abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 november 2013 @ 10:05:29 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_133404239
rechter: Doodstraf!
ter dood veroordeelde: Wacht ik geef mijn organen aan mijn moeder!
rechter: Ah, dat is lief, geen doodstraf!
Niet meer ter dood veroordeeld:
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 19 november 2013 @ 10:42:28 #77
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_133404996
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 13:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

BELACHELIJK!

En dat om het leven van de moeder van een KINDERVERKRACHTER en KINDERMOORDENAAR te redden.

Dat dit kan in de VS!
Die moeder heeft er niks mee te maken, of moeten we net als in Noord Korea iedereen van de familie maar straffen als een gestoorde neef zoiets verschrikkelijks doet
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
  dinsdag 19 november 2013 @ 18:34:25 #78
66083 Platina
78th Element
pi_133418299
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 07:41 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd. Wedden dat als je jonge kinderen hebt, je echt wel een orgaan van een ander aanneemt als je daarmee kan blijven leven. Je gelooft me vast niet maar het is wel zo.
Ga alsjeblieft je eigen gevoelens op iemand anders projecteren. Sommige mensen hebben wel een ruggegraat en houden zich aan hun levensovertuiging.
pi_133419818
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:34 schreef Platina het volgende:

[..]

Ga alsjeblieft je eigen gevoelens op iemand anders projecteren. Sommige mensen hebben wel een ruggegraat en houden zich aan hun levensovertuiging.
Op een internetforum ruggengraat hebben is dan ook even net iets makkelijker dan wanneer je daadwerkelijk in een dergelijke situatie zit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 19 november 2013 @ 20:03:09 #80
66083 Platina
78th Element
pi_133421496
Vind dat nogal een kulargument, moet je het eerst allemaal persoonlijk meegemaakt hebben voordat men gelooft dat je het ook daadwerkelijk doet.

Misschien verander ik van gedachte, misschien niet. Maar aangezien ik het niet meer na kan vertellen wanneer het daadwerkelijk gebeurt moeten jullie er maar van uit gaan dat ik bij mijn standpunt blijft.
pi_133666103
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 06:06 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Hou er nou gewoon mee op, je bent jezelf redelijk voor lul aan het zetten :')
als een trollpoging mislukt moet je niet ineens gaan doen alsof je het allemaal meent, dat maakt het des te sneuer ;)
Als nadenken te moeilijk voor je is, bemoei je er dan gewoon niet mee.
En wanneer je vocabulaire te kort schiet, vlucht dan aub niet in het uitschelden.
pi_133666146
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 06:35 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Als er inderdaad geen donoren zijn dan houdt het helaas op. Maar iemand anders dood laten gaan om misschien iemand anders te redden is niet alleen onethisch (hippocrates etc), maar ook erg onlogisch.

En nee, ik geloof niet in de doodstraf, dus wat mij betreft krijgen ook criminelen een donororgaan. Daar hoort geen morele keuring aan vooraf te gaan.

Financiėle hulp? Geld kan ik zelf goed gebruiken. Als ik dood ben heb ik mijn organen toch niet meer nodig, dus mij maakt het dan niet uit. Koop ik geen schuldgevoel mee af, ik vind het gewoon geen probleem. Mooi toch, kan iemand wat langer leven.
Nou ik mijn best gedaan om je achterliggende reden(en) bij jou eruit te trekken. Maar ik heb niks kunnen vinden. Ik heb in ieder geval wel weer wat meer inzicht gekregen, dus daarvoor kan ik je dan wel weer bedanken. We zijn het dan niet met elkaar eens, maar ik respecteer zeker wel je geduld dat je bleef reageren. Dat siert je (en daar kunnen anderen nog wat van leren).
pi_133666210
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:34 schreef Platina het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens. Helaas geloven sommige mensen ons niet. En mijn ervaring leert dat een deel van die mensen ook helemaal niet het vermogen heeft om het te kunnen geloven.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:03 schreef Platina het volgende:
Misschien verander ik van gedachte, misschien niet. Maar aangezien ik het niet meer na kan vertellen wanneer het daadwerkelijk gebeurt moeten jullie er maar van uit gaan dat ik bij mijn standpunt blijft.
En ja, we zouden van gedachte kunnen veranderen, maar van mezelf weet ik dat de kans enorm klein is. Een paar familieleden hadden een soortgelijke keuze en veranderden ook niet van keuze. Ze stonden op een bepaalde manier in het leven, waarbij kwaliteit telde en niet kwantiteit.
pi_133666352
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 02:47 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Helaas geloven sommige mensen ons niet. En mijn ervaring leert dat een deel van die mensen ook helemaal niet het vermogen heeft om het te kunnen geloven.

[..]

En ja, we zouden van gedachte kunnen veranderen, maar van mezelf weet ik dat de kans enorm klein is. Een paar familieleden hadden een soortgelijke keuze en veranderden ook niet van keuze. Ze stonden op een bepaalde manier in het leven, waarbij kwaliteit telde en niet kwantiteit.
Het wil niet zeggen dat alleen dat de juiste keuze is (of je dat geclaimd hebt weet ik niet ik heb alleen net deze gequote post gelezen), perceptie en meningen, inzicht. Dit is allemaal anders voor elk individu en daarom zullen er altijd mensen zijn die voor beide kanten kiezen.

Neem nou als voorbeeld een populaire schrijver die bezig is met een razend populaire serie van boeken, ver gezocht voorbeeld maar goed.

Kwantiteit zou in dat geval heel goed van pas komen, tenminste om mensen die zijn/haar werk adoreren niet teleur te stellen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Skillstorm op 27-11-2013 03:18:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')