Ik wilde je niet beledigen wat foto betreftquote:
Daar lul je je weer mooi uitquote:Op donderdag 14 november 2013 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde je niet beledigen wat foto betreft
Jaquote:Op donderdag 14 november 2013 19:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar lul je je weer mooi uit
Van mij heb je geen last meer hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 19:23 schreef chufi het volgende:
Oh shit nieuw topic .... Begint weer lekker ... Bijna weekend dames ... relax
Jammer dat je weer gaat... Tis altijd wel smeuig als je er bent ,,, Tot morgen dan maar weer..quote:Op donderdag 14 november 2013 19:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van mij heb je geen last meer hoorik ga strakkies lekker verder kijken naar Boardwalk Empire
seizoen 2 alweer
Het is een wedstrijd soms hoe lang het duurtquote:Op donderdag 14 november 2013 19:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van mij heb je geen last meer hoorik ga strakkies lekker verder kijken naar Boardwalk Empire
seizoen 2 alweer
relax? waarom? ik ben het terrorisme bij 40+ wel een beetje zat hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 19:23 schreef chufi het volgende:
Oh shit nieuw topic .... Begint weer lekker ... Bijna weekend dames ... relax
Wat is oo nou weer, en is die kutkip van jou al rijpquote:
Ik vrees toch echt dat je daar niet voor geschikt bentquote:Op donderdag 14 november 2013 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer dat je weer gaat... Tis altijd wel smeuig als je er bent ,,, Tot morgen dan maar weer..![]()
![]()
Wat staat ons dan te wachten... een sollicitante , een Poolse jonge moeder op zoek naar onderdak of een Filipijns artiestenburo, op zoek naar nieuwe talenten ...
http://forum.fok.nl/forum/90quote:Op donderdag 14 november 2013 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is oo nou weer, en is die kutkip van jou al rijp
Een kip die nog betaald moet worden.quote:
Het gaat hier vast om een nog openstaande rekening ...quote:Op donderdag 14 november 2013 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een kip die nog betaald moet worden.
Dat was vroeger leuk, maar is al jaren zo dood als een pier. Misschien leeft het nu kort ff iets op. Maar het zal nooit meer een echt oo forum worden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:10 schreef sacha het volgende:
ik heb een verblijfsvergunning voor het OO forum
Ik ook (al 9 maanden), maar ik kom er nooit.quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:10 schreef sacha het volgende:
Wat is dat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 09:10 schreef sacha het volgende:
Besloten forum, in eerste instantie voor user ID's onder de 5000, woensdag voor het eerst in zijn bestaan uitgebreid met users die aan de voorwaarden voldoen zoals omschreven in FB. Dus dat Sasquatsch al 9 maanden toegang zou hebben is gewoon quatsch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
10 jaar geregistreerd, dus als ik nu nog 8 jaar moet wachten is het helemaal zo dood als een pierquote:Op vrijdag 15 november 2013 11:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Besloten forum, in eerste instantie voor user ID's onder de 5000, woensdag voor het eerst in zijn bestaan uitgebreid met users die aan de voorwaarden voldoen zoals omschreven in FB. Dus dat Sasquatsch al 9 maanden toegang zou hebben is gewoon quatsch.
[..]
Ja en dan heb je toegang en dan.....quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:25 schreef drakin het volgende:
[..]
10 jaar geregistreerd, dus als ik nu nog 8 jaar moet wachten is het helemaal zo dood als een pier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |