Dat het nooit dezelfde kwaliteit kan zijn, daar heb ik me al bij neer gelegd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:51 schreef RDMKR het volgende:
hij ziet er mooi uit; was er ook in geinteresseerd eerder. ik denk dat hij ondanks de zwakheden die je al noemde wel de moeite waard is. batterij is op 720p met mediatek processor wel uit te houden denk ik, zolang je er geen wonderen van verwacht.
overstappen van iphone naar een chinaphone kan wel gaan tegenvallen; je gaat toch terug naar iets dat honderden euros minder waard is en je gaat het aan veel dingen wel merken.
edit: nou ja, de batterij wordt wel krap hier en daar, ik dacht uit m'n geheugen dat het 2000mAh was maar het was 1860, dus denk goed na of dat geen deal breaker is... en de dikte is 8.41 mm ipv de 6.5 mm die ze adverteren, dat is alleen het buitenste randje.
trager dan de turbo versie?quote:Processor is iets trager dan de MTK6589
Bevalt het toestel? Ziet er wel netjes uit!quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:01 schreef SHOOOTO het volgende:
Gisteren de Z5S ontvangen, rondom de jaarwisseling veranderde mijn wallpaper ineens:
[ afbeelding ]
Happy New Year.
Lenovo K910 VIBE Z jaquote:
Goede post. Ik ga em toch ook maar bestellenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef RobertNL het volgende:
Processor is iets trager dan de MTK6589, maar de GPU doet het (ruwe kracht) weer beter.
Overigens ben ik zelf terug gegaan van een Xperia Z richting de Jiayu G4, en of het nu zo erg is weet ik ook niet. Veel gamen of hele zware apps draaien doe ik niet meer (tablet). Gedurende de dag kan ik mij prima redden met het toestel.
Haperen doet het op 720P weinig (i.t.t de Iocean, die had 10x zoveel interface lagg).
Natuurlijk voelt een Iphone / Xperia Z of elke andere high-end telefoon sneller aan maar ''onwerkbaar traag'' zoals die goedkope ''merk'' toestellen van Sony / Samsung etc is het echt wel een stap omhoog.
Had overigens een poosje geleden ook de Inew al besteld, komt naar verwachting volgende week ergens binnen vallen! (wilde ook zelf een MTK6582 chipset gestest hebben en de looks zijn gewoon goed
).
Ja, ietsjes, was de T vergetenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:26 schreef RDMKR het volgende:
[..]
trager dan de turbo versie?
GPU lijkt me sowieso belangrijker.
Design is goed, batterij is mwha. Maar met de Jiayu doe ik nu ook geen twee dagenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:46 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Goede post. Ik ga em toch ook maar bestellenBen benieuwd naar jouw bevindingen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, ietsjes, was de T vergeten!
[..]
Design is goed, batterij is mwha. Maar met de Jiayu doe ik nu ook geen twee dagen. Als ik maar ruim de dag door kom is het wel goed
.
Extra batterij bijbestellen via Banggood? Waar heb jij jouw telefoon vandaan......de mijne komt via Aliexpress voor $170 deze kant uitquote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, ietsjes, was de T vergeten!
[..]
Design is goed, batterij is mwha. Maar met de Jiayu doe ik nu ook geen twee dagen. Als ik maar ruim de dag door kom is het wel goed
.
To2c, met hoesje (niet leer).quote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:56 schreef marco_sire het volgende:
[..]
[..]
Extra batterij bijbestellen via Banggood? Waar heb jij jouw telefoon vandaan......de mijne komt via Aliexpress voor $170 deze kant uit
Zit alleen niet die flipcover bij, maar dat komt later wel (ook Banggood?).
Kan je toch zelf doen? Zoek via ebay betaal net paypalquote:Op maandag 6 januari 2014 09:48 schreef ideide12 het volgende:
Hey,
ik zou graag de cubot one willen kopen uit china ik heb alleen helemaal geen ervaring met chinese smartphones kopen. Het liefst zou ik hem ergens ophalen voor geen belachelijke prijs. Hij is ergen in nederland ook te koop voor 200 maar dat vind ik belachelijk voor een telefoon die eigenlijk 140 kost. Mijn vraag is eigenlijk of iemand in de buurt van Den Haag rond de 50 km omtrek, of iemand de cubot one voor mij zou kunnen bestellen en dan kom ik m ophalen. Met natuurlijk wat extra geld erbij voor de moeite. Graag hoor ik of er mensen zijn die me hiermee verder kunnen helpen.
P.S. ik ben niet van plan om het zelf te gaan bestellen, ookal zou dat misschien wat handiger en goedkoper zijn, ik heb zelf namelijk niet zon goeie ervaring met dingen uit china bestellen.
Wie zou dat willen doen? Loopt iemand anders het risico, moet het voorschieten en jij kan rustig afwachten?quote:Op maandag 6 januari 2014 09:48 schreef ideide12 het volgende:
Hey,
ik zou graag de cubot one willen kopen uit china ik heb alleen helemaal geen ervaring met chinese smartphones kopen. Het liefst zou ik hem ergens ophalen voor geen belachelijke prijs. Hij is ergen in nederland ook te koop voor 200 maar dat vind ik belachelijk voor een telefoon die eigenlijk 140 kost. Mijn vraag is eigenlijk of iemand in de buurt van Den Haag rond de 50 km omtrek, of iemand de cubot one voor mij zou kunnen bestellen en dan kom ik m ophalen. Met natuurlijk wat extra geld erbij voor de moeite. Graag hoor ik of er mensen zijn die me hiermee verder kunnen helpen.
P.S. ik ben niet van plan om het zelf te gaan bestellen, ookal zou dat misschien wat handiger en goedkoper zijn, ik heb zelf namelijk niet zon goeie ervaring met dingen uit china bestellen.
Ja hoor.. dat wil ik wel doen.. stort het totale bedrag (incl invoerrechten en btw) op mijn bankrekening + ¤50 voor de moeite..quote:Op maandag 6 januari 2014 09:48 schreef ideide12 het volgende:
Hey,
bevalt goed, moet nog alleen wennen aan de 5" scherm (had alleen maar iPhone's gehad).quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:55 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Bevalt het toestel? Ziet er wel netjes uit!
Ik heb nog geen stabiliteits problemen ondervonden met standaard rom voor G4 en G4 advanced.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:46 schreef zuran het volgende:
Ik heb op de JIAYU G4T een nieuwe rom geplaatst
heb er de MIUI op gezet en werkt eigenlijk heel goed, veel stabieler dan de originele.
heb hem hier gehaald
http://www.needrom.com/mobile/jiayu-g4-miui-official/
wel zou de wifi een beetje minder goed werken, dat merk je maar eigenlijk niet veel last van
Welk mob is dat kek ding?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:10 schreef RobertNL het volgende:
Aangezien mensen hier ook nog wel eens van die goedkope dockjes kopen.
Let even op als je de connector wil draaien er zijn blijkbaar twee soorten in omloop:
[ link | afbeelding ]
Van de achterste op deze foto is het kabeltje te kort om hem te kunnen draaien en moet je dus meer gaan prutsen. Die versie is waarschijnlijk wel nieuwer omdat er beter is nagedacht over de connector (zit vast met twee pinnetjes).
Heb overigens beide in 1 levering van BIC ontvangen
Oh, en vandaag ook nog dit ontvangen:
[ link | afbeelding ]
Kek ding
Inew V3quote:
Ziet er zeer vet uitquote:
Die van mij komt van to2c, ze hebben hem daar in 3 smaken:quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:15 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Ziet er zeer vet uitHoeveel was je kwijt en waar? Wil zelf misshien de nubia z5s mini halen, maar dit ziet er ook heel cool uit
Dat valt heel erg mee. De powerknop kan je makkelijk bij en de volume zit iets hoger waardoor deze ook handig te bedienen is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:28 schreef eleganza het volgende:
@Robert
Lekker counter-intuitive, die knoppenPower links en volume rechts...alle telefoons die ik in handen heb gehad hadden het andersom
![]()
Dat gezegd te hebben, hij ziet er verder wel strak uit
Thanks, maar een keer is een knoop doorhakken met aankoop. Loop nog steeds met een Samsung s-plusquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die van mij komt van to2c, ze hebben hem daar in 3 smaken:
- Met 32GB SD - 190 dollar
- Met leren hoesje - 195 dollar
- standaard - 175 dollar (coupon: INEW V3)
Op Aliexpress voor $170quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:36 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die van mij komt van to2c, ze hebben hem daar in 3 smaken:
- Met 32GB SD - 190 dollar
- Met leren hoesje - 195 dollar
- standaard - 175 dollar (coupon: INEW V3)
[..]
Dat valt heel erg mee. De powerknop kan je makkelijk bij en de volume zit iets hoger waardoor deze ook handig te bedienen is.
5 inch is te grootquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:04 schreef zik3100 het volgende:
Als iemand met een 5 inch phone dit leest kan hij/zij dan even zeggen dat hij niet te groot is want mijn moeder heeft net een 4.5 inch gekocht en nu ik hem zie denk ik als het nog groter wordt het op een snij plank begint te lijken
Ook in stockquote:
5'' is (voor mij) niet te groot, hangt puur van je eisen af. Veel groter ga ik niet want dan kan ik hem niet meer met 1 hand bedienenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:04 schreef zik3100 het volgende:
Als iemand met een 5 inch phone dit leest kan hij/zij dan even zeggen dat hij niet te groot is want mijn moeder heeft net een 4.5 inch gekocht en nu ik hem zie denk ik als het nog groter wordt het op een snij plank begint te lijken
Had het voordat ik 'm had besteld al ergens gelezen. Maar nu lees ik dat die knoppen alleen bij aanraking oplichten, maar dat geldt dan zeker alleen voor de G4 en niet de G4T.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:00 schreef shiznuts het volgende:
AFFIRM.
Tenzij je je daardoor opgelicht voelt... dan is het maar net hoe je het bekijkt.
Toetsen van de G4 lichten ook niet op. M'n pa heeft de G4, ik de G4Tquote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Had het voordat ik 'm had besteld al ergens gelezen. Maar nu lees ik dat die knoppen alleen bij aanraking oplichten, maar dat geldt dan zeker alleen voor de G4 en niet de G4T.
Verder is het een top ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |