Ik heb serieus nog nooit iemand zo horen praten in Brabant, maar dat terzijdequote:Op donderdag 14 november 2013 21:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
"Joahhh das een goeie vraag"
ja dacht dat je het over een 'toefjes-filmpje' hadquote:
even snel slagroom vla etenquote:
In die eckte dorpen wel hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 21:14 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit iemand zo horen praten in Brabant, maar dat terzijde
egniequote:Op donderdag 14 november 2013 21:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ja dacht dat je het over een 'toefjes-filmpje' had
[..]
even snel slagroom vla eten
DuTank, tim praat zo
107?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:19 schreef Tim86 het volgende:
lol, Muriel heeft al zijn hele loopbaan problemen met zijn gewicht..is vaak te zwaar. Stel je voor hoeveel pace hij anders zou hebben
Pace: 105quote:Op donderdag 14 november 2013 21:19 schreef Tim86 het volgende:
lol, Muriel heeft al zijn hele loopbaan problemen met zijn gewicht..is vaak te zwaar. Stel je voor hoeveel pace hij anders zou hebben
haha, moeten ze eigenlijk de boot nemen.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:21 schreef Tim86 het volgende:
Valt me wel op hoe slecht de flanken steeds aansluiten bij België tot nu toe. Benteke echt op een eiland en als er iemand bij komt dan is het door het centrum.
6-quote:Op donderdag 14 november 2013 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, moeten ze eigenlijk de boot nemen.
yupquote:Op donderdag 14 november 2013 21:28 schreef Tim86 het volgende:
Was echt een pingel zeg..bij die overtreding op Benteke
Ik vind de genomineerde dames bij die verkiezing een stuk lekkerder dan wat ik bij een gemiddelde "normale" missverkiezing langs zie komen eigenlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 21:25 schreef Kamikazie het volgende:
Lauren verster miss mature nederland.
Katja en Georgina zijn meh. Rest is gewoon lekker iddquote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind de genomineerde dames bij die verkiezing een stuk lekkerder dan wat ik bij een gemiddelde "normale" missverkiezing langs zie komen eigenlijk
http://www.avondploeg.nl/(...)dt-miss-mature-2013/
Wat doet die neppe Silvie daaro?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind de genomineerde dames bij die verkiezing een stuk lekkerder dan wat ik bij een gemiddelde "normale" missverkiezing langs zie komen eigenlijk
http://www.avondploeg.nl/(...)dt-miss-mature-2013/
gewoon een lekker wijf johquote:Op donderdag 14 november 2013 21:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat doet die neppe Silvie daaro?
maar heel erg 'natuurlijk' vind ik haar nietquote:
Er staat miss Mature..niet naturequote:Op donderdag 14 november 2013 21:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
maar heel erg 'natuurlijk' vind ik haar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |