Anyhow,...........iemand het spel al gehaald ?
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 01-10-2002 14:38]
btw ik heb de demo heel ff gespeeld bij de bart smit
quote:url....
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:36 schreef Chocobo het volgende:
Althans,.......dat las ik op een aantal forum's.
Ik hou het voorlopig nog maar even bij mijn PS2. Komt genoeg leuks op uit.
quote:Naast mediamarkt zit E-plaza (is een onderdeel van de Bart Smit keten). het zou kunnen dat ze hem daar al hebben. ben deze week nog niet in de stad geweest.
Op dinsdag 1 oktober 2002 14:36 schreef Chocobo het volgende:
Er wordt beweert dat een winkel in Rotterdam het spel al verkoopt. Naast de MM zegt iedereen, maar ik ken Rotterdam niet.
quote:Volgens mijj was het inderdaad die winkel.........hier een stuk log van dat forum.
Op dinsdag 1 oktober 2002 15:07 schreef Hubo het volgende:[..]
Naast mediamarkt zit E-plaza (is een onderdeel van de Bart Smit keten). het zou kunnen dat ze hem daar al hebben. ben deze week nog niet in de stad geweest.
Forum / Nintendo / SUPER MARIO SUNSHINE
Chris | 1-10-2002 | 12:37:08
Super....Geweldig.....Briljant....Komisch.....Mooi....Super, oh, dat had ik al gezegd.... Maargoed, ik heb hem, en deze game is Da Bomb!
Scarface | 1-10-2002 | 12:55:11
waar heb je he,m vandaan? is hij al uit?
Chris | 1-10-2002 | 13:01:14
een vage games winkel in R'dam had hem al...bij de media markt in de buurt, maar grote kans datie morgen of vandaag ook bij de freerecords ligt!!!
Koop eerst volgende week Sega Soccer Slam
MAAARRR de FRS zei dat ze hem dinsdag waarschijnlijk kregen en aangezien ik al bijna 2 weken de winkel platloop en ik hoop dus dat ik hem morgen krijg als ze hem hebben maar ik denk dat ik daar voor veel zal moeten slijmen... Ze zijn namelijk bang dat je Nintendo belt ofzo of t hoofdkantoor en dan krijgen ze de eerste maanden geen Nintendo producten meer (was de intertoys overkomen en die verkopen de spellen dus NIET voor 4 oktober) vandaar maar morgen ga ik bidden en daar
quote:Je bedoeld zeker de 259,- Euro kostende pack met een Gamecube, SMS en een memcard ?
Op dinsdag 1 oktober 2002 18:56 schreef Luigi het volgende:
Ziet er goed uit. Als er een leuke aanbieding komt voor een GC + SMS, dan ga ik 'm zeker halen!
quote:Ehhhhhhhhhhhh. Ja. Zoiets.
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
Je bedoeld zeker de 259,- Euro kostende pack met een Gamecube, SMS en een memcard ?
quote:Tip: 259 Euro is nog duur.
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:08 schreef Luigi het volgende:[..]
Ehhhhhhhhhhhh. Ja. Zoiets.
. Dem.
MM kosten zijn: GC 169, Memcard 20, SMS, 50 = 240 Euro
quote:Mja, dat had ik ondertussen ook al uitgerekend. Maar bedankt voor de waarschuwing. Ik ga toch pas tijdens de HCC kopen denk ik. Misschien dat de prijzen dan alweer iets gezakt zijn.
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:20 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tip: 259 Euro is nog duur.
quote:Morgen gaat nu het gerucht. We wachten af.
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:21 schreef Luigi het volgende:[..]
Mja, dat had ik ondertussen ook al uitgerekend. Maar bedankt voor de waarschuwing. Ik ga toch pas tijdens de HCC kopen denk ik. Misschien dat de prijzen dan alweer iets gezakt zijn.
quote:Laat dat gerucht nou correct zijn
Op dinsdag 1 oktober 2002 22:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Morgen gaat nu het gerucht. We wachten af.
quote:waar kan je dan een gc halen voor 169? Hier in arnhem is ie volgens mij overal 219,-
Op dinsdag 1 oktober 2002 19:20 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tip: 259 Euro is nog duur.
quote:Zie tweakers pricewatch, gameshop.nl heeft 'm voor 169 euro.
Op woensdag 2 oktober 2002 15:31 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
waar kan je dan een gc halen voor 169? Hier in arnhem is ie volgens mij overal 219,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |