quote:Op woensdag 20 november 2013 21:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik krijg hier een heel naar gevoel bij.
Het lijken wel een stel zombie,s.
Dat is Arabisch voor ''Vrede op jullie''...Zo ongeveer, letterlijk. Een soort hallo...Normaal gesproken zeg ik alleen salaamquote:
Zijn punt is dat hij van een simpel feit iets heel moeilijks maakt..quote:Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik snap niet zo goed waar je heen wilt. In het Nederland is God gewoon God. In Syrië, waar met Arabisch spreekt, zeggen de christenen ook gewoon Allah.
Wat is je punt nou?
Waar doel je op?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:36 schreef IPA35 het volgende:
Weet ik, maar waarom hij dat zei?
Tevens: aaaight Hezbollah in da house!
Ja dankje voor 't welkomquote:Op woensdag 20 november 2013 23:45 schreef IPA35 het volgende:
Onze jonge Libanese vriend is er ook bij.
Zij?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:36 schreef IPA35 het volgende:
Weet ik, maar waarom hij dat zij?
Tevens: aaaight Hezbollah in da house!
Itt de meesten hier mag ik wel drinken.quote:
Wie de fok ben jij nou weer?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:49 schreef darkmond het volgende:
[..]
Had 't al verbeterd in m'n quote
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loop je leeg ofzoquote:Op woensdag 20 november 2013 23:50 schreef Skillsy het volgende:
[..]
OKE WIST IK NIET
Bijna goed tssssss
Het is maar waar je trots op bent.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:50 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Itt de meesten hier mag ik wel drinken.
quote:Op woensdag 20 november 2013 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie de fok ben jij nou weer?Darkmond...reet in je kont. Er staan nu zelfs 2 foto's van me op FOK! en dan weet je nog niet wie ik benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FF ontopic héquote:Op woensdag 20 november 2013 23:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is maar waar je trots op bent.
Nope, wallah, echt niet, zie je voor het eerst in (W)FL posten?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:52 schreef darkmond het volgende:
[..]
Darkmond...reet in je kont. Er staan nu zelfs 2 foto's van me op FOK! en dan weet je nog niet wie ik ben
Nooit gehoord van THA-BEST-TOPICDIARREE-NA-0?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, wallah, echt niet, zie je voor het eerst in (W)FL posten?
Zoals Ik al zei, FL.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:53 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nooit gehoord van THA-BEST-TOPICDIARREE-NA-0?
Haten op mij en mijn vercrackte Chinese telefoon met ditto toetsenbordquote:Op woensdag 20 november 2013 23:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is maar waar je trots op bent.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 20 november 2013 23:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Haten op mij en mijn vercrackte Chinese telefoon met ditto toetsenbord.
Neuh, nooit, itt de gemiddelde kaas, ben je wel ingelezen op het gebied.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Haten op mij en mijn vercrackte Chinese telefoon met ditto toetsenbord.
Mijn spel is voor 73% geïnstalleerdquote:Op woensdag 20 november 2013 23:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, nooit, itt de gemiddelde kaas, ben je wel ingelezen op het gebied.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |