Anyhow,...........iemand het spel al gehaald ?
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 01-10-2002 14:38]
btw ik heb de demo heel ff gespeeld bij de bart smit
quote:url....
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:36 schreef Chocobo het volgende:
Althans,.......dat las ik op een aantal forum's.
Ik hou het voorlopig nog maar even bij mijn PS2. Komt genoeg leuks op uit.
quote:Naast mediamarkt zit E-plaza (is een onderdeel van de Bart Smit keten). het zou kunnen dat ze hem daar al hebben. ben deze week nog niet in de stad geweest.
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:36 schreef Chocobo het volgende:
Er wordt beweert dat een winkel in Rotterdam het spel al verkoopt. Naast de MM zegt iedereen, maar ik ken Rotterdam niet.
quote:Volgens mijj was het inderdaad die winkel.........hier een stuk log van dat forum.
Op dinsdag 1 oktober 2002 15:07 schreef Hubo het volgende:[..]
Naast mediamarkt zit E-plaza (is een onderdeel van de Bart Smit keten). het zou kunnen dat ze hem daar al hebben. ben deze week nog niet in de stad geweest.
Forum / Nintendo / SUPER MARIO SUNSHINE
Chris | 1-10-2002 | 12:37:08
Super....Geweldig.....Briljant....Komisch.....Mooi....Super, oh, dat had ik al gezegd.... Maargoed, ik heb hem, en deze game is Da Bomb!
Scarface | 1-10-2002 | 12:55:11
waar heb je he,m vandaan? is hij al uit?
Chris | 1-10-2002 | 13:01:14
een vage games winkel in R'dam had hem al...bij de media markt in de buurt, maar grote kans datie morgen of vandaag ook bij de freerecords ligt!!!
Koop eerst volgende week Sega Soccer Slam
MAAARRR de FRS zei dat ze hem dinsdag waarschijnlijk kregen en aangezien ik al bijna 2 weken de winkel platloop en ik hoop dus dat ik hem morgen krijg als ze hem hebben maar ik denk dat ik daar voor veel zal moeten slijmen... Ze zijn namelijk bang dat je Nintendo belt ofzo of t hoofdkantoor en dan krijgen ze de eerste maanden geen Nintendo producten meer (was de intertoys overkomen en die verkopen de spellen dus NIET voor 4 oktober) vandaar maar morgen ga ik bidden en daar
quote:Je bedoeld zeker de 259,- Euro kostende pack met een Gamecube, SMS en een memcard ?
Op dinsdag 1 oktober 2002 18:56 schreef Luigi het volgende:
Ziet er goed uit. Als er een leuke aanbieding komt voor een GC + SMS, dan ga ik 'm zeker halen!
quote:Ehhhhhhhhhhhh. Ja. Zoiets.
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je bedoeld zeker de 259,- Euro kostende pack met een Gamecube, SMS en een memcard ?
quote:Tip: 259 Euro is nog duur.
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:08 schreef Luigi het volgende:[..]
Ehhhhhhhhhhhh. Ja. Zoiets.
. Dem.
MM kosten zijn: GC 169, Memcard 20, SMS, 50 = 240 Euro
quote:Mja, dat had ik ondertussen ook al uitgerekend. Maar bedankt voor de waarschuwing. Ik ga toch pas tijdens de HCC kopen denk ik. Misschien dat de prijzen dan alweer iets gezakt zijn.
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:20 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tip: 259 Euro is nog duur.
quote:Morgen gaat nu het gerucht. We wachten af.
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:21 schreef Luigi het volgende:[..]
Mja, dat had ik ondertussen ook al uitgerekend. Maar bedankt voor de waarschuwing. Ik ga toch pas tijdens de HCC kopen denk ik. Misschien dat de prijzen dan alweer iets gezakt zijn.
quote:Laat dat gerucht nou correct zijn
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Morgen gaat nu het gerucht. We wachten af.
quote:waar kan je dan een gc halen voor 169? Hier in arnhem is ie volgens mij overal 219,-
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:20 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tip: 259 Euro is nog duur.
quote:Zie tweakers pricewatch, gameshop.nl heeft 'm voor 169 euro.
Op woensdag 2 oktober 2002 15:31 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
waar kan je dan een gc halen voor 169? Hier in arnhem is ie volgens mij overal 219,-
quote:zie dan dimension plus sms ook al verkoopt
Op woensdag 2 oktober 2002 15:33 schreef Luigi het volgende:[..]
Zie tweakers pricewatch, gameshop.nl heeft 'm voor 169 euro.
quote:Dat dacht je, pizza-addict. Bij controle betreft dit een aanbieding icm 1 of ander spel waarbij de GC dan uiteindelijk 169 kost. Maar je dus wel 229 betaalt.
Op woensdag 2 oktober 2002 15:33 schreef Luigi het volgende:[..]
Zie tweakers pricewatch, gameshop.nl heeft 'm voor 169 euro.
quote:In combinatie met een spel (maakt niet uit welk spel) inderdaad, maar wat heb je aan een GC zonder spel?
Op woensdag 2 oktober 2002 15:38 schreef Luigi het volgende:[..]
Dat dacht je, pizza-addict. Bij controle betreft dit een aanbieding icm 1 of ander spel waarbij de GC dan uiteindelijk 169 kost. Maar je dus wel 229 betaalt.
anyway, bij de mediamarkt zijn ze ook 169 (zonder spel)
quote:Nou, so far de betrouwbaarheid van de pricewatch dus. Daar staat -ie nog voor 199 bij de MM.
Op woensdag 2 oktober 2002 15:57 schreef facedown het volgende:[..]
In combinatie met een spel (maakt niet uit welk spel) inderdaad, maar wat heb je aan een GC zonder spel?
anyway, bij de mediamarkt zijn ze ook 169 (zonder spel)
En zo denderend waren die spellen niet geloof ik.
Ik heb namelijk dixons gebeld, dus 100% zeker dat ie te koop is, tenminste in Arnhem
quote:Kosda?
Op woensdag 2 oktober 2002 15:59 schreef The.PhantoM het volgende:
cool, dixons verkoopt de bundel vandaag al (gc + mario + controller + mem). Dus ik ga hem misschien vandaag halen.Ik heb namelijk dixons gebeld, dus 100% zeker dat ie te koop is, tenminste in Arnhem
Alleen jammer dat er 10 van die kutkinderen voor stonden, anders had ik er misschien nog ff mee gespeeld
quote:Volgens mij was het een willekeurig spel? Dus ook Mario bijvoorbeeld
Op woensdag 2 oktober 2002 15:58 schreef Luigi het volgende:[..]
En zo denderend waren die spellen niet geloof ik.
quote:Nope.
Op woensdag 2 oktober 2002 16:17 schreef facedown het volgende:[..]
Volgens mij was het een willekeurig spel? Dus ook Mario bijvoorbeeld
quote:
Nintendo GamecubepackSuperaanbieding !!! De Gamecube en 1 spel t.w.v. 59.95 nu voor 229.=.
U kunt kiezen uit de spellen Legends of Wrestling of Eighteen Wheeler.
Dus u betaalt voor de Gamecube uiteindelijk 169.=.
Nu verkrijgbaar voor ¤229.00
quote:Mijn shoppa zegt hem morgen al te verkopen. Maar ik moet een essay van 4 kantjes inleveren maandag. Dus het is beter dat ik dat spel pas na maandag koop
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:37 schreef Chocobo het volgende:
Morgen gaat nu het gerucht. We wachten af.
Dan speel ik tien keer liever Resident Evil!
quote:Das last gijs, ik game em al! supercool!
Op woensdag 2 oktober 2002 21:44 schreef Chocobo het volgende:
Dammit,...........vandaag kwam die wel binnen, maar zelf geen tijd meer gehad om hem te halen. Morgenochtend 09:00 sta ik voor de deur.
quote:Dammit MK.........daar heb ik last van. Ik kreeg je SMS;je al,....en ? hoe is ie ? Vertel me shit
Op woensdag 2 oktober 2002 21:55 schreef facedown het volgende:[..]
Das last gijs, ik game em al! supercool!
quote:En Chocobo hoe bevalt ie
Op woensdag 2 oktober 2002 21:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dammit MK.........daar heb ik last van. Ik kreeg je SMS;je al,....en ? hoe is ie ? Vertel me shit
quote:Was was je kwijt zonder RE als ik vragen mag?
Op donderdag 3 oktober 2002 15:07 schreef The.PhantoM het volgende:
vergeten te melden, d8 toch echt dat ik gister had gezegd in dit topic dat ik sms heb. En natuurlijk een gc gekocht(gc + mem + sms +2 controllers + R.E)
quote:Hoezo, heb je die al ofzo?
Op donderdag 3 oktober 2002 15:10 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Was was je kwijt zonder RE als ik vragen mag?
quote:
Op donderdag 3 oktober 2002 15:13 schreef Luigi het volgende:
Hoezo, heb je die al ofzo?.
quote:WAANZINNIG. In 1 woord..............
Op donderdag 3 oktober 2002 13:26 schreef febster het volgende:[..]
En Chocobo hoe bevalt ie
?
Gameplay perfectie als je het mij vraagt. En zonder twijfel eens van de moeilijkere Mario's. Wat een cool spel.
quote:Goed he
Op donderdag 3 oktober 2002 17:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
WAANZINNIG. In 1 woord..............
Gameplay perfectie als je het mij vraagt. En zonder twijfel eens van de moeilijkere Mario's. Wat een cool spel.
Eigenlijk heb ik wel 1 probleempje ik zit vast...
T Level met dat Ei (ik probeer niet te veel te spoileren vandaar) weet iemand wat ik daar uberhaupt moet doen
quote:op het strand? Met van die zonne panelen? Ik ben er net ff dus ik kan je niet verder helpen maar dan weet ik tenminste waar je bent.
Op donderdag 3 oktober 2002 19:06 schreef febster het volgende:[..]
Goed he
! Alleen af en toe als ik eigenlijk een shine moet vinden ofzo vind ik de omgeving veels te leuk en dan blijf ik daar allemaal rondspringen enzo heel irritant
Eigenlijk heb ik wel 1 probleempje
ik zit vast...
T Level met dat Ei (ik probeer niet te veel te spoileren vandaar) weet iemand wat ik daar uberhaupt moet doen
Echt zo'n kicke spel. Ohja, wat ik niet snap, als je via z''on teleport M gaat dan moet je gewoon al die zooi opnieuw opruimen. Hoort dat zo. Want als ik dus een shine vind in zo'n sublevel dan keer ik dus terug naar het eiland. En als ik dan terug ga waar ik die shine had gevonden dan ligt er gewoon weer al die troep.
quote:gc + sms + mem + extra controller = 279,- + 34,95
Op donderdag 3 oktober 2002 15:10 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Was was je kwijt zonder RE als ik vragen mag?
quote:Ja dat level ja maar ik weet al wat je moest doen dus laat maar is best makkelijk eigenlijk
Op donderdag 3 oktober 2002 21:29 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
op het strand? Met van die zonne panelen? Ik ben er net ff dus ik kan je niet verder helpen maar dan weet ik tenminste waar je bent.
Echt zo'n kicke spel. Ohja, wat ik niet snap, als je via z''on teleport M gaat dan moet je gewoon al die zooi opnieuw opruimen. Hoort dat zo. Want als ik dus een shine vind in zo'n sublevel dan keer ik dus terug naar het eiland. En als ik dan terug ga waar ik die shine had gevonden dan ligt er gewoon weer al die troep.
Ik wil Mariooooooooooooo .
quote:ik ga zodadelijk even aan de slag met dat level. Ik heb trouwens die gaint bowser verslagen. Echt leuk gedaan... Meer zeg ik niet
Op donderdag 3 oktober 2002 21:59 schreef febster het volgende:[..]
Ja dat level ja maar ik weet al wat je moest doen dus laat maar is best makkelijk eigenlijk
En bij episode 3 van dat beach level (waar je ook (in episode 2) moest racen)
Ik kom niet op de hoge buizen (die in de lucht (zweven?) dus)
Edit;
Kom je ook nog (zonder dat je zo'n portal in moet)
nog van delfino plaza af???
Lijk me anders wel erg jammer!
[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 04-10-2002 21:08]
quote:Je moet die beesten op die panelen met water besproeien todat ze op 1 poot gaan staan. Dan moet je zo'n blast jump doen. Soort bodyslam. Dan vliegt dat beest er af.
Op vrijdag 4 oktober 2002 19:13 schreef gieling.com het volgende:
Ja, wat moet je doen (in dat level met die zonnepanelen)
Ik krijg een zo'n beest wel uit evenwicht, maar hij valt er iet vanaf!
Hoe kom je eigenlijk op die andere?? (voldens mij zijn ze te hoog om op te springen)En bij episode 3 van dat beach level (waar je ook (in episode 2) moest racen)
Edit;Kom je ook nog (zonder dat je zo'n portal in moet)
quote:En om op die andere panelen te komen moet je gewoon je hover gebruiken. Ergens achter bij die steunbalken waar die panelen op rusten moet je een plantje besproeine, dan komt er een trap die je naar boven lijdt. Vanaf daar kan je door middel van je hoover wel op die andere panelen komen. Of probeer het via de palbomen
Op vrijdag 4 oktober 2002 19:13 schreef gieling.com het volgende:
Ja, wat moet je doen (in dat level met die zonnepanelen)
Ik krijg een zo'n beest wel uit evenwicht, maar hij valt er iet vanaf!
Hoe kom je eigenlijk op die andere?? (voldens mij zijn ze te hoog om op te springen)En bij episode 3 van dat beach level (waar je ook (in episode 2) moest racen)
Edit;Kom je ook nog (zonder dat je zo'n portal in moet)
Bye Bye
quote:Ja... Ik zou hem wel halen. Je kan hem toch ook later halen als je klaar bent met RE en doshin?
Op vrijdag 4 oktober 2002 21:28 schreef HAL9000S het volgende:
Ik ben aan het twijfelen om hem te halen!!! Is de gameplay echt zo geniaal en uitdagend?? Zelfs zo goed dat ik hem moet halen ondanks dat ik met RE, Doshin bezig ben en dat Pro Evolution Soccer voor de PS2 uit gaat komen deze maand??
quote:Precies,........we hebben het hier wel over Mario hoor mensen. Gameplay perfectie gegarandeerd !! Betere platformers zul je niet vinden. Deze Mario is wel een echte uitdaging voor gamers aangezien het echt een pittige Mario is. Ik heb zelf nu zo'n 24 Shines en ze worden moeilijker en moeilijker.............. en ik moet er nog dik 100 !
Op vrijdag 4 oktober 2002 23:41 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Ja... Ik zou hem wel halen. Je kan hem toch ook later halen als je klaar bent met RE en doshin?
quote:24?!?!
Op zaterdag 5 oktober 2002 04:17 schreef Chocobo het volgende:[..]
Precies,........we hebben het hier wel over Mario hoor mensen. Gameplay perfectie gegarandeerd !! Betere platformers zul je niet vinden. Deze Mario is wel een echte uitdaging voor gamers aangezien het echt een pittige Mario is. Ik heb zelf nu zo'n 24 Shines en ze worden moeilijker en moeilijker.............. en ik moet er nog dik 100 !
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:19 schreef HAL9000S het volgende:
Ja, ik ben ook overtuigd, ga hem vandaag halen!!
quote:hehe, ja: don't fok with mario. Geen excus om hem niet te halen. Ik weet niet hoeveel sunshines ik heb. Ga ff kijken...
Precies,........we hebben het hier wel over Mario hoor mensen. Gameplay perfectie gegarandeerd !! Betere platformers zul je niet vinden. Deze Mario is wel een echte uitdaging voor gamers aangezien het echt een pittige Mario is. Ik heb zelf nu zo'n 24 Shines en ze worden moeilijker en moeilijker.............. en ik moet er nog dik 100 !
quote:kheb 16 sunshines.
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 11:28 schreef Cheiron het volgende:
hmm.. denk dat er toch eerder een gamecube in huis komt dan gepland...
quote:
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:19 schreef HAL9000S het volgende:
Ja, ik ben ook overtuigd, ga hem vandaag halen!!
(Dit heb ik al gevraagd, maar nog geen antwoord, en ik kom anders niet verder!)
quote:Portals is volgens mij de enigste manier om ergens anders te komen. Je kan je wel laten afschieten met een kannon naar een ander eiland. En als je geen missies wilt doen dan moet je je later teleporten naar een episode die je al hebt gedaan. Een andere oplossing is er volgens mij niet
Op zaterdag 5 oktober 2002 16:40 schreef gieling.com het volgende:
Maar, kom je ook nog (zonder dat je zo'n portal in moet)
nog van delfino plaza af??? Waar je dan gewoon (zonder een opdracht te vervullen, gewoon leuk kan rond lopen)
Ik kom niet op de hoge buizen (die in de lucht (zweven?) dus)(Dit heb ik al gevraagd, maar nog geen antwoord, en ik kom anders niet verder!)
En kan je iets specifieker zijn met: dat beach level met die grote huizen. Ik weet niet welke je bedoelt...
Heb de cube via mijn h.t aangesloten en de dolby prologic II klinkt fantastisch door je boxen, zeer fraaie omgevingsgeluiden klinken naast en achter je.
Graphics niet baanbrekend maar zeker een verbetering t.o.v. 64, let maar eens op alle bewegingen die je overal ziet, overal gebeurt wel wat.
Dat belooft wat voor Zelda.
quote:Aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrggggghhhhh,..zeg dat wel. Dat wordt de knaller van 2003. (2002 voor de Japs)
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:43 schreef starbuck het volgende:Dat belooft wat voor Zelda.
quote:Ricco harbor, dat level, ik kan niet op die hoge balken komen (waar je je shine uit die grote gele ding moet halen.
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:08 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Portals is volgens mij de enigste manier om ergens anders te komen. Je kan je wel laten afschieten met een kannon naar een ander eiland. En als je geen missies wilt doen dan moet je je later teleporten naar een episode die je al hebt gedaan. Een andere oplossing is er volgens mij niet
(maar het is ook geen gta he)
En kan je iets specifieker zijn met: dat beach level met die grote huizen. Ik weet niet welke je bedoelt...
En bij dat level waar je die beesten van die spiegels af moet dumen. Ik kan ze op een been krijgen. Alleen hoe moet ik ze eraf gooien????
Als ik tegen ze aan spring, krijg ik schade, en vallen die beesten erniet vanaf!
quote:Oh daar. Je moet ff het water ingaan en een stukje van de kant zwemmen (even zoeken) dan vind je een hek waaraan je je kan vastgrijpen en naar boven kunt klimmen. Als je op de top van het hek bent dan komt er een soort haak aan die heen en weer gaat, daar moet je je aan vasthouden en zo kom je uit eindelijk boven. Maar het is ook op andere manieren te doen.
Op zondag 6 oktober 2002 11:52 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ricco harbor, dat level, ik kan niet op die hoge balken komen (waar je je shine uit die grote gele ding moet halen.
En bij dat level waar je die beesten van die spiegels af moet dumen. Ik kan ze op een been krijgen. Alleen hoe moet ik ze eraf gooien????
Als ik tegen ze aan spring, krijg ik schade, en vallen die beesten erniet vanaf!
En die vogels moet je eerst bespuiten totdta ze op 1 been gaan staan en dan moet je een soort bodyslam doen alleen je komt op je reet neer. Jump + L volgens mij.
quote:
Op zondag 6 oktober 2002 14:04 schreef erikh het volgende:
Yes, ik heb hem gisteren gehaald maar nog niet echt kunnen spelen maar het ziet er nu al erg goed uit
quote:Eindelijk onze review van SMS af. Ik hoop dat jullie het ermee eens zijn.
Op zondag 6 oktober 2002 14:23 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
. Echt kickuuu spel. Maar het wordt al snel heel moeilijk.
quote:heb niet de hele review gelezen maar het ziet er goed uit. Aan de ene kant vind ik het wel jammer dat het in sms gaat om die waterspuit. Ik vond het oude juist wel leuk, paddestoelen om groter te worden, bloem om te schieten enz....
Op zondag 6 oktober 2002 15:48 schreef Chocobo het volgende:[..]
Eindelijk onze review van SMS af. Ik hoop dat jullie het ermee eens zijn.
quote:Precies. Net als in mijn review. Moet je je voorstellen dat je Super Mario World (snes) nou 3 D aan het gamen was. Waanzinnig toch ? Anyhow,........ik heb net mijn 40ste Shine gehaald. Waar zitten jullie ?
Op zondag 6 oktober 2002 17:20 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
heb niet de hele review gelezen maar het ziet er goed uit. Aan de ene kant vind ik het wel jammer dat het in sms gaat om die waterspuit. Ik vond het oude juist wel leuk, paddestoelen om groter te worden, bloem om te schieten enz....
quote:hehe, nog steeds niet kunnen spelen vandaag, ik heb er pas1
Op zondag 6 oktober 2002 17:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Precies. Net als in mijn review. Moet je je voorstellen dat je Super Mario World (snes) nou 3 D aan het gamen was. Waanzinnig toch ? Anyhow,........ik heb net mijn 40ste Shine gehaald. Waar zitten jullie ?
quote:1 ? Hahahaha,..nee hoor. Dat is toch cool. Zodra je gaat gamen dan rollen de Shines straks over je scherm.
Op zondag 6 oktober 2002 17:59 schreef erikh het volgende:[..]
hehe, nog steeds niet kunnen spelen vandaag, ik heb er pas1
quote:jaha, straks weer lekker gamen
Op zondag 6 oktober 2002 18:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
1 ? Hahahaha,..nee hoor. Dat is toch cool. Zodra je gaat gamen dan rollen de Shines straks over je scherm.
quote:huh, weet je hoe kut dat is man. Vooral dat stuk met de blokken die de hele tijd rond draaien en je FLUDD is gejat dus ik kan niet hooveren. Is echt fucking irritant. En die sand bird is ook fucking moeilijk. Of zijn daar trukjes voor?
Op zondag 6 oktober 2002 17:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
Precies. Net als in mijn review. Moet je je voorstellen dat je Super Mario World (snes) nou 3 D aan het gamen was. Waanzinnig toch ? Anyhow,........ik heb net mijn 40ste Shine gehaald. Waar zitten jullie ?
Voor geinteresseerden, onder andere deze game kun je winnen op gamemag.nl
quote:idd, ik ben nu bij zo'n soort gelijk level waar die blokken naar beneden vallen.
Op zondag 6 oktober 2002 21:20 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
huh, weet je hoe kut dat is man. Vooral dat stuk met de blokken die de hele tijd rond draaien en je FLUDD is gejat dus ik kan niet hooveren. Is echt fucking irritant. En die sand bird is ook fucking moeilijk. Of zijn daar trukjes voor?
Wanneer krij je eigenlijk yosi???
quote:1. Cool, je zal er geen spijt van krijgen!
Op zondag 6 oktober 2002 22:29 schreef zedonite het volgende:
Ik ga morgen een GameCube kopen met SMS
Zijn er ook al games die je samen met GBA kan gebruiken?
2. Nope, volgens mij nog niet.
quote:Nee,.......het eerste spel met die functie wordt Metroid en zelfs daarbij is het nog een mysterie. Zelda gaat het uiteindelijk ook ondersteunen.
Op zondag 6 oktober 2002 22:29 schreef zedonite het volgende:
Zijn er ook al games die je samen met GBA kan gebruiken?
quote:Later,........gewoon Shines blijven halen en dan gaat alles vanzelf.
Op maandag 7 oktober 2002 08:56 schreef gieling.com het volgende:[..]
Wanneer krij je eigenlijk yosi???
quote:Ja ik dacht dat het ook wel zou kunnen om je spel te saven in de GBA en dan in de bus verder gamen. Kom je thuis pleur je het weer op de GC?
Op maandag 7 oktober 2002 10:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,.......het eerste spel met die functie wordt Metroid en zelfs daarbij is het nog een mysterie. Zelda gaat het uiteindelijk ook ondersteunen.
quote:Nee hoor, Sonic was het eerste. En er zijn er nog veel meer. Dus niet over iets lullen waar je niks vanaf weet he
Nee,.......het eerste spel met die functie wordt Metroid en zelfs daarbij is het nog een mysterie. Zelda gaat het uiteindelijk ook ondersteunen.
quote:Klopt, maar de eerste die dat gaat ondersteunen is Final Fantasy Chronicles geloof ik. Het moet allemaal nog komen. Die Cube is nog niet eens een jaar uit hier !
Op maandag 7 oktober 2002 10:07 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja ik dacht dat het ook wel zou kunnen om je spel te saven in de GBA en dan in de bus verder gamen. Kom je thuis pleur je het weer op de GC?
quote:Thanks
Op maandag 7 oktober 2002 10:10 schreef SmashBro het volgende:[..]
Nee hoor, Sonic was het eerste. En er zijn er nog veel meer. Dus niet over iets lullen waar je niks vanaf weet he
quote:Ik denk dat de Metroid Fushion / Prime connectie juist net iets meer gaat doen dan waar jullie het over hebben. Ik neem aan dat jullie het nieuws op E3 gevolgd hebben ?
Op maandag 7 oktober 2002 10:11 schreef Luigi het volgende:
Idd, ik heb Sonic Advance op de GBA, en daar staat iets over in 't boekje van een mogelijke koppeling tussen de GBA en de GC. kWeet alleen niet of Sonic op de GC de moeite waard is om te gaan halen?
quote:Slecht
Op maandag 7 oktober 2002 10:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Thanks
quote:Nee, want ik heb dus net een GC. Enlighten me!
Op maandag 7 oktober 2002 10:13 schreef Chocobo het volgende:Ik neem aan dat jullie het nieuws op E3 gevolgd hebben ?
quote:Natuurlijk, maar Nintendo heeft er nog iets over losgelaten. Misschien is het wel gewoon een andere kleur pak voor Samus of iets anders sufs. Met een beetje geluk is het een nieuw wapen of item. Maar ik zou er niet té veel van verwachten, dan kan het alleen maar tegenvallen.
Op maandag 7 oktober 2002 10:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik denk dat de Metroid Fushion / Prime connectie juist net iets meer gaat doen dan waar jullie het over hebben. Ik neem aan dat jullie het nieuws op E3 gevolgd hebben ?
quote:My thought exactly,........ precies,.........mee eens !
Op maandag 7 oktober 2002 10:20 schreef SmashBro het volgende:[..]
Natuurlijk, maar Nintendo heeft er nog iets over losgelaten. Misschien is het wel gewoon een andere kleur pak voor Samus of iets anders sufs. Met een beetje geluk is het een nieuw wapen of item. Maar ik zou er niet té veel van verwachten, dan kan het alleen maar tegenvallen.
Ben al niet zo'n GBA-er !
Maar heb het dan ook nog niet zoveel gespeeld...
Teveel spellen, te weinig tijd
quote:Whahahaha, en die SM heeft een last daarvan!!!
Op maandag 7 oktober 2002 13:07 schreef Chocobo het volgende:
41 Shines,.....net een klote bonuslevel gedaan met een flipperkast.....wat een pittige !
quote:Waar zit die? Kan ik em ook nog ff halen voor SM
Op maandag 7 oktober 2002 13:07 schreef Chocobo het volgende:
41 Shines,.....net een klote bonuslevel gedaan met een flipperkast.....wat een pittige !
quote:Ja dat zou helemaal cool wezen!
Op maandag 7 oktober 2002 13:41 schreef facedown het volgende:[..]
Waar zit die? Kan ik em ook nog ff halen voor SM
quote:Whoehahahaha,.......dat zou hard zijn als MK dit ook even ging halen. Die SM word dan gek. Die bonuslevel zit onder de brug waar die boot onder vaart met 1 muntje daar. Gewoon jumpen en laat het ons even weten.
Op maandag 7 oktober 2002 13:41 schreef facedown het volgende:[..]
Waar zit die? Kan ik em ook nog ff halen voor SM
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 07-10-2002 14:48]
quote:Done, wel lastig ja, 't heeft me toch zeker 8 mario's gekost. Maargoed.
Op maandag 7 oktober 2002 14:13 schreef Chocobo het volgende:[..]
Whoehahahaha,.......dat zou hard zijn als MK dit ook even ging halen. Die SM word dan gek. Die bonuslevel zit onder de brug waar die boot onder vaart met 1 muntje daar. Gewoon jumpen en laat het ons even weten.
quote:WHOEHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA,........die SM heeft nu echt last !
Op maandag 7 oktober 2002 14:53 schreef facedown het volgende:[..]
Done, wel lastig ja, 't heeft me toch zeker 8 mario's gekost. Maargoed.
quote:Wat een ongeloofelijke last is dit zeg... Ik lkrijg dat KUT level maar niet voor elkaar!!!
Op maandag 7 oktober 2002 15:03 schreef Chocobo het volgende:[..]
WHOEHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA,........die SM heeft nu echt last !
quote:Tip,...........leg een kussen onder je Gamecube want al die klappen op de grond vinden ze niet cool.
Op maandag 7 oktober 2002 15:09 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Wat een ongeloofelijke last is dit zeg... Ik lkrijg dat KUT level maar niet voor elkaar!!!
Vanavond weer proberen!!!
quote:Holy SHIT!!!! Jij ook al!!!!!!!!!!! Ik had niet goed gelezen... Dammit MK. Ik haat jullie allemaal!!!
Op maandag 7 oktober 2002 14:53 schreef facedown het volgende:[..]
Done, wel lastig ja, 't heeft me toch zeker 8 mario's gekost. Maargoed.
quote:Ja,...........gamers kunnen altijd wel een simpel bonusleveltje spelen hoor !
Op maandag 7 oktober 2002 15:11 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Holy SHIT!!!! Jij ook al!!!!!!!!!!! Ik had niet goed gelezen... Dammit MK. Ik haat jullie allemaal!!!
Nee hoor,.......het level was pittig, maar nou niet om te zeggen van niet te doen. Het koste me even wat levens, maar na 30 minuten klooien lukt het wel. Maar nogmaals,....hoe kom je dan wel aan het RECHTERMUNTJE !
quote:Whahahahahahahah
Holy SHIT!!!! Jij ook al!!!!!!!!!!! Ik had niet goed gelezen... Dammit MK. Ik haat jullie allemaal!!!
quote:WHOEHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA
Op maandag 7 oktober 2002 15:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Whahahahahahahah
En deze --->
is voor jou silver!
ook !
En wanneer kan je eigenlijk Yosi gebruiken??
quote:Aah joh, gewoon vanavond nog een keer proberen
Anyway, sommige velden zijn echt last!
Ga'k maar weer ergens anders beginnen
(35 shines nu)
quote:Die andere' update krijg je als je 25 shines hebt (nepmario platspuiten, die heeft em in z'n hand). De rocket update krijg je als je 30 shines hebt (nogmaals die nepmario platspuiten, deze heeft tie ook in z'n handen).
Op maandag 7 oktober 2002 17:15 schreef gieling.com het volgende:
Wanneer kan je eigenlijk die raket (en die andere) update voor FLUDD gebruiken? De hologrammen staan wel al in Plaza.En wanneer kan je eigenlijk Yosi gebruiken??
Yoshi krijg je volgens mij als je level 4 uitspeelt van het pretpark, eenmaal terug in je dorpje moet je weer nepmario chasen (hij loopt met 't yoshi ei onder z'n arm).
quote:Of heb je em al? Op sommige plaatsen kan je niet naar binnen (soort geelachtig gordijntje, fruit generators o.i.d.). als je yoshi hebt kan je fruit sap sproeien, dan gaat dat spul weg en kan je naar binnen. Soms MOET je em gebruiken om bepaalde blue coins te krijgen, maar dat merk je vanzelf wel.
Op maandag 7 oktober 2002 17:15 schreef gieling.com het volgende:En wanneer kan je eigenlijk Yosi gebruiken??
quote:Bedankt!!!
Op maandag 7 oktober 2002 17:21 schreef facedown het volgende:[..]
Die andere' update krijg je als je 25 shines hebt (nepmario platspuiten, die heeft em in z'n hand). De rocket update krijg je als je 30 shines hebt (nogmaals die nepmario platspuiten, deze heeft tie ook in z'n handen).
Yoshi krijg je volgens mij als je level 4 uitspeelt van het pretpark, eenmaal terug in je dorpje moet je weer nepmario chasen (hij loopt met 't yoshi ei onder z'n arm).
Waar ben jij eigenlijk wel niet??? Als je dit weet, dan (denk ik) dat je al aardig/zeer ver bent!
quote:Nee hoor, 35 shines pas (of al?) Ik speel niet 1 wereld uit ofzo, als ie ff klote is pak ik gewoon een ander, ga'k later wel terug, kan nu naar 4 werelden, bij de meeste zit ik wel bij level 4 ofzo, bianco hills heb ik wel 'uitgespeeld', op de 2 secret shines na, maar die zijn me ook nog even te lastig!
Op maandag 7 oktober 2002 17:35 schreef gieling.com het volgende:[..]
Bedankt!!!
Waar ben jij eigenlijk wel niet??? Als je dit weet, dan (denk ik) dat je al aardig/zeer ver bent!
quote:Ik heb ± 11 shines. Ik kan (ook) naar 4 werelden, en ben bij de meeste bij level 2-3
Op maandag 7 oktober 2002 17:45 schreef facedown het volgende:[..]
Nee hoor, 35 shines pas (of al?) Ik speel niet 1 wereld uit ofzo, als ie ff klote is pak ik gewoon een ander, ga'k later wel terug, kan nu naar 4 werelden, bij de meeste zit ik wel bij level 4 ofzo, bianco hills heb ik wel 'uitgespeeld', op de 2 secret shines na, maar die zijn me ook nog even te lastig!
Ik snap nog steeds niet hoe je bij ricco harbour op die Hele hoge zwevende balken komt!
quote:In de shop kan je je blauwe muntjes inwisselen.
Op maandag 7 oktober 2002 19:26 schreef Webby het volgende:
* Webby vraagt zich alleen af waar dat gene is waar je heen moet met 10 blauwe muntjes ...
Das bij de warp naar Ricco Harbour
quote:Om bij die 'caged' shine te komen? Ja, dat is vrij lastig inderdaad. Helemaal erg als je weer naar beneden pleurt en overnieuw moet beginnen. Gewoon de pijlen volgen, dan moet het lukken?
Op maandag 7 oktober 2002 18:10 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ik heb ± 11 shines. Ik kan (ook) naar 4 werelden, en ben bij de meeste bij level 2-3
Ik snap nog steeds niet hoe je bij ricco harbour op die Hele hoge zwevende balken komt!
quote:die vond ik juist makkelijk. Met die kwallen race, daar zat ik vast. kon gene pijlen vinden terwijl die gewoon achter me rug stonden.
Op maandag 7 oktober 2002 20:05 schreef facedown het volgende:[..]
Om bij die 'caged' shine te komen? Ja, dat is vrij lastig inderdaad. Helemaal erg als je weer naar beneden pleurt en overnieuw moet beginnen. Gewoon de pijlen volgen, dan moet het lukken?
quote:Initialen van facedoen !
Op maandag 7 oktober 2002 20:11 schreef The.PhantoM het volgende:
en wat is MK? Jullie hebben het over bonuslevels en MK, hoe, wat waar?
quote:Een nerd.
Op maandag 7 oktober 2002 20:11 schreef The.PhantoM het volgende:
en wat is MK?
quote:Als je een monster (op delfino plaza) hebt verslagen, en er komt een rond huisje. Met graffiti op de muur. En als je daarinspringt op rico harbour uitkomt.
Op maandag 7 oktober 2002 19:26 schreef Webby het volgende:
* Webby vraagt zich alleen af waar dat gene is waar je heen moet met 10 blauwe muntjes ...
Nou dat huisje moet je ingaan. Dan zie je een vage gast, praat daarme. En hij geeft je een shine! (als je tenminste 10 blauwe muntjes hebt!)
Edit
Facadown had dit al gezegd!
quote:Laat ik daar nu ook net zijn
Om bij die 'caged' shine te komen? Ja, dat is vrij lastig inderdaad. Helemaal erg als je weer naar beneden pleurt en overnieuw moet beginnen. Gewoon de pijlen volgen, dan moet het lukken?
*gefrustreerd is *
Maarrr al met al
quote:Ok, tnx. Ik val idd de heletijd naar beneden!
quote:Je haalt me de woorden uit de mond!
Op maandag 7 oktober 2002 21:42 schreef febster het volgende:[..]
Laat ik daar nu ook net zijn
! Helemaal GEK word ik ervan
ben je boven moet je aan zo'n haak gaan hangen maar dat lukt de halve tijd maar want of ik pleur er af of als ik eraan hang kom ik niet aan de overkant bij t hek zeg maar
maar hoe precies pak je jezelf aan die hak vast want dat gaat echt gruwelijk vaak fout!
*gefrustreerd is
*
Maarrr al met al
![]()
quote:Dat zeker, een echte OE nerd!
Op maandag 7 oktober 2002 20:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
Een nerd.
quote:Handy ... found it ... weer 2 sterren erbij ... totaal al 12 nu ... die grote bowser was wel erg tof btw ...
Op maandag 7 oktober 2002 20:03 schreef facedown het volgende:[..]
In de shop kan je je blauwe muntjes inwisselen.
Das bij de warp naar Ricco Harbour
quote:Zeg,..waar tieft ik die Mario files (3 stuks) stukt in? Inm welke fiels, files moeten doen ik ?
Op maandag 7 oktober 2002 22:24 schreef SmashBro het volgende:
Het Windows-thema dat je erbij krijgt is geinig
quote:Geef mij maar een console
Op maandag 7 oktober 2002 23:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zeg,..waar tieft ik die Mario files (3 stuks) stukt in? Inm welke fiels, files moeten doen ik ?
quote:LOL@ondertitel!
Op maandag 7 oktober 2002 22:24 schreef SmashBro het volgende:
Het Windows-thema dat je erbij krijgt is geinig
quote:zeg kerstman.,.,waat tygy ik die files neer ?
Op maandag 7 oktober 2002 23:13 schreef Cheiron het volgende:[..]
LOL@ondertitel!
Ik dacht dat ik die reclame had gedroomd, ik heb hem nameijk nooit weer gezien!
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 23:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
zeg kerstman.,.,waat tygy ik die files neer ?
quote:Gijs, in de cirectoiryg voor skins, denk ik ..
Op maandag 7 oktober 2002 23:23 schreef Chocobo het volgende:
kan iem,and me vertellen in welke directory ikj dit m,oet plaatsne ?
* Bastard wijnthe jeveel op hefet
Moet je nu een moeilijk spring level gaan doen in SMS kijken of dat lukt
Of uberhaupt recht lopen
quote:UJjipnm hebt geen Xp dus mondd aub. Ik zoek een directory waar ik die 2 terign files van mario in moet tioeften
Op maandag 7 oktober 2002 23:25 schreef Bastard het volgende:[..]
Gijs, in de cirectoiryg voor skins, denk ik ..
* Bastard wijnthe jeveel op hefet
quote:Mario zuigt grote tijd.
Op maandag 7 oktober 2002 23:27 schreef Chocobo het volgende:[..]
UJjipnm hebt geen Xp dus mondd aub. Ik zoek een directory waar ik die 2 terign files van mario in moet tioeften
quote:
Op maandag 7 oktober 2002 23:29 schreef Bastard het volgende:[..]
Mario zuigt grote tijd.
mag beszt gezegd woreden,,,///... met zn jklote spuit
quote:Hee he! Jij kan niet eens een theme installeren!
Op maandag 7 oktober 2002 20:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
Een nerd.
quote:Salto voorover, je hoeft niet eens echt goed te mikken (zolang je er maar recht voor staat). Wacht gewoon tot hij stilhangt. Vlak daarna
Op maandag 7 oktober 2002 21:42 schreef febster het volgende:[..]
Maar hoe precies pak je jezelf aan die hak vast want dat gaat echt gruwelijk vaak fout!
quote:Je moet nog een "Nintendo Desktop Manager" hebben HENK!
Op maandag 7 oktober 2002 23:23 schreef Chocobo het volgende:
kan iem,and me vertellen in welke directory ikj dit m,oet plaatsne ?
Die krijg je als je je GC registreert bij Nintendo (ik kan nergens m'n reg kaart vinden van dat ding. Als je em hebt mail em dan even)
quote:(EVIL GRIN) Mwhoehahahahahahaha,.......
Op dinsdag 8 oktober 2002 11:05 schreef facedown het volgende:[..]
Hee he! Jij kan niet eens een theme installeren!
quote:Mail me maar, want dan kan je het even uitleggen...........I know,.....ik suck.
Op dinsdag 8 oktober 2002 11:09 schreef facedown het volgende:[..]
Je moet nog een "Nintendo Desktop Manager" hebben HENK!
Die krijg je als je je GC registreert bij Nintendo (ik kan nergens m'n reg kaart vinden van dat ding. Als je em hebt mail em dan even)
quote:NU weet ik waarom jij een week vrij hebt genomen!
Op dinsdag 8 oktober 2002 11:09 schreef facedown het volgende:[..]
Je moet nog een "Nintendo Desktop Manager" hebben HENK!
quote:Mond! Ik Game niet eens. Ben bezig
Op dinsdag 8 oktober 2002 11:11 schreef ChOas het volgende:[..]
NU weet ik waarom jij een week vrij hebt genomen!
quote:? Je moet je GC even registreren op de Nintendo site, jeweetwel, 24:7 VIP ding, als het goed is zat bij je GC ook zo'n kaart?!?!
Op dinsdag 8 oktober 2002 11:10 schreef Chocobo het volgende:[..]
Mail me maar, want dan kan je het even uitleggen...........I know,.....ik suck.
Als je dat hebt gedaan dan kan je ook een desktop manager downloaden bij Nintendo. (op dezelfde page waar je ook je sunshine theme hebt gedownload).
IK had volgens mij geen reg kaart bij m'n GC, kan em in ieder geval niet vinden (dus kan ook niet die desktop manager downloaden). Als jij dat wel kan mail em dan even naar mij (snappie?)
quote:Laat maar, heb em inmiddels al. Hahaha, die theme is echt goed!
Op dinsdag 8 oktober 2002 11:15 schreef facedown het volgende:[..]
Als jij dat wel kan mail em dan even naar mij (snappie?)
quote:"Ik moet nog een beetje klussen" <-- Fokken, dus
Op dinsdag 8 oktober 2002 11:30 schreef facedown het volgende:[..]
Laat maar, heb em inmiddels al. Hahaha, die theme is echt goed!
quote:It takes a nerd for nerdie jobs
Op dinsdag 8 oktober 2002 11:05 schreef facedown het volgende:[..]
Hee he! Jij kan niet eens een theme installeren!
quote:precies.
Op maandag 7 oktober 2002 23:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik heb nu 31 sunshines
quote:!?!?! Voor 4 oktober dus? Dat is wel vaag
Op dinsdag 8 oktober 2002 15:56 schreef gieling.com het volgende:
Ik heb die kaart dus geregistreert (ergens ingetypt) maar het bleek dus dat ik het te vroeg had gedaan. Als ik nu (bij mario op nintendo.com) op vipprijs klik en ik voer mijn kaart numer in, zegt hij dat ie al geregistreerd staat!
quote:Yep, op 3 oktober (toen was hij er al)
Op dinsdag 8 oktober 2002 15:57 schreef facedown het volgende:[..]
!?!?! Voor 4 oktober dus? Dat is wel vaag
Maar ik heb me dus aangemeld, naar VIP blablabla gegaan. Daar de code ingetypt. En toen gaf hij een of ander vaag schermpje weer. Dus als ik nu op VIP prijs druk. En dat nummer invul. Dan staat er dit nummer is al in gebruik!
quote:Hahahahaha,.. die arme Zilvere Surfster. Wel cool dat hij die rups haalde alhoewel hij bijna in paniek raakte !
Op dinsdag 8 oktober 2002 23:17 schreef Bastard het volgende:
Job is gecleared bij silversurfer, je moet ook alles zelf doen he
quote:48 Shines
Op dinsdag 8 oktober 2002 20:36 schreef Webby het volgende:
15 sterren ... nu komen er al wat moeilijkere stukken
quote:Ik heb 'm gister gekocht (toch iets later), maar heb er zeker weten geen spijt van
Op maandag 7 oktober 2002 09:00 schreef gieling.com het volgende:[..]
1. Cool, je zal er geen spijt van krijgen!
2. Nope, volgens mij nog niet.
quote:Metroid (vroeger op SNES vet verslaafd aan
quote:?,..........hoe kan je nu al vastzitten ?
Op woensdag 9 oktober 2002 08:53 schreef Luigi het volgende:
Ik zit nu al vast. Dem, ik zuig!.
quote:Ja, ik schaam me ook dood. En 't is nog vlak in het begin ook. Krijg het gewoon NIET voor elkaar.
Op woensdag 9 oktober 2002 08:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
?,..........hoe kan je nu al vastzitten ?
Het is dus bij dat Petey Pirana gebeuren ofzo, waarbij je naar die molen toe moet, terwijl er allemaal van die verfballen naar beneden rollen. Op een gegeven moment moet je een paar gaps overbruggen met je FLUDD, de eerste twee gaan goed, maar bij de derde lopen er van die ehm, dingen, waardoor je er niet langskunt. Knal er elke keer tegenaan!
.
quote:Damn zeg,.............je moet er gewoon even omheen hooveren (Zweven met je spuit) Dit is wel erg hoor Luigi........je gaat mij toch niet vertellen dat je niet bovenaan kan komen toch ?
Op woensdag 9 oktober 2002 08:57 schreef Luigi het volgende:[..]
Ja, ik schaam me ook dood. En 't is nog vlak in het begin ook. Krijg het gewoon NIET voor elkaar.
Het is dus bij dat Petey Pirana gebeuren ofzo, waarbij je naar die molen toe moet, terwijl er allemaal van die verfballen naar beneden rollen. Op een gegeven moment moet je een paar gaps overbruggen met je FLUDD, de eerste twee gaan goed, maar bij de derde lopen er van die ehm, dingen, waardoor je er niet langskunt. Knal er elke keer tegenaan!
.
* Chocobo raad je aan om SMS te verkopen als dit level je niet lukt
quote:LOL
Op woensdag 9 oktober 2002 09:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Damn zeg,.............je moet er gewoon even omheen hooveren (Zweven met je spuit) Dit is wel erg hoor Luigi........je gaat mij toch niet vertellen dat je niet bovenaan kan komen toch ?
Maar ook oo zooo waar... Hoewel ik moet zeggen dat ik wel moeite heb/had om petey voor de tweede keer te verslaan.
quote:Hey, ik heb welgeteld ongeveer 20 minuten per dag om AL mijn spellen te spelen, plus dat ik nog onwijs moet wennen aan de controller enzo. Heb dat ding nog geen week!
Op woensdag 9 oktober 2002 09:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Damn zeg,.............je moet er gewoon even omheen hooveren (Zweven met je spuit) Dit is wel erg hoor Luigi........je gaat mij toch niet vertellen dat je niet bovenaan kan komen toch ?
.
*gaat maar weer proberen vanavond dan*
quote:Is niet gemeen bedoeld maar echt realistisch. Mario Sunshine is een waanzinnig moeilijk spel. Maar oefening baard kunst zeggen ze. Ik duidt alleen aan dat als je in die fase van het spel moeite hebt, je echt moet gaan voorbereiden.
Op woensdag 9 oktober 2002 09:01 schreef pmponer het volgende:[..]
LOL
das wel gemeen...
Maar ook oo zooo waar... Hoewel ik moet zeggen dat ik wel moeite heb/had om petey voor de tweede keer te verslaan.
Rode muntjes verzamelen. Maar als je bij pinapart. Ergens aan zo'n klim dig hangt (en onderje is de grond. dus je hangt letterlijk) En voorje zijn twee van die monsters. Hoe kan je die passeren?????? Spuiten lukt niet!
quote:Ik heb dat gedaan door die rocket nozzle op te halen aan de andere kant van het level. Waar die ingang van die grot zit daar kan je naartoe springen, klauteren, hooveren en dan heb je die mega vette rocket nozzle kan je alle muntjes zo pakken. lekker makkelijk
Op woensdag 9 oktober 2002 09:17 schreef gieling.com het volgende:
Ik moet nu bij pinapark (en ook bij de eerste portal (met dat level met die molen) (kan al die namen maar niet in mijnkop krijgen)Rode muntjes verzamelen. Maar als je bij pinapart. Ergens aan zo'n klim dig hangt (en onderje is de grond. dus je hangt letterlijk) En voorje zijn twee van die monsters. Hoe kan je die passeren?????? Spuiten lukt niet!
quote:Je moet eerst bovenlangs, dan kan je met een 'butt stomp' die monsters
Op woensdag 9 oktober 2002 09:17 schreef gieling.com het volgende:
Ik moet nu bij pinapark (en ook bij de eerste portal (met dat level met die molen) (kan al die namen maar niet in mijnkop krijgen)Rode muntjes verzamelen. Maar als je bij pinapart. Ergens aan zo'n klim dig hangt (en onderje is de grond. dus je hangt letterlijk) En voorje zijn twee van die monsters. Hoe kan je die passeren?????? Spuiten lukt niet!
quote:Patser !
Op woensdag 9 oktober 2002 11:02 schreef facedown het volgende:[..]
Je moet eerst bovenlangs, dan kan je met een 'butt stomp' die monsters
naar beneden knallen. dan weer terug naar beneden en kan je zonder problemen verder
quote:ok, tnx
Op woensdag 9 oktober 2002 11:02 schreef facedown het volgende:[..]
Je moet eerst bovenlangs, dan kan je met een 'butt stomp' die monsters
naar beneden knallen. dan weer terug naar beneden en kan je zonder problemen verder
Ik zit daar ook vast, en ik heb ook amper de tijd om SMS, SSBM, SMB, WCIII, CM01/02, en BF1942 te spelen
*PBateman1978 heeft de NGC ook pas een week
quote:Idd, de pest is dat je zoveel mogelijk spellen wilt zien, spelen en ervaren en daardoor amper tijd hebt om ze ook echt te spelen: om gek van te worden!
Op woensdag 9 oktober 2002 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Luigi : We zitten in hetzelfde schuitjeIk zit daar ook vast, en ik heb ook amper de tijd om SMS, SSBM, SMB, WCIII, CM01/02, en BF1942 te spelen
*PBateman1978 heeft de NGC ook pas een week
Ik heb SSBM nu al redelijk onder de knie, al veel tijd ingestoken, Luigi's Mansion ook, maar Mario bijv. is een beetje blijven liggen en over Rogue Squadron II hoeven we het helemaal niet te hebben! Nu heb ik nog Super Monkey Ball in de bestelling staan, daarna wacht ik wel weer ff hoor, met spellen halen! Eerst spelen!
quote:als je aan de andere kant van het hek bent kun je ze met de B knop ervanaf schoppen. Tenminste als je die beesten bedoeld die aan het hek hangen.
Op woensdag 9 oktober 2002 10:29 schreef pmponer het volgende:[..]
Ik heb dat gedaan door die rocket nozzle op te halen aan de andere kant van het level. Waar die ingang van die grot zit daar kan je naartoe springen, klauteren, hooveren en dan heb je die mega vette rocket nozzle kan je alle muntjes zo pakken. lekker makkelijk
quote:Tja.. en Monkey ball is ook echt een spel waar je wat tijd in moet stoppen voordat het makkelijk gaat.
Op woensdag 9 oktober 2002 15:00 schreef Luigi het volgende:[..]
Idd, de pest is dat je zoveel mogelijk spellen wilt zien, spelen en ervaren en daardoor amper tijd hebt om ze ook echt te spelen: om gek van te worden!
Ik heb SSBM nu al redelijk onder de knie, al veel tijd ingestoken, Luigi's Mansion ook, maar Mario bijv. is een beetje blijven liggen en over Rogue Squadron II hoeven we het helemaal niet te hebben! Nu heb ik nog Super Monkey Ball in de bestelling staan, daarna wacht ik wel weer ff hoor, met spellen halen! Eerst spelen!
quote:48?!? hoe krijg je dat voor elkaar???
Op woensdag 9 oktober 2002 18:35 schreef Chocobo het volgende:
Back to Mario.....zit nu op 48 sterren. Het wordt nu toch wel erg moeilijk hoor !
daar verbleken mijn 15 shines bij!
quote:?
Op woensdag 9 oktober 2002 18:37 schreef gieling.com het volgende:[..]
48?!? hoe krijg je dat voor elkaar???
daar verbleken mijn 15 shines bij!
Gamen ?
Gewoon doorgaan joh,........op den duur moet je er 120 halen hoor dus mijn 48 shines is ook nog NIKS !
Trouwens was ik de enige die zich verbaasde over de flinke rumble effecten bij t Mega Bowser level ?
quote:Nee, die waren echt HEEEEEL goed gemaakt! Complimentjes voor de makers
Op woensdag 9 oktober 2002 19:48 schreef febster het volgende:
Ik heb GVD net 3 kwartier achter elkaar gedaan om de Shine in t level "The Secret of the Dirty Lake" te krijgen! In de grot komen waar je zonder FLUDD moet springen enzo is niet moeilijk maar daarna
GRRRRRRRRR
en als je t dan 45 min doet dan doe je hebt op t laatst bijna met je ogen dicht
! Komt trouwens niet vaak voor dat ik na zoveel failures t blijf proberen en dus een erg gunstig teken maar SMS is geweldig
![]()
Trouwens was ik de enige die zich verbaasde over de flinke rumble effecten bij t Mega Bowser level
?
quote:ik zou wel willen maar ik heb nog andere dingen aan me hoofd. School eerst
Op woensdag 9 oktober 2002 18:44 schreef Chocobo het volgende:[..]
?
Gamen ?
Gewoon doorgaan joh,........op den duur moet je er 120 halen hoor dus mijn 48 shines is ook nog NIKS !
quote:Precies,.............ehhh,..alleen heb ik geen school meer, maar wel zeer veel respect voor jouw keuze in deze Spook !
Op woensdag 9 oktober 2002 20:44 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
ik zou wel willen maar ik heb nog andere dingen aan me hoofd. School eerst
quote:Maar wat?
Op woensdag 9 oktober 2002 20:33 schreef Chocobo het volgende:
Mario is inderdaad cool......................maar....................................................................
Level 4 van Noki Bay is ook dikke last (Iemand daar een strategie voor?).
En Level 8 van het pretpark sucks ook! Die klote balonnen.
(52 shines nu)
Wie gaat er voor de 120? Dat haal je volgens mij NOOIT
quote:Dat denk ik ook niet nee. Niet normaal als je echt 120 Shines haalt.
Op woensdag 9 oktober 2002 21:58 schreef facedown het volgende:
Wie gaat er voor de 120? Dat haal je volgens mij NOOIT
quote:Maar met 50 Shines kan je het spel uitspelen. Las ik in het boekje tenminste..
Op woensdag 9 oktober 2002 18:44 schreef Chocobo het volgende:
quote:De Caged shine Sprite
Op woensdag 9 oktober 2002 21:58 schreef facedown het volgende:
Overigens word ik helemaal gek van Level 4 in Ricco Harbor!
Ik lijk wel debiel ofzo, ik kom gewoon NIET bij die shine! GRR
quote:Nee, het level daarna, zo'n 3D spring level, ik word er GESTOORD van.
Op woensdag 9 oktober 2002 23:44 schreef febster het volgende:[..]
De Caged shine Sprite
? Is idd moeilijk maar eigenlijk ook weer erg makkelijk
moet ik hem uitleggen
?
quote:Neej, 240 blauwe muntjes haal je volgens mij al nooit. En dan nog alle
Op woensdag 9 oktober 2002 22:27 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat denk ik ook niet nee. Niet normaal als je echt 120 Shines haalt.
quote:In die toren
Op donderdag 10 oktober 2002 00:08 schreef facedown het volgende:[..]
Nee, het level daarna, zo'n 3D spring level, ik word er GESTOORD van.
Tip: als de kubussen draaien dan is lopen t antwoord en niet springen... en op t laatst met die dingen die omdraaien zeg maar moet je telkens 1 voorruit en 1 terug zodat je uiteindelijk wel je doel bereikt
(dus niet te snel naar je doel willen want dan haal je t niet)
[Dit bericht is gewijzigd door febster op 10-10-2002 00:21]
En zelfs die Petey Pirana in 1 x verslagen, dem dan voel je je wel weer even goed. Ok, ik weet het, het is nog vroeg in het spel maar ik heb nou eenmaal niet zoveel tijd om te spelen.
*trots*
quote:Die was zeker cool, maar wel simpel !
Op donderdag 10 oktober 2002 09:00 schreef gieling.com het volgende:
ik vond dat level met die mega bowser wel cool! Lekker rakketen op hem afschieten!!!
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 09:46 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die was zeker cool, maar wel simpel !
quote:Level 8 daaro in die rollercoaster is een stuk lastiger (vond ik tenminste)
Op donderdag 10 oktober 2002 09:46 schreef Chocobo het volgende:[..]
Die was zeker cool, maar wel simpel !
quote:Wat doe jij thuis eigenlijk ? Is het Mario week ? Je bent me al aardig voorbij gegaan trouwens. Ik moet er nog een heleboel. Zit nog steeds op 48 sterren !
Op donderdag 10 oktober 2002 11:00 schreef facedown het volgende:[..]
Level 8 daaro in die rollercoaster is een stuk lastiger (vond ik tenminste)
Inmiddels wel voorbij, maargoed.
quote:En ik nog steeds op 15. Ik ebn thuis, ziek, en moet voor een toets leren (voor morgen) Oftewel geen tijd voor mario
Op donderdag 10 oktober 2002 11:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat doe jij thuis eigenlijk ? Is het Mario week ? Je bent me al aardig voorbij gegaan trouwens. Ik moet er nog een heleboel. Zit nog steeds op 48 sterren !
quote:Schoolstuff, bruiloft en aan huis rommelen. Geen mario week in ieder geval! ('s avonds even, en overdag een klein uurtje o.i.d.)
Op donderdag 10 oktober 2002 11:08 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat doe jij thuis eigenlijk ? Is het Mario week ? Je bent me al aardig voorbij gegaan trouwens. Ik moet er nog een heleboel. Zit nog steeds op 48 sterren !
Voorlopig geen tijd meer denk ik, dus je kunt me weer rustig inhalen. Zit nu op 55. serena beach unlocked, tjonge, dat had ik al een tijd geleden kunnen doen! Nu heb ik 6 werelden open, volgens mij kan ik de 7de ook al openen (nog even proberen today). Maar wanneer het dan is afgelopen?
quote:Ga je trouwen ?
Op donderdag 10 oktober 2002 11:31 schreef facedown het volgende:[..]
Bruiloft.......
Weet iemand hoe je dat Living Sandbird level moet doen ? Zit je op zijn rug maar zodra hij een bocht maak flikker ik er af (kan ook niet op zijn zijkanten gaan staan ofzo)
quote:Dat moet je dus wel doen. Zodra die vertikaal gaat moet je springen en hooveren en dan op zijn kop zijn kant landen. Ik weet ook niet waarom ze Sunshine af en toe zo ongelooflijk moeilijk gemaakt hebben.
Op donderdag 10 oktober 2002 15:19 schreef febster het volgende:
Grrr zit vast in dat level met die spiegels aan dat strand!
Weet iemand hoe je dat Living Sandbird level moet doen
? Zit je op zijn rug maar zodra hij een bocht maak flikker ik er af
(kan ook niet op zijn zijkanten gaan staan ofzo)
quote:Nee ik niet!!! Dan had je het wel geweten
Op donderdag 10 oktober 2002 14:52 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ga je trouwen ?
quote:Op zich was dit nog wel te doen. Het sucked alleen, als ie gaat draaien moet je al ergens in het midden staan vlak achter de vleugels. als je naar beneden plettert gewoon springen en hooveren op z'n zijkant.
Op donderdag 10 oktober 2002 15:39 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat moet je dus wel doen. Zodra die vertikaal gaat moet je springen en hooveren en dan op zijn kop zijn kant landen. Ik weet ook niet waarom ze Sunshine af en toe zo ongelooflijk moeilijk gemaakt hebben.
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 19:02 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding]
quote:Bij Super Mario Brothers (deeltje 1 dus) op NES sprong ik zeg maar ook als Mario sprong (zelfs als ik op de bank zat
Op donderdag 10 oktober 2002 18:59 schreef Cheiron het volgende:
[afbeelding]
quote:had ik dus helemaal geen problemen mee. Had meer problemen met dat level in ricco harbor dat je over die blokken moest lopen. (35 sunshines). Jammer dat ik niet zoveel kan gamen.
Op woensdag 9 oktober 2002 23:44 schreef febster het volgende:[..]
De Caged shine Sprite
? Is idd moeilijk maar eigenlijk ook weer erg makkelijk
moet ik hem uitleggen
?
quote:Ja dat is echt leuk gedaan. Idd simpel
Op donderdag 10 oktober 2002 09:00 schreef gieling.com het volgende:
ik vond dat level met die mega bowser wel cool! Lekker rakketen op hem afschieten!!!
quote:ja die idd best wel moeilijk. Ik had 19 ballonenen en haalde het dus net niet. Ik helemaal flippen en schelden tegen me gamecube. Heeft niet geholpen, raar
Op donderdag 10 oktober 2002 11:00 schreef facedown het volgende:[..]
Level 8 daaro in die rollercoaster is een stuk lastiger (vond ik tenminste)
Inmiddels wel voorbij, maargoed.
quote:moet hem na beneden spuiten. Dus tegen hem aanspuiten totdta ie naar benede flikkert. Als ie zijn bek open trekt, dan moet je hem vol pompen en dan ligt ie gestrekt op ze bek. En dan jump ze op zijn belly met de mega jump of hoe je het ook wil noemen. 1-0 for mario
Op donderdag 10 oktober 2002 20:16 schreef HAL9000S het volgende:
Heb nu zo rond de 20 shinesprites, hoe versla je die plant in episode 5 geloof ik in het 1e level?? Dat ie ligt te pitten, en dan ontwaakt en rondjes gaat vliegen. Zwaar verslavend spel trouwens, alleen af en toe monkey ball taferelen, dat ik mijn joypadje doormidden wil breken van frustratie!!
quote:Ja, en dan moet het 3-0 worden ofzo. Klote veld dat, niet dat je dood gaat, maar wel dat het zo achterlijk lang duurt
Op donderdag 10 oktober 2002 20:21 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
moet hem na beneden spuiten. Dus tegen hem aanspuiten totdta ie naar benede flikkert. Als ie zijn bek open trekt, dan moet je hem vol pompen en dan ligt ie gestrekt op ze bek. En dan jump ze op zijn belly met de mega jump of hoe je het ook wil noemen. 1-0 for mario
quote:Haha.. Niet dat je GameCube dan even zegt: "Vooruit dan, hier heb je je klote Shine en laat me verder met rust"
Op donderdag 10 oktober 2002 20:19 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
ja die idd best wel moeilijk. Ik had 19 ballonenen en haalde het dus net niet. Ik helemaal flippen en schelden tegen me gamecube. Heeft niet geholpen, raar
.
19 sucked. ik heb ook 19 gehad (en 14 en 10 en 18 en 17 en 14 en 16 en 15 en 15 en ... en ... en ... 20! yes!)
quote:Zit nu precies op de helft. 60.
Op donderdag 10 oktober 2002 19:49 schreef Steeeeven het volgende:
Mario 64 had ik wel 120 SterrenZal nu dus ook wel lukken
Ooit...
Maar 120 wordt echt een serieus probleem!
Op zich zou ik em nou al bijna uit kunnen spelen denk ik
Een hoop shines heb je niet echt nodig...
Het is in de harbor en ik moet 8 muntjes pakken binnen 2 minuten, maar die beestjes gaan zo hard over dat water dat ik vrij snel overal tegen aan bots. Meteen ook mol,..........erg vreemd en irri.
Tevens even naar die avondwereld gegaan. Ben de naam even kwijt. Ik moet die Bow's geloof ik aan hun ketting trekken nadat ik ze geblust heb, maar heb nog niet echt een idee waar ze naar toe moeten.
Ook die eindbaas onder water (Tanden clean baas) was erg irritant,....voornamelijk omdat de besturing onderwater nogal zuigt. Verder gaat het wel lekker.
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 09:21 schreef Luigi het volgende:
4 Shines!.
(niet lachen)
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 09:29 schreef Luigi het volgende:[..]
Nouwwwwwwwwwwwwww!
.
quote:'t Is okay
Op vrijdag 11 oktober 2002 09:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Sorry,... bedoelde het niet zo.
Het is zelfs zo erg dat ik een N64 gekocht hebt van de week met de 2 beste games ter wereld. (Mario 64 en Zelda "Ocarina of Time") Nu ben ik dus deze games aan het spelen en ik wil vragen of iemand me kan uitleggen waarom ik Mario 64 10x zo cool vind.
Tevens ben ik benieuwd waarom ik nog een spel gevonden en gekocht heb wat beter is dat Sunshine. (Conker's Bad Fur Day) gemaakt door Rare op de N64 is waanzinnig. Wat een avontuur. Sorry, maar ik moest dit even kwijt. No offence aan de SMS gamers, het spel is namelijk geweldig hoor, maar ik kan je nu al vertellen dat ik dit spel uitspeel (en niet met 120 Shines) en dan nooit meer aanraak.
quote:Het probleem met dat hij op zijn kant gaat heb ik niet, maar ik kan het 8ste rode muntje niet vinden
Op donderdag 10 oktober 2002 15:39 schreef Chocobo het volgende:[..]
Dat moet je dus wel doen. Zodra die vertikaal gaat moet je springen en hooveren en dan op zijn kop zijn kant landen. Ik weet ook niet waarom ze Sunshine af en toe zo ongelooflijk moeilijk gemaakt hebben.
tevens heb ik nu de 20 shines en die regenboog straal de lucht in, maar wat kan je met die regenboog?
[Dit bericht is gewijzigd door Webby op 11-10-2002 20:05]
quote:De sandbird is al gelukt nu
Op vrijdag 11 oktober 2002 19:52 schreef Webby het volgende:[..]
Het probleem met dat hij op zijn kant gaat heb ik niet, maar ik kan het 8ste rode muntje niet vinden
tevens heb ik nu de 20 sorites en die regenboog straal de lucht in, maar wat kan je met die regenboog?
quote:Dat lukt me dus verdomme nog echt neit
Op donderdag 10 oktober 2002 20:17 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Ja dat is echt leuk gedaan. Idd simpel
quote:De gc met rust laten zal ik nooit doen
Op donderdag 10 oktober 2002 22:10 schreef facedown het volgende:[..]
Haha.. Niet dat je GameCube dan even zegt: "Vooruit dan, hier heb je je klote Shine en laat me verder met rust"
quote:Daar ben ik ook. Heb alle twee de levels maar 1x geprobeerd. Ik heb de reden al verteld waarom ik niet zoveel tijd heb.
Op vrijdag 11 oktober 2002 09:15 schreef Chocobo het volgende:
Waar ik nu echt last van heb zijn die irritante levels. Zo zit ik nu bij een Shine..........aarrrggghhhh.Het is in de harbor en ik moet 8 muntjes pakken binnen 2 minuten, maar die beestjes gaan zo hard over dat water dat ik vrij snel overal tegen aan bots. Meteen ook mol,..........erg vreemd en irri.
Tevens even naar die avondwereld gegaan. Ben de naam even kwijt. Ik moet die Bow's geloof ik aan hun ketting trekken nadat ik ze geblust heb, maar heb nog niet echt een idee waar ze naar toe moeten.
quote:
Op vrijdag 11 oktober 2002 09:21 schreef Luigi het volgende:
4 Shines!.
(niet lachen)
quote:Idem
Op vrijdag 11 oktober 2002 20:05 schreef Webby het volgende:[..]
De sandbird is al gelukt nu
quote:Mario 64 was revolutionair. Hij speelde ook lekkerder vond ik (de camera schoot niet zo snel achter je aan, maar SMS is waarschijnlijk verziekt door al die Tomb Raider kloons). Ik vind het raar dat je zulke hoge verwachtingen had van SMS, ikzelf had die bijvoorbeeld totaal niet (alhoewel ik M64 een briljant spel vond), het zag er uit als meer van hetzelfde en had ook niet zulke hoge scores gekregen.
Op vrijdag 11 oktober 2002 09:49 schreef Chocobo het volgende:
Ik wil wel even wat kwijt. Na jaren gewacht te hebben op Super Mario Sunshine en ik hem dan toch eindelijk heb, heb ik toch een beetje last. Iedereen ondertussen weet nu wel dat ik Sunshine wel cool vind maar niet super waanzinnig.Het is zelfs zo erg dat ik een N64 gekocht hebt van de week met de 2 beste games ter wereld. (Mario 64 en Zelda "Ocarina of Time") Nu ben ik dus deze games aan het spelen en ik wil vragen of iemand me kan uitleggen waarom ik Mario 64 10x zo cool vind.
quote:Ik hoop dat de volgende Mario teruggaat naar Dinoland om daar Bowser in elkaar te slaan en kastelen te betreden, bossen binnen treed en groot wordt als hij een goddamme paddestoel eet. Die Mario zoek ik.
Op zaterdag 12 oktober 2002 00:08 schreef speknek het volgende:[..]
Mario 64 was revolutionair. Hij speelde ook lekkerder vond ik (de camera schoot niet zo snel achter je aan, maar SMS is waarschijnlijk verziekt door al die Tomb Raider kloons). Ik vind het raar dat je zulke hoge verwachtingen had van SMS, ikzelf had die bijvoorbeeld totaal niet (alhoewel ik M64 een briljant spel vond), het zag er uit als meer van hetzelfde en had ook niet zulke hoge scores gekregen.
quote:is dat met die kwallen? Ben ff de naam kwijt van die beesten. Maar ik vind heb helemaal niet moeijlijk.
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:54 schreef Chocobo het volgende:
De Sand Bird zoog. Klote level.............ik moet nu die 8 munten nog steeds in de Harbor pakken binnen 2 minuten.....zwaar irri dat je meteen mol bent als je ook maar even botst.
quote:me 2
Op zaterdag 12 oktober 2002 10:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik hoop dat de volgende Mario teruggaat naar Dinoland om daar Bowser in elkaar te slaan en kastelen te betreden, bossen binnen treed en groot wordt als hij een goddamme paddestoel eet. Die Mario zoek ik.
En ook dus 19 sterren!
quote:Ik nu rond de 60 Shines,.............(ik ga hem zo snel mogelijk uitspelen,...ben het zat)
Op zaterdag 12 oktober 2002 16:49 schreef Webby het volgende:
Ik zit nu op 27 shines ... heel dat beach level heb ik completed ... heb yoshi en de turbo dash nozzle
quote:42 sunshines. Zit nu op dat beach level dat je die meloen bij dat huisje moet brengen. Best irri moet ik zeggen. Dat is trouwens ook het laatste level van galatto beach
Op zaterdag 12 oktober 2002 23:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik nu rond de 60 Shines,.............(ik ga hem zo snel mogelijk uitspelen,...ben het zat)
quote:Het hele spel vind ik nu irri worden !
Op zaterdag 12 oktober 2002 23:46 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
42 sunshines. Zit nu op dat beach level dat je die meloen bij dat huisje moet brengen. Best irri moet ik zeggen. Dat is trouwens ook het laatste level van galatto beach
quote:Ach klaar, Super Mario World 2 en Mario 64 (de twee voorlopers, paper mario heb ik nooit gespeeld) waren allebei geweldig leuke spellen. Dit is dan de eerste die minder is.
Op zaterdag 12 oktober 2002 23:53 schreef Bastard het volgende:
Ik ken mensen die Mario in de lucht prezen en mij voor leek uitmaakte als ik zei dat Mario klaar was.
quote:Klopt,..deze is minder....ik heb vandaag trouwens Paper Mario op mijn N64 besteld.............!
Op zaterdag 12 oktober 2002 23:57 schreef speknek het volgende:[..]
Ach klaar, Super Mario World 2 en Mario 64 (de twee voorlopers, paper mario heb ik nooit gespeeld) waren allebei geweldig leuke spellen. Dit is dan de eerste die minder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |