Britney in de eerste 3 jaar van haar carrierequote:Op donderdag 14 november 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh? Dat heb ik dan even gemist destijds
Take That, Doe maarquote:Op donderdag 14 november 2013 11:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
bsb, 'n sync, Solid Harmonie.. Allemaal van Ermagerd ik hou van god en drugs zijn slekt!
En toen kwam 5ive en die namen wel eens alcohol, REBELS JONGE!
![]()
Little did she know....quote:Op donderdag 14 november 2013 11:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Britney in de eerste 3 jaar van haar carriere.
Was Doe Maar van de blauwe knoop?quote:
Niet ziek wordenquote:Op donderdag 14 november 2013 11:22 schreef Debsterr het volgende:
Pffff ik ben echt NIET vooruit te branden vandaag. En ik voel me gammel.
Ik hoorde iets over geen smaakquote:Op donderdag 14 november 2013 11:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Trijntje
Ik vond haar in de Total Touch periode echt heel leuk
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over geen smaak
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over geen smaak
Wat ik van Fred heb begrepen werd er goed geblowd bij Doe Maar. Maar hij kende ze voornamelijk voordat ze landelijk bekend warenquote:
Trix heeft die een tijd terug ook al gepost omdat ze wilde weten of het waar wasquote:Op donderdag 14 november 2013 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als het écht zo erg was dan zou je het niet via safetyanalyse.nl te horen krijgen LOL![]()
*er kwam een stukje waar taart op had gereageerd voorbij*
Oh dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 14 november 2013 11:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Trix heeft die een tijd terug ook al gepost omdat ze wilde weten of het waar was
Ik ben een poussequote:Op donderdag 14 november 2013 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.buzzfeed.com/s(...)mal-personality-type
Ik ben een wolfalhoewel ik me afvraag in hoeverre ik mysterieus ben
Moet je dan die hele vragenlijst invullen?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:59 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.buzzfeed.com/s(...)mal-personality-type
Ik ben een wolfalhoewel ik me afvraag in hoeverre ik mysterieus ben
*edit: O nee; wacht... gmrpfl...ENFJ... is hont... Argh verwarring
Anywayyy... Erg werk gerelateerd dit
Briequote:Op donderdag 14 november 2013 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
Godverdomme. In een ruimte staan met een paar honderd mensen die ALLEMAAL op donuts en broodjes brie staan te knagen. Wat een aidshel.
Nee, 4 letters kiezenquote:Op donderdag 14 november 2013 12:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Moet je dan die hele vragenlijst invullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |