JAAA NU WETEN WE HET WEL MET JE SEGA SHIT.quote:Op donderdag 14 november 2013 20:01 schreef Moira. het volgende:
MLN / Seeegaaaaaaaaa: Mega Drive #2
Deze post
Helemaal vergeten![]()
GA HET SPELENquote:Op donderdag 14 november 2013 20:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
JAAA NU WETEN WE HET WEL MET JE SEGA SHIT.
keihard loesoequote:Op donderdag 14 november 2013 20:13 schreef badtripbob het volgende:
Pep, jonko, en harde tekno door de speaker.
Dit is pas de eerste nacht het wordt nog veel zieker
Sta lekker strakjes door die snelle nakjes
In de neus ermee, he he he, en dan een hasj joint erbij dan zeg ik geen nee
En dan zo ff naar de coffeeshops voor een bagga wiet en daarna op naar nacht nummer twee
Moet je echt elke keer hier melden dat je pep aan het snuiven bent?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:13 schreef badtripbob het volgende:
Pep, jonko, en harde tekno door de speaker.
Dit is pas de eerste nacht het wordt nog veel zieker
Sta lekker strakjes door die snelle nakjes
In de neus ermee, he he he, en dan een hasj joint erbij dan zeg ik geen nee
En dan zo ff naar de coffeeshops voor een bagga wiet en daarna op naar nacht nummer twee
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
weet nog wel wat beters voor instant blijheid![]()
![]()
![]()
laat snow met rust ik waarschuw je niet nog eensquote:
instant bangheidquote:Op donderdag 14 november 2013 20:21 schreef Beach het volgende:
[..]
laat snow met rust ik waarschuw je niet nog eens
La artista.quote:
Mensen melden toch ook zowat elke joint die ze roken?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je echt elke keer hier melden dat je pep aan het snuiven bent?
quote:Op donderdag 14 november 2013 20:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mensen melden toch ook zowat elke joint die ze roken?En ik wil posten maar heb niet veel anders te melden
Ga vanavond of vannacht denk ik een nieuw hoofdstuk of hoofdstukken toevoegen aan mijn verhaalquote:
Nee ik ben niet zo'n leestypequote:Op donderdag 14 november 2013 20:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ga vanavond of vannacht denk ik een nieuw hoofdstuk of hoofdstukken toevoegen aan mijn verhaalHeb je hem al gelezen?
fapfapfapfapfapfapfapfapquote:Op donderdag 14 november 2013 20:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
weet nog wel wat beters voor instant blijheid![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |