quote:Op donderdag 14 november 2013 09:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hierbij dus weer eens bewezen dat sporten ongezond is
Ik hoop dat je je snel beter voelt chick!
Oh bah! En dan nog met datzelfde kutgevoel wakker worden hè?quote:Op donderdag 14 november 2013 09:04 schreef Debsterr het volgende:
Ugh, dat je gewoon de hele nacht druk bent met dromen over dat je thuis komt en Baas zou ineens besloten hebben dat we uit elkaar gaan, het huis al te koop staat, de helft van je spullen al is ingepakt etc. Ik ben niet zo uitgerust.
Ja nouuuuuuuquote:Op donderdag 14 november 2013 09:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hierbij dus weer eens bewezen dat sporten ongezond is
Ik hoop dat je je snel beter voelt chick!
Nope helaas niet; maarrrrr gisteren is er wel een foto met blauwe plekke gepost van een medespeelster (Lid worden van onze rockcity rollers pagina; dan zie je hem ookquote:Op donderdag 14 november 2013 09:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Is het ook blauw Priem? Want dan kan je het op feestboek posten
Neh die was al weg naar het werkquote:Op donderdag 14 november 2013 09:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh bah! En dan nog met datzelfde kutgevoel wakker worden hè?
Baas verteld en even flink geknuffeld?
Je weet van dagelijkse schommelingen?quote:Op donderdag 14 november 2013 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
Priempie toch!
En ik heb een faal weegschaal
Hij deed het niet vanmorgen, dus ik verplaats m een beetje gaf die 67.4 aan. Ja Doeiiiiiiii. Gisteren 66.1 dat kan niet. Dus ik zet m op de mat. 65.8 Ahhhh dat lijkt er meer op. Ik zet m weer terug op zijn plek maar net 1 tegeltje verder. ..66.8 Godver
Ik hou het op de 65.8
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
Priempie toch!
En ik heb een faal weegschaal
Hij deed het niet vanmorgen, dus ik verplaats m een beetje gaf die 67.4 aan. Ja Doeiiiiiiii. Gisteren 66.1 dat kan niet. Dus ik zet m op de mat. 65.8 Ahhhh dat lijkt er meer op. Ik zet m weer terug op zijn plek maar net 1 tegeltje verder. ..66.8 Godver
Ik hou het op de 65.8
Weet ikquote:Op donderdag 14 november 2013 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
Oneensch trouwens met dat eens per week wegen, maar soit
Is grondregels letterlijk of figuurlijk?quote:Op donderdag 14 november 2013 09:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]je kent de grondregels van weegschalen?
Knuffels voor Priemke
Jupquote:Op donderdag 14 november 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is bleekselderij toch eigenlijk smerig.
Omnomnomquote:Op donderdag 14 november 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is bleekselderij toch eigenlijk smerig.
Owww dan valt het wel meequote:Op donderdag 14 november 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Ja gewoon los rauw. Ergens in lust ik het wel.
ja dan is het hele idee wegquote:Op donderdag 14 november 2013 10:23 schreef Puckzzz het volgende:
Los alleen wanneer ik het door de Slankie of Philadelphia kan halen
Het idee van een waterige stengel waar je niet dik van wordt?quote:
Volgens mij spoort ze wel de volle 100% en doet ze gewoon raar. Ze wil shockeren en dat lukt. Denk overigens niet dat dit door haar alleen is bedacht maar dat er een heel team achter zit vanuit de platenmaatschappij. Sex sells, een onschuldig dertien in een dozijn mmmurican girl niet zoquote:Op donderdag 14 november 2013 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind het opvallend hoeveel miley ter discussie is gebracht op mijn fb feed alEigenlijk is ze echt super slim bezig. Mens spoort voor geen meter; maar IEDEREEN kent haar nu; terwijl daarvoor ze maar een beetje bekend was als het onschuldige hannah montana meisje... Er wordt zoveel over haar geschreven/gesproken dat ze hierdoor eigenlijk wereldberoemd is geworden.
Ahhh mijn eerste 'verwonderen over' post van vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |