hij is kaal -> chemo.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:04 schreef Puckzzz het volgende:
Hij is gewoon vet geworden dus
Ik volg het helemaal niet op dit moment trouwens, het darten...af en toe ff zappen maar meer niet
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:53 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en bb had zijn schedel-onesie aan
Zoveel blikken
is geen onesie, kijk maarquote:Op donderdag 14 november 2013 23:58 schreef Puckzzz het volgende:
Is dit iets om te maken voor bb Skjoe?
[ afbeelding ]
Dat is makkelijk gefixt hoor...gewoon top and bottom aan elkaar naaien en je hebt een onesie.quote:
in dat geval: zeker!!quote:Op donderdag 14 november 2013 23:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is makkelijk gefixt hoor...gewoon top and bottom aan elkaar naaien en je hebt een onesie.
Maar daar zijn ze ook 100% op gemaakt, 0% looksquote:Op donderdag 14 november 2013 23:59 schreef Stormqueen het volgende:
Die schoenen zijn wel echt bazen. Na 8km geen vermoeide voeten, geen knellingen, geen hiel-aids.
En dat voor gloedjenieuwe schoenen
+1quote:Op vrijdag 15 november 2013 00:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben me al een uur aan het voornemen om naar bed te gaan
misschien als je ze gewoon laat liggen tot zes uur? Of vloek ik weer in de kerk?quote:Op vrijdag 15 november 2013 05:43 schreef Incantrix het volgende:
Tien voor frigging vijf!wanneer gaan die kinders nu eens van zomertijd af?
IJs, dat zou best crappy zijn, als/dan je daar niet tegen kunt
Oh, nee hoor, tried thatquote:Op vrijdag 15 november 2013 08:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien als je ze gewoon laat liggen tot zes uur? Of vloek ik weer in de kerk?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 05:52 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en zo lief dat ik jullie ermee lastig ga vallen: toen ik gisteren thuis kw van mijn werk ging Peach me aaien en een knuffel geven____
Je had erbij moeten zijn denk ik![]()
Maar met dat kleine handje, en dan zo met van die baby-motoriek, nouja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |