verkeerde straat of verkeerde nummer?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Matig om eerlijk te zijn. iig 1 brief verkeerd bezorgd
Verkeerde straatquote:Op donderdag 14 november 2013 18:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
verkeerde straat of verkeerde nummer?
Succesquote:Op donderdag 14 november 2013 18:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo maar eens douchen en scheren en dan even naar de advocaat en burgemeester toe
even een paar dingen navragen en een paar klachten indienen
Dus nog steeds beter gelopen dan 99% van de postbodes in Nederlandquote:Op donderdag 14 november 2013 18:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Matig om eerlijk te zijn. iig 1 brief verkeerd bezorgd
dat gebeurt wel vakerquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zijn wel meer mensen die mekaar hier niet moeten![]()
maar van de meeste merk je het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dat zal ik ook wel nodig hebbenquote:
Helemaal mee eensch bosquote:Op donderdag 14 november 2013 18:41 schreef Bos81 het volgende:
Tja het bestaat gewoon niet, dat iedereen elkaar mag. Er is altijd wel 1 persoon waarmee je niet klikt of zelfs botst. Het is vervelend, maar waar. En dan kun je het beste elkaar negeren ipv kritiek te geven e.d.
kloptquote:Op donderdag 14 november 2013 18:41 schreef Bos81 het volgende:
Tja het bestaat gewoon niet, dat iedereen elkaar mag. Er is altijd wel 1 persoon waarmee je niet klikt of zelfs botst. Het is vervelend, maar waar. En dan kun je het beste elkaar negeren ipv kritiek te geven e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 november 2013 19:12 schreef DaMart het volgende:
Hey GF, krijg jij deze klacht nou ook wel eens op de werkvloer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gelukkig niet![]()
maar fix de OP eens even
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Typisch zo'n titel die de lading niet dekt.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
gelukkig niet![]()
maar fix de OP eens even
het boeit me verder ook niet zo, als mensen elkaar niet mogen is dat voor mij alleen leuk als ik het wél merkquote:Op donderdag 14 november 2013 18:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
er zijn wel meer mensen die mekaar hier niet moeten![]()
maar van de meeste merk je het niet
Trutquote:Op donderdag 14 november 2013 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het boeit me verder ook niet zo, als mensen elkaar niet mogen is dat voor mij alleen leuk als ik het wél merk![]()
Ik kom soms echt de raarste achternamen tegen tijdens het werk. Voornamen trouwens ookquote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je zal toch maar slettenhaar heten![]()
Okeequote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
behalve als ze míj niet mogen uiteraard
Lijkt mij toch een gegronde reden voor een naamswijzigingquote:Op donderdag 14 november 2013 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je zal toch maar slettenhaar heten![]()
er is juist wel gedektquote:Op donderdag 14 november 2013 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Typisch zo'n titel die de lading niet dekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |