quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Isolatie chipsquote:Op donderdag 14 november 2013 14:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je bedoelt van die dingetjes waarmee je je kruipruim volstort?
Nooit begrepen waarom iemand dat zou willen, dus nee, wij hebben ze niet. Lijkt me heel erg onhandig, als je ooit eens in de kruipruimte moet zijn namelijkquote:
Omdat de vloer hier zeiknat is, en die chips zorgen ervoor dat de vloer droog word. Een droge vloer = droge woning = sneller warm = minder stookkosten. En je kan volgens mij gewoon onder de vloer blijven komen.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom iemand dat zou willen, dus nee, wij hebben ze niet. Lijkt me heel erg onhandig, als je ooit eens in de kruipruimte moet zijn namelijk
Ik vind je wel gewoon cute hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 15:04 schreef Oognip het volgende:
Wat kun je in fuckingsnaam doen aan een ongeinteresseerde houding/uitstraling? Ik hoor dat echt veel te vaak en vind het echt vervelend. Van nature kijk ik boos, dat is mijn natuurlijke gezicht en ik probeer er wel aan te denken om vriendelijk te kijken, maar ik denk er niet 24/7 aan om te lachen of zo
quote:Op donderdag 14 november 2013 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind je wel gewoon cute hoor.
Mijn wenkbrauwen, wimpers en ogen zijn van nature al donker, kan ze moeilijk wit vervenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:07 schreef ferrari_rood het volgende:
dat is moeilijk ooknip. niet te donkere make up gebruiken.
iemand die hier wat juridische kennis heeft en mee kan denken met een mail typen? ik krijg altijd zo moeilijk verwoord wat ik bedoel.
quote:
dat weet ik maar geen dikke eye liner oid. het is een tip hoor.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn wenkbrauwen, wimpers en ogen zijn van nature al donker, kan ze moeilijk wit verven
[..]
Ik ben toch ook niet boos of zo? Of kom ik soms boos over!?quote:Op donderdag 14 november 2013 15:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dat weet ik maar geen dikke eye liner oid. het is een tip hoor.
een beetjequote:Op donderdag 14 november 2013 15:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet boos of zo? Of kom ik soms boos over!?
Jezus, doe eens niet zo ongeinteresseerd en aangebrandquote:Op donderdag 14 november 2013 15:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet boos of zo? Of kom ik soms boos over!?
Kleuterquote:Op donderdag 14 november 2013 15:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus, doe eens niet zo ongeinteresseerd en aangebrand
Ooh, ik dacht dat je kiespijn had joh!quote:Op donderdag 14 november 2013 15:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik lachte er nog wel zo vriendelijk bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |