Dat A4 met grijze achtergrond met daarop afboekingen en afprijzingen top 5, omzetten, verjaardagen, etc? Of is dat weer een andere?quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:06 schreef mujentas het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe je de management A4 uit Pallas 's nachts automatisch kunt laten printen?
Die ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 10:32 schreef Fivel het volgende:
[..]
Dat A4 met grijze achtergrond met daarop afboekingen en afprijzingen top 5, omzetten, verjaardagen, etc? Of is dat weer een andere?
Zal me niks verbazen, de afgelopen dagen gingen er 8 colli per dag door heen bij ons.quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:54 schreef exelletor het volgende:
Vandaag komen er 14 colli aan hygienische doekjes binnen. Die gaan we allemaal binnen een dag verkopen, sure.Overigens hadden we gisteren 23 colli daarvan afwijkend.
![]()
Ik heb me jarenlang afgevraagd hoe ik het uit kon zettenquote:Op vrijdag 15 november 2013 10:06 schreef mujentas het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe je de management A4 uit Pallas 's nachts automatisch kunt laten printen?
Het zijn wajongers?quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:32 schreef Questionmarks het volgende:
Morgen naar Wolvega, op 2 paden padhoofd. Norm van 25 cpu, wel reëel vind ik.
quote:
Je haalt het zo vaak aanquote:Op vrijdag 15 november 2013 16:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik word er iedere dag mee geconfronteerd op werk, maar verder weinig. Hoezo?
"Zo vaak" is wel overdreven though.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Is me eerlijk gezegd niet opgevallen.
Klopt, nieuwe lege winkel. 2000 colli over beide paden, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]Nee, Friezen.
Nieuwe (lege) winkel denk ik?
Met een persoon ja.quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:13 schreef mujentas het volgende:
dan ben je 80 uur bezig om het weg te vullen
Ook met meerdere personen. 80 uur is 80 uur, alleen neemt iedereen een gedeelte van die 80 uur voor zijn rekeningquote:
Hebben ze het voor nieuwe winkels inmiddels al zo voor elkaar dat er links/rechts wordt ingestuwd?quote:Op vrijdag 15 november 2013 17:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ook met meerdere personen. 80 uur is 80 uur, alleen neemt iedereen een gedeelte van die 80 uur voor zijn rekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |