SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op normaal/standaard Turks brood zitten geen kruiden. Jij hebt het over een ander soort (Turks) brood denk ik. Weet je hoe het heet?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:00 schreef RetRy32 het volgende:
Weet iemand hier welke kruiden er op Turks brood worden gedaan?
Zit altijd zo'n lekkere nasmaak aan bij dat brood van mijn lokale Turk z_z...
Op het brood? Ik kan mij alleen sesamzaadjes bedenken (pide, lavaş). Maar dat is gern kruiden.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:00 schreef RetRy32 het volgende:
Weet iemand hier welke kruiden er op Turks brood worden gedaan?
Zit altijd zo'n lekkere nasmaak aan bij dat brood van mijn lokale Turk z_z...
Yup. Maar deze is gesplitst op de Nederlandse samenleving en is ietsssss anders gedaan. Vond 't confronterend, blijkbaar ben ik ook een fucking rascist.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
^Dat experiment is toch al zo'n tig keer eerder gedaan (in Amerika)? Heb het vaak op TV gezien iig.
Duitse-Turken haat ik... en de presentatie_frau van dit programma is er eentjequote:Op donderdag 14 november 2013 09:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yup. Maar deze is gesplitst op de Nederlandse samenleving en is ietsssss anders gedaan. Vond 't confronterend, blijkbaar ben ik ook een fucking rascist.
Franse en Belgische Turkse meisjes.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Duitse-Turken haat ik... en de presentatie_frau van dit programma is er eentje![]()
Bijna net zo erg om voor een Duitse-Turk aangezien te worden in TR
Nee, wel deelsquote:Op donderdag 14 november 2013 11:14 schreef Stimorol- het volgende:
Wammes, jij bent toch gewoon Hollander?
Die accentjesquote:Op donderdag 14 november 2013 12:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Franse en Belgische Turkse meisjes.Hier in Emirdag tenminste.
Nee, ik ben geen aleviet.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, wel deels
Jij bent Aleviet, si?
Je hebt op youtube ook aapjes die kikkers als fleshlight gebruiken.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je hebt op youtube ook aapjes die kikkers als fleshlight gebruiken.
@5;27 komt gewoon een levend eendje uit zijn ei.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |