quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SnowiejowiejowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:De bekkenstoot
Wij masturberen met de bekkenstoot
Jezelf helpen zonder je hand te keren
Voordeel is het hoeft niet bloot
Masturberen kan je leren van deze heren.
Schurend met mijn bekken op de matras
Help ik mijzelf helemaal in mijn sas
Soms mijn matras, soms met een kruik
Niets is te gek maar altijd op mijn buik.
Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 14 november 2013 03:03 schreef Sardu het volgende:
Godver skele Ama.![]()
Round 3, FINISH HIM!!!
Round 3 was wel altijd wanneer shit echt serieus werd.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:03 schreef Sardu het volgende:
Godver skele Ama.![]()
Round 3, FINISH HIM!!!
Meh, beetje sneu van de reeks nu.quote:
*evil laugh*quote:Op donderdag 14 november 2013 03:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meh, beetje sneu van de reeks nu.![]()
Denk geef een heads up voordat een drol er weer iets grappigs van maakt.
Vrouwen begrijpen dat niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Round 3 was wel altijd wanneer shit echt serieus werd.
SNES-controller in mijn geval. Maar intense shit was dat inderdaad.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vrouwen begrijpen dat niet.
Zat je dan met je bezweette knuistjes om die sega 16-bit controller enthousiast te zijn.
Zere nek, joint op en zometeen onder de lakens.quote:
Ja, ik ben er nog.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:06 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds op Fok? 10 jaar geleden was je ook overactief.
Wie ben jijquote:Op donderdag 14 november 2013 03:06 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds op Fok? 10 jaar geleden was je ook overactief.
Die mocht ik nooit.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
SNES-controller in mijn geval. Maar intense shit was dat inderdaad.
quote:Op donderdag 14 november 2013 03:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die mocht ik nooit.![]()
Ik sparen voor een snes en toen kreeg mijn neefje er 1 voor zijn verjaardag. Toen een zooi games gekocht van die spaarcenten.
Ghehequote:Op donderdag 14 november 2013 03:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]Beetje zijn SNES annexeren dus?
Ja zere nek heb ik dus ook...ben nu ff van houding veranderdquote:Op donderdag 14 november 2013 03:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zere nek, joint op en zometeen onder de lakens.
Dat herken ik weer niet. Hier was het slechts een enkeling die een Mega Drive of iets anders dan een SNES had.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Ach zo ging dat destijds. Ik een nes en sega, buurjongen ook een nes, andere buurjongrn een amiga, weer een ander atari. Neefje een snes, andere buurjongen een psone. Zo kwam je overal en kon je op elke console spelen.
Geeft niet, eigenlijk geef ik geen neuk om de TT maar was wel leuk geweest voor in de topicgeschiedenis.quote:Op donderdag 14 november 2013 03:09 schreef Amarantha het volgende:
Sorry Sardu voor het verneuken van je TT![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |