Ah kijk, rellen zonder dat ik van mijn vaste stek hoef te verlaten.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Serieus? Posts uit een ander topic gaan lopen plakken hier? En dan denk je dat ik hap?
[ afbeelding ]
Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah kijk, rellen zonder dat ik van mijn vaste stek hoef te verlaten.![]()
Boh, die zin doet zelfs pijn aan mijn ogen.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen.
Waaraan kan je zien dat ik jaloers ben trouwens?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:50 schreef Scorpie het volgende:
'Het doet mij echt niks hoor wat mensen denken over mij, maar toch ga ik het in een ander topic erover hebben'.
Tuurlijk meid, iemand die tegen je zegt dat je je als een mongool gedraagt hapt. Hoe is het in groep 5?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat ben je nu al aan het doen
Oh, en waar gedraag ik mij als een mongool?quote:Op donderdag 14 november 2013 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk meid, iemand die tegen je zegt dat je je als een mongool gedraagt hapt. Hoe is het in groep 5?
Aan je hoofd.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waaraan kan je zien dat ik jaloers ben trouwens? [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik dacht dat je het over mijn zin had, ik snapte er niks van.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Boh, die zin doet zelfs pijn aan mijn ogen.![]()
Ik flikker er nog wel een bak koffie bij.
Overal.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh, en waar gedraag ik mij als een mongool?
Ja, als iemand al mensen mongool gaat noemen, is hij aan het happen. Een schoolvoorbeeld van happen is dat.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tuurlijk meid, iemand die tegen je zegt dat je je als een mongool gedraagt hapt. Hoe is het in groep 5?
Wanneer je met je keeltje vol zaad naar de wasbak sprint. Maar ik vergeef het je elke keer weer.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hier, vooral in de avonduren.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zit niet genoeg piemel in.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar is volgens mij niks mis mee hoor.
discussie vind ik leuk hoor, maar wel eerlijk blijven he.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar is volgens mij niks mis mee hoor.
Ja?quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wanneer je met je keeltje vol zaad naar de wasbak sprint. Maar ik vergeef het je elke keer weer.
quote:Op donderdag 14 november 2013 13:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hier, vooral in de avonduren.
quote:
Halloquote:Op donderdag 14 november 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
discussie vind ik leuk hoor, maar wel eerlijk blijven he.
* BaasBanaan vlucht achter de bank.quote:
Wat?quote:
Zie het als een objectieve observatie.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:56 schreef Snowbells het volgende:
Nee maar echt, iemand die ik nog nooit heb gezien die me een mongool noemtwat is deze
Lol.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ziet er gewoon niet uit dat je met je hoofd achterover al gorgelend de overloop over rent en soms de open douchedeur vol in je gezicht krijgt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |