Gestopt met lezen.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:25 schreef JenHermes het volgende:
Stijl: Deephouse/Techhouse) besloot ik zelf iedereen van het muzikale genot te voorzien.
Tuurlijk wel man. Die controllers zijn toch geïntrigeerd in de software die ik gebruik dus alles wat je op de controller uitvoert, word ook uitgevoerd in de softwarequote:Op donderdag 14 november 2013 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Nou en, zolang je macbook het nog doet maakt het allemaal niets uit toch, het is niet alsof je ook daadwerkelijk iets doet met die spullen.
Waarom? Een DJ drukt toch gewoon op play en gaat met zijn handen omhoog staan?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:31 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man. Die controllers zijn toch geïntrigeerd in de software die ik gebruik dus alles wat je op de controller uitvoert, word ook uitgevoerd in de software
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Een DJ drukt toch gewoon op play en gaat met zijn handen omhoog staan?.
Deze discussie heb ik al eens met jou gevoerd en ik ben niet van plan om dat nog eens te doen.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Nee, je weet inmiddels wel gewoon dat het zo isquote:Op donderdag 14 november 2013 11:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Deze discussie heb ik al eens met jou gevoerd en ik ben niet van plan om dat nog eens te doen.
En het is nog een kutnummer ookquote:Op donderdag 14 november 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
Heel verhaal verzinnen om op FOK! te laten zien welke muziek je leuk vind____________!!
[..]
Nee.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je weet inmiddels wel gewoon dat het zo is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |