Nieuwe digitizer in zetten.quote:Op zondag 22 december 2013 13:51 schreef FreaZ het volgende:
Ik wil mijn kapotte FAEA F1 proberen te repareren. Heb hem nu grotendeels uit elkaar geschroefd.
Wat is er kapot?
1) Barst in rechter bovenhoek scherm
2) Rechter kant van het scherm reageert niet meer op touch.
Iemand die mij kan vertellen of ik dit kan repareren en zo ja, wat ik daarvoor nodig heb?
Ik kon alleen dit vinden via faeamobilequote:
Ja klopt, maar ook de specs zullen wel verzonnen zijn. Net als de Bear 5c, hoor je ook niets meer over, die had naar mijn idee wel potentie (Iphone 5c clone met snapdragon 600).quote:Op zondag 22 december 2013 17:51 schreef shiznuts het volgende:
Mja, ik heb nu al zo vaak schermrandloze smartphonerenders gezien... maar die gaan er dus niet zo uitzien.Sowieso, beetje met Apple-looks gaan lopen werken, moet dat nou? Verder hardwarematig not too shabby, maar dat zie ik dan liever van een andere fabrikant met een betere visie.
Zie een stukje terug in het topic, heb er laatst 1 gerepareerd. Scherm besteld via de mail (CS)quote:Op zondag 22 december 2013 13:51 schreef FreaZ het volgende:
Ik wil mijn kapotte FAEA F1 proberen te repareren. Heb hem nu grotendeels uit elkaar geschroefd.
Wat is er kapot?
1) Barst in rechter bovenhoek scherm
2) Rechter kant van het scherm reageert niet meer op touch.
Iemand die mij kan vertellen of ik dit kan repareren en zo ja, wat ik daarvoor nodig heb?
Waar heb je deze gekocht?quote:Op zaterdag 21 december 2013 02:40 schreef Byte_Me het volgende:
Heb vandaag de ZTE V965 ontvangen, 2 weken geleden besteld voor iets van 50 euro
Leuke telefoon voor dat geld, maar ik loop helaas tegen wat problemen aan. Allerlei chinese crap geinstalleerd dat niet te verwijderen is (heb het gedisabled via manage apps). Geen play store![]()
Heb hem wel weten te rooten, supersu erop gezet, clockworkmod, play store geinstalleerd, maar play store is niet te openen. Hij sluit direct weer. Dus nu wil ik een custom erop zetten. Maar die zijn er niet voor dit toestel. Hoe specifiek zijn die ROMs? Kun je gewoon kijken of het werkt, of brick je dan je GSM? En met clockworkmod kan ik toch een soft brick altijd resetten naar fabrieksinstellingen?
focalprice. prijs is nu wat hoger, hij was in de aanbieding. inmiddels alle google apps werkend. als je niet wil klooien met google apps en zo, zou ik hem bij etotalk halen, scheelt wat werk, die hebben hem met google apps erop.quote:
0 feedback en wss een kloon met crappy specs. ¤15 weggooien voor zoiets blijft zonde.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:03 schreef AlwaysConnected het volgende:
Te mooi om waar te zijn?
http://www.ebay.nl/itm/16(...)id=p3984.m1423.l2649
[ afbeelding ]
15,99 euro?
had al z'n vermoedenquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
0 feedback en wss een kloon met crappy specs. ¤15 weggooien voor zoiets blijft zonde.
Spemall is prima. Pandawill al gecheckt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:57 schreef zik3100 het volgende:
Iemand ervaring met http://www.spemall.com?
Ziet er wel goed uit en heeft redelijke prijzen.
(ik ben namelijk opzoek naar een xiaomi mi3 en de preorders zijn overal gesloten of ze zijn veel te duur)
Ik had al gekeken want daar hebben ze ook een mooie prijs.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Spemall is prima. Pandawill al gecheckt?
http://www.pandawill.com/(...)ah-black-p84652.html
Besloten om het er maar bij te laten zitten. Zo geweldig was de telefoon ook weer niet om er nog eens 60 dollar aan te besteden. Had wel zin in een projectje, maar helaas.quote:Op zondag 22 december 2013 18:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zie een stukje terug in het topic, heb er laatst 1 gerepareerd. Scherm besteld via de mail (CS)
Zeker weten; dat dat nu nog een goede deal is. Prijs daalt ook hard; heb hem al gezien voor 240 dollarquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:16 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Besloten om het er maar bij te laten zitten. Zo geweldig was de telefoon ook weer niet om er nog eens 60 dollar aan te besteden. Had wel zin in een projectje, maar helaas.
Is de Jiayu G4T nog de 'best buy' dual sim of is er ondertussen al een betere deal te vinden? De Wolfgang van mijn vader vertoont aardig wat kuren en heb hem nu overgehaald om toch een keer China te proberen
ja hier hetzelfde probleem sinds een week ineens heb nog geen oplossing gevondenquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:44 schreef Byte_Me het volgende:
Hebben meer mensen problemen met nummerherkenning op hun Chinese smartphone? Ik heb mijn contacten opgeslagen als +31 6 12345678, maar als ik dan gebeld wordt door dit nummer, komt dit binnen als 06 12345678 en wordt niet herkend. Ik heb uiteraard al lopen zoeken, en het schijnt eraan te liggen dat het geen europese GSM is. De enige oplossing die ik heb gevonden is al je contacten met zowel +31 6 ... en 06 ... opslaan, maar zo'n houtje touwtje oplossing hou ik niet van. Is iemand hier dit probleem tegengekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |