Oh, dan komt het wel een keer goed, hoor.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Lopen doe ik zat! Heb niet eens een fiets.
Ik zou een stevige wandeling in de buitenlucht aanraden.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:56 schreef Mainport het volgende:
Lienekien kun je mij ook helpen
Als je met een vrouw praat en je weet zoals ik wanneer je moet knikken en wanneer je moet zwijgen dan heb je al snel een hele schare aan vriendinnen maar keiharde seks, ho maar!!!!
Waar ik het over ga hebben of wat met LK aan te vangen?quote:Op donderdag 14 november 2013 16:54 schreef Ringo het volgende:
Wat een droefheid.
JAM, weet jij al wat dan?
Ik zweer het. Op een vrij nieuwe herenfiets. Kop in de wind. Iedere dag.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:10 schreef JAM het volgende:
Wat een gekkigheid, Louis! Daar ben ik van mijn levensdagen nog nooit geweest!
Nee. Dat vond ik nu ook niet. En zeker niet zo stipt iedere dag. Maar goed, je fietst er wél!quote:
Ik rijd dan naar huis.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:30 schreef JAM het volgende:
Wat doe jij daar dan trouwens, elke dag, hinase die jongen begluren?
Een nep-JAM? Zou het? Maar waarom dan? En met welk doel?quote:Op donderdag 14 november 2013 23:07 schreef Franny_G het volgende:
Zoals er neppieten zijn en hulpsinterklazen zo heb je ook nepJAMMEN, LXIV. Niet intrappen hoor.
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:07 schreef Ringo het volgende:
- Over de vraag waarom wie dit leest, niet per se gek hoeft te zijn
Dit is ook een mooie column!quote:Op dinsdag 22 augustus 2000 00:13 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op 21 augustus 2000 23:14 schreef Priscella het volgende:
en groen bij Isabeau ze heeft wel iets groenigs in zich wat weet ik niet maar mijn gevoel zegt het gewoon ja groen is gras
Groen is gras
Groen is gras
Onder mijne voeten
Ik heb verloren
M'n beste vriend
Waar zal ik hem zoeken
Hey daar...plaats gemaakt
Voor die mooie dame
En toen wist ik het
niet meer en zo
Maar goed, dank voor je...lieve...welkom, Pris...de schat
Ik wil ook de mensen voor Pris bedanken voor het welkom, bedankt voor de hartveroverende kusjes (en Yvon...ik moet dus naar de KNO-arts of zo van jouw gegil) en de mensen die na mij posten: ook heel erg bedankt. Ook als je niet post maar leest: bedankt. Ik hoop dat ik deze functie als moderator goed zal vervullen.
Het literatuur forum....tsja. Het klinkt me eerlijk gezegd iets te gewichtig. En of ik gewichtig ben? Neuh, niet echt. Op de weegschaal, dat wel. Zie ander topic. Maar ik lees wel graag, ga graag naar theater voorstellingen en bezoek ook nog wel een keer een museum of tentoonstelling.
Als kind las ik al alles wat los en vast zat. De etiketten op de Brinta, het aap/noot/mies en de Okki. Daarna via 'Pinkeltje', 'Saskia en Jeroen op het waterbed' en 'De Olijke Tweeling' aangekomen bij de boeken van Evert Hartman, Thea Beckman en Jan Terlouw.
Wat ik daarna allemaal gelezen heb ben ik voor een groot deel alweer vergeten. Ik was ooit een soort leesdagboekje gaan bijhouden, maar er te snel mee gestopt. Tot mijn spijt. Want wie wil er nou geen bewijs dat je echt "De Avonden" hebt gelezen, al was het alleen maar om je tot de laatste pagina af te vragen wanneer het boeiend wordt. Iemand mag me nog wel eens uitleggen wat er zo heel erg spektaculair aan dat boek was, want erg hoogdravend kan en wil ik er niet over zijn.
Nu lees ik hoofdzakelijk fantasy boeken en daarnaast een keur aan boeken die me interessant lijken. Nee, niet waar...ik lees hoofdzakelijk van die dikke geneeskunde boeken in het Engels. Niets is zo spannend als de sluwe technieken van ziekten, de sluipende dreiging van virussen en bacteriën, de oorlogen tussen IgG en indringers, het spel van de seks en het spel van de dood en...ik draaf een beetje door Ik zal jullie nergens aanraden om Pathologic Basis of Disease van Robbins of zo te gaan lezen.
Jullie mogen het wel lezen, daar niet van...maar ik heb liever dat anderen andere boeken aanraden om te lezen
Enne, Pris...het is blauw geworden. Zo blauw als...help me even.
quote:Op woensdag 17 november 1999 16:52 schreef Claudia het volgende:
Zwagerman en Giphart? Hmm..niet bepaald mijn types. Grote persoonlijkheden zijn het ookal niet. Zwagerman is mediageil en Giphart is het ultieme burgermannetje dat in herhaling blijft vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |