abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133236491
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:38 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ze denken dus ze bestaan.

:P
Ik heb m'n ernstige twijfels of ze uberhaupt wel in staat zijn zelfstandig na te denken.

Zonde dat mensen nog onvoldoende beseffen dat een normale omgang met een pedofiel en zorgen dat men in gesprek blijft uiteindelijk veel meer veiligheid oplevert voor hun kinderen waarvoor men zegt op te komen, waardoor men uiteindelijk veel minder bang hoeft te zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Trouwste user 2022 woensdag 13 november 2013 @ 22:47:49 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_133236644
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 22:43 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik heb m'n ernstige twijfels of ze uberhaupt wel in staat zijn zelfstandig na te denken.

Zonde dat mensen nog onvoldoende beseffen dat een normale omgang met een pedofiel en zorgen dat men in gesprek blijft uiteindelijk veel meer veiligheid oplevert voor hun kinderen waarvoor men zegt op te komen, waardoor men uiteindelijk veel minder bang hoeft te zijn.
Nee man. Sloan pa !

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')