Ah, op die manier. Altijd leuk natuurlijk om elkaar zo te leren kennenquote:Op woensdag 13 november 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka en ik kennen elkaar eigenlijk van deze feestjes. Pas daarna bleken we ook op voetbalgebied raakvlakken te hebben. Het is gewoon een geweldige sociale happening. Het ziet er vanaf de buitenkant natuurlijk wel ietwat ehm, intimiderend uit maar als je er voor openstelt denk ik niet dat je aardigere mensen tegenkomt dan bij een dusdanig feest.
Ook goed hoorquote:
Jup, hele bekende naam. Draait erg goed vind ik.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:47 schreef Tjacka het volgende:
Benny Rodrigues die staat ook heel hoog in die DJ lijst toch?
Daar verwacht ik wel veel van dan eigenlijk.
quote:
Gefeliciteerd of gecondoleerd?quote:
Volkswagen golf blue motion. Opzich een fijne auto maar totaal geen kracht. Het is niet de auto maar de lessen op zich. Niks aan.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende: [..] Niet trollen. Bij voorbaat dank. [..] Welke auto is je ook alweer toegezegd bij het behalen van je rijbewijs? Kom op, een beetje doorzettingsvermogen. Tjacka heeft maar een Punto en ik heb helemaal geen eigen auto.
Daar ben ik nog niet helemaal uitquote:
Nee, dat lijkt mij ook nietquote:Op woensdag 13 november 2013 22:52 schreef essnhills het volgende:
Ik laat me er nu niet zo makkelijk meer uitkicken hè?
Lijkt mij toch het laatstequote:Op woensdag 13 november 2013 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal uit
No life novemberquote:
Nou ik ben benieuwd of wij jou daar kunnen gaan zien.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, hele bekende naam. Draait erg goed vind ik.
Stond jij niet 3e in de lijst van meest actieve JNG users?quote:
Ik condoleer mezelf nog elke dag.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stond jij niet 3e in de lijst van meest actieve JNG users?
Waar stond ik?quote:Op woensdag 13 november 2013 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stond jij niet 3e in de lijst van meest actieve JNG users?
Ik zie net dat je zelfs in de top 20 van het hele jaar staat (van alle users van het forum)quote:Op woensdag 13 november 2013 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik condoleer mezelf nog elke dag.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 13 november 2013 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik condoleer mezelf nog elke dag.
Dit jaar gaat niet lukken helaas. Misschien volgend jaar.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd of wij jou daar kunnen gaan zien.
Kunnen misschien wel ergens een biertje samen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |