Hahahaha ja al die extralekkerefeestdagendingen die ze nu hebben zijn wel erg verleidelijk allemaalquote:Op woensdag 27 november 2013 18:26 schreef Lula het volgende:
Die hertenbiefstuk![]()
![]()
![]()
De aardappelpuree met tomaat en rozemarijn![]()
![]()
Zelfs de saus die ik bij de biefstuk gekocht had was overheerlijk (met witte wijn en sjalotjes)
Het is dat ik mezelf een verbod heb gegeven deze week nog te gaan, maar volgende week kom ik weer met een volle kar naar buiten
Vond het nogal tegenvallen, beetje droog en er zat weinig in...quote:Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ligt niet bij het snoep, maar bij een apart rek met de feestdagen-spullen.
Heb je het niet even gevraagd?
Uitgeprobeerd en erg lekker inderdaad, al had het wel wat langer in de oven gemogen, was nog net helemaal vloeibaar. In ieder geval voor herhaling vatbaar!!!quote:Op dinsdag 26 november 2013 15:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Wees gerust: ál die supergoedkope ronde camembertjes uit elke supermarkt doen het prima in de oven. Hoef je geen speciale 'voor in de oven'-versie voor te hebben. Bovenin kruislings insnijden, eventueel wat smaakmakers (kruiden, olie, knoflook, etc) erop strooien, tien minuten op 200 graden en dippen maar!
Het kan ook in de magnetronquote:Op woensdag 27 november 2013 19:49 schreef soapie het volgende:
[..]
Uitgeprobeerd en erg lekker inderdaad, al had het wel wat langer in de oven gemogen, was nog net helemaal vloeibaar. In ieder geval voor herhaling vatbaar!!!
Erg lekker idd!quote:Op woensdag 27 november 2013 18:26 schreef Lula het volgende:
De aardappelpuree met tomaat en rozemarijn![]()
![]()
Vandaag nog eens gekeken. Uitverkochtquote:Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ligt niet bij het snoep, maar bij een apart rek met de feestdagen-spullen.
Heb je het niet even gevraagd?
O, echt? Ik heb thuis geen magnetron, maar ik zal het hier op kantoor eens uitproberen.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan ook in de magnetron![]()
De korst van je camembert blijft dan ook gewoon 'hardachtig' en de binnenkant heel snel vloeibaar.
Recept......quote:Op vrijdag 29 november 2013 07:52 schreef minilot het volgende:
De maple syrup fudge is trouwens idioot lekker.![]()
Wel duur voor een paar van die kleine stukjes, dus dit weekend maar eens zelf maken.
Weet ik nog niet, moet ik nog uitpluizen.quote:
Ja, ik las het bij diverse recepten op internet en dacht 'zou wel lekker makkelijk zijn als het zo kon'. En het ging echt heel erg prima! Even nuken, dan even op de korst drukken om te voelen hoe zacht het daaronder al is en evt nog een beetje er bij.quote:Op vrijdag 29 november 2013 07:51 schreef minilot het volgende:
[..]
O, echt? Ik heb thuis geen magnetron, maar ik zal het hier op kantoor eens uitproberen.
Oehhhh als dat lukt wil ik idd ook heel graag het recept!quote:Op vrijdag 29 november 2013 07:52 schreef minilot het volgende:
De maple syrup fudge is trouwens idioot lekker.![]()
Wel duur voor een paar van die kleine stukjes, dus dit weekend maar eens zelf maken.
Ik had het kaasje (had de el cheapo versie in alleen papier, zonder spanen doosje) in een creme brulee schaaltje gelegd en toen 1 minuut op 700w (of 750? ik weet niet meer wat de hoogste stand isquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:30 schreef Copycat het volgende:
Nuke je 'm dan op vol vermogen. Greys? En wat is jouw definitie van 'even'?
Sterkte!quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:40 schreef Copycat het volgende:
Thanks!
Ik moet straks naar de tandarts om twee kiezen te laten trekken en wellicht is dat een lekkere slobberverwennerij voor als ik daarna mezelf heeeeel zielig voel.
succes!quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:40 schreef Copycat het volgende:
Thanks!
Ik moet straks naar de tandarts om twee kiezen te laten trekken en wellicht is dat een lekkere slobberverwennerij voor als ik daarna mezelf heeeeel zielig voel.
Nee joh, kiezen laten trekken is een eitje. Dat gaat wel zo snel dat je het nauwelijks door hebt. Protip: zorg voor yoghurt, soep en rietjesquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:51 schreef Copycat het volgende:
Thanks. Nog een uurtje doorwerken en dan met bibberende knietjes richting de tandartsstoel.
Krijg altijd dit soort visioenen:
Ies iet safe???
bij mij was het trekken geen eitje te noemen ( ze wilden niet allemaalquote:Op vrijdag 29 november 2013 14:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee joh, kiezen laten trekken is een eitje. Dat gaat wel zo snel dat je het nauwelijks door hebt. Protip: zorg voor yoghurt, soep en rietjes
Oeh, die heb ik allebei nog niet gezien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:03 schreef Dunwich het volgende:
dit weekend de rosbief en de beenham maar 's testen..
de rosbief is wel een erg mooi stevig stuk moet ik zeggen
"Dan heb je het ergste al gehad".quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:08 schreef Copycat het volgende:
Verdoofd bekkie. Even laten intrekken en dan gaan we. Ik heb een schooltandartstrauma ... Maar de verdoving droeg ik als een bikkel, vond mijn tandarts.
IJs werkt ook goed, verdooft ook wat!quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:29 schreef Copycat het volgende:
We zijn weer thuis. Dat gewrik in je mond is een vervelende gewaarwording en ik ben een beetje misselijk van de verdoving, maar verder is het me meegevallen.
Op de terugweg overvallen door een regenbui, dus maar even een detour gemaakt via de supermarkt. Voor soepies, zachte broodjes en camembert.
Ga ik nu crashen op de bank en hopen dat die nare metaalsmaak snel verdwijnt.
Sterke drank drinken. Ontsmet, verdoofd en het smaakt ook nog eens goed ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:42 schreef AnnaNiem het volgende:
[..]
IJs werkt ook goed, verdooft ook wat!
Ik zou het niet doen, als je het serieus van plan was, want drank werkt ook bloedverdunnend.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:34 schreef Copycat het volgende:
Ik heb nog twee flessen vodka in de diepvries liggen ... Gewone Stoli en Zubrowka.
Dat moet goed komen!
Dat kan scherper. Bij het Kruidvat heb je er 100 voor 1, 98. Oftewel 25 stuks voor bijna 50 cent.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:54 schreef Copycat het volgende:
Nog geen vijftig cent, voor twintig stuks.
Heb het even gecheckt: 35 cent.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:52 schreef AnnaNiem het volgende:
Dat kan scherper. Bij het Kruidvat heb je er 100 voor 1, 98. Oftewel 25 stuks voor bijna 50 cent.
nee, is een van de december feestmaand productenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik allebei nog niet gezien.
Die zijn niet bevroren neem ik aan, of wel?
Ok dan ga ik even kijken, ben gek op rosbiefquote:Op zaterdag 30 november 2013 05:09 schreef Dunwich het volgende:
[..]
nee, is een van de december feestmaand producten
Goede buit!quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:19 schreef xuryah het volgende:
Vandaag allemaal lekkere dingen gehaald bij de Lidlwaaronder:
Ossenhaas uit de diepvries.
Grand Veneursaus.
Pesto Rosso.
Gegrilde asperges.
Frambozen saus voor door toetje.
Witte chocolade saus met mint voor op t ijs.
En nog een hele tas vol met andere dingen :p
Ik wist niet dat ze er pink lady appels verkochten! Mmmm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |