Douchezequote:Op donderdag 14 november 2013 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed he
En nu ga ik douchen want koud
Doeg
hier nog wat extra warmtequote:Op donderdag 14 november 2013 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed he
Doeg
Goed planquote:Op donderdag 14 november 2013 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed he
Doeg
Bossiequote:
quote:
douche ze lolaquote:Op donderdag 14 november 2013 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed he
Doeg
quote:
alleen aan lolaquote:
te hard gequote:
quote:
quote:
Jij bent spring in het veld?quote:
Die kat was leuk he?quote:
dat scheelde ook maar 10 secondenquote:
Ik ben Kally, de rest vraag je hier maarquote:
Ik zat te eten toen ik het keek, ik stikte bijnaquote:
vind ik leukquote:Op donderdag 14 november 2013 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben Kally, de rest vraag je hier maar
Dat kun je beter niet doenquote:Op donderdag 14 november 2013 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat te eten toen ik het keek, ik stikte bijna
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:42 schreef Inkomen het volgende:
Jezus, nu word ik moe van mijzelf, tijd voor wat sterkers.
Get on the beers sonquote:Op donderdag 14 november 2013 22:42 schreef Inkomen het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:42 schreef Inkomen het volgende:
Niet gedaan, ik heb nog een date te goed met jou in Londen, tot die tijd blijf ik levenquote:
Sounds like a plan!quote:Op donderdag 14 november 2013 22:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet gedaan, ik heb nog een date te goed met jou in Londen, tot die tijd blijf ik leven
ik heb hem in de OP van de KPD SC gezetquote:Op donderdag 14 november 2013 22:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat te eten toen ik het keek, ik stikte bijna
Het origineel duurt 10 uurquote:Op donderdag 14 november 2013 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hem in de OP van de KPD SC gezet
ik heb de korte versie maar in de OP gezetquote:
Wow, dat is wel sterk spul danquote:Op donderdag 14 november 2013 22:45 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Geen bieren onder de 9% in huis
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |