SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op normaal/standaard Turks brood zitten geen kruiden. Jij hebt het over een ander soort (Turks) brood denk ik. Weet je hoe het heet?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:00 schreef RetRy32 het volgende:
Weet iemand hier welke kruiden er op Turks brood worden gedaan?
Zit altijd zo'n lekkere nasmaak aan bij dat brood van mijn lokale Turk z_z...
Op het brood? Ik kan mij alleen sesamzaadjes bedenken (pide, lavaş). Maar dat is gern kruiden.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:00 schreef RetRy32 het volgende:
Weet iemand hier welke kruiden er op Turks brood worden gedaan?
Zit altijd zo'n lekkere nasmaak aan bij dat brood van mijn lokale Turk z_z...
Yup. Maar deze is gesplitst op de Nederlandse samenleving en is ietsssss anders gedaan. Vond 't confronterend, blijkbaar ben ik ook een fucking rascist.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
^Dat experiment is toch al zo'n tig keer eerder gedaan (in Amerika)? Heb het vaak op TV gezien iig.
Duitse-Turken haat ik... en de presentatie_frau van dit programma is er eentjequote:Op donderdag 14 november 2013 09:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yup. Maar deze is gesplitst op de Nederlandse samenleving en is ietsssss anders gedaan. Vond 't confronterend, blijkbaar ben ik ook een fucking rascist.
Franse en Belgische Turkse meisjes.quote:Op donderdag 14 november 2013 09:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Duitse-Turken haat ik... en de presentatie_frau van dit programma is er eentje![]()
Bijna net zo erg om voor een Duitse-Turk aangezien te worden in TR
Nee, wel deelsquote:Op donderdag 14 november 2013 11:14 schreef Stimorol- het volgende:
Wammes, jij bent toch gewoon Hollander?
Die accentjesquote:Op donderdag 14 november 2013 12:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Franse en Belgische Turkse meisjes.Hier in Emirdag tenminste.
Nee, ik ben geen aleviet.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, wel deels
Jij bent Aleviet, si?
Je hebt op youtube ook aapjes die kikkers als fleshlight gebruiken.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 22:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je hebt op youtube ook aapjes die kikkers als fleshlight gebruiken.
@5;27 komt gewoon een levend eendje uit zijn ei.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 08:51 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand op werk zag dat ik op fok! zat.![]()
![]()
350 euro. http://tweakers.net/price(...)book-t100-grijs.html.quote:Besturingssysteem: Windows 8
Beeld
Schermdiagonaal: 10,1"
Schermresolutie: 1366x768 (WXGA Wide)
Schermtype: LCD
LCD Panel: IPS
Touchscreentechniek: Capacitief
Multitouch: Ja
Backlight Led: Edge-lit
Video uit: Micro-HDMI
Cameraresolutie (voor): 1,2MP
Heb je daar de prijzen van gezien?quote:
Haal die cover die je ook als houder kunt gebruiken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Krijg jij geen last van je polsen na het vasthouden van een grote tablet? na 10 minuten is het voor mij al oncomfortabel.
Tabikide THY. Milli gururumuz.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Arkadaslar, waar/bij welke vliemaatschappij/via welk reisbureau boeken jullie doorgaans vluchten naar Turkije?
Ik altijd bij THY, alles is uitstekend, en het is gemiddeld maar twee tientjes duurder dan bijv. Pegasus. Maar ben nu even aan het kijken of de tickets ook goedkoper kunnen.
Edit: nvm, ticket geboekt.
Edit: Wat is dit? Geld weg, geen mailtje met m'n ticket.
Nog goedkoper... moet je met hobbyvliegtuigje gaanquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:27 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Arkadaslar, waar/bij welke vliemaatschappij/via welk reisbureau boeken jullie doorgaans vluchten naar Turkije?
Ik altijd bij THY, alles is uitstekend, en het is gemiddeld maar twee tientjes duurder dan bijv. Pegasus. Maar ben nu even aan het kijken of de tickets ook goedkoper kunnen.
Edit: nvm, ticket geboekt.
Edit: Wat is dit? Geld weg, geen mailtje met m'n ticket.
Zolang het maar op je afschriften te zien is. Via welke site besteld?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:42 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Grapjas. Heb er nu wel mooi gezeik mee.
Gewoon THY.com.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zolang het maar op je afschriften te zien is. Via welke site besteld?
Niks aan de hand dus. Heb je ook naar transavia.com gekeken?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:46 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Gewoon THY.com.
Na het betalen kreeg ik eerst lang een wit scherm en toen een foutmelding, maar het geld is wel gereserveerd. Heb net gebeld, moet afwachten tot morgen.
Gaat meteen al mis als ik 'Adana' wil kiezen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niks aan de hand dus. Heb je ook naar transavia.com gekeken?
Nooit online boeken. Altijd bellen. Scheelt tientjes, maar dat zoek jij.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Gaat meteen al mis als ik 'Adana' wil kiezen.![]()
Maar Amsterdam - Istanbul is ong. even duur als mijn ticket naar Adana.
Tja Adana.. daar moet je ook niet heen willen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:50 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Gaat meteen al mis als ik 'Adana' wil kiezen.![]()
Maar Amsterdam - Istanbul is ong. even duur als mijn ticket naar Adana.
Ook bij THY?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nooit online boeken. Altijd bellen. Scheelt tientjes, maar dat zoek jij.
Adanama laf yok!quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tja Adana.. daar moet je ook niet heen willen.
Hoeveel voor betaald uiteindelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:53 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ook bij THY?
[..]
Adanama laf yok!Ja, hun online boeken slaat nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit: http://www.skyscanner.nl/
Retour natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:54 schreef Che_ het volgende:
Hahaha noord-irak is goedkoper. Tenzij dat een retour is
Ja, die app heb ik op mijn telefoon, maar die linkt door naar sites die ik niet ken. Boek dan liever bij THY omdat daar tot nu toe alles goed ging.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, hun online boeken slaat nergens op.
En dit: http://www.skyscanner.nl/
Vind THY niet zo geweldig meer. Dat was vroeger dat je op en top service kreeg. Nu word ik altijd toegelachen door mooie vrouwen met kapsones en zonder service gevoel. Een vrouw moet met liefde mijn water brengen en haarzelf gedienstig opstellen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:55 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja, die app heb ik op mijn telefoon, maar die linkt door naar sites die ik niet ken. Boek dan liever bij THY omdat tot nu toe alles goed ging.
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nooit online boeken. Altijd bellen. Scheelt tientjes, maar dat zoek jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |