijker dan rationeel nadenken en het kost een stuk minder tijd.
Ik zit ook 2de lijn. Kreeg een maand geleden de rekening van een jaarhad ik niet meer verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |